מורים רוחניים מומלצים

אתיה גולן

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על אתיה גולן העוסקת בתקשור וטיפולים הוליסטיים. מטפלת באנשים בעזרת אנרגיות, יועצת באמצעות קלפים, מתקשרת ומורה רוחנית, מאסטר רייקי, טיפולים באמצעות צבעים וקריסטלים, פותרת חלומות, יועצת ומעצבת בתים לפי תורת הפאנג שווי.

אתיה גולן – להתמודד עם החיים. אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את אתיה גולן עוסקת בתקשור וטיפולים הוליסטיים.

אתיה גולן מטפלת באנשים בעזרת הרוח (רוחניות) בדומה לאורח החיים אותו היא מנהלת. 
מטפלת באנשים בעזרת אנרגיות, יועצת באמצעות קלפים, מתקשרת ומורה רוחנית, מאסטר רייקי, טיפולים באמצעות צבעים וקריסטלים, פותרת חלומות, יועצת ומעצבת בתים לפי תורת הפאנג שווי.

מנחה סדנאות רוחניות ברחבי הארץ, לפי ביקוש. 
פעילותה גם כוללת בין היתר, טיולים מאורגנים ברוח המיסטיקה, לקברי צדיקים המשולבים עם הרצאות והפעלות מגוונות ועוד…

הסוד לחיי אושר
במהלך העשר השנים האחרונות, הולכת אתיה בנתיב הרוחני ומובילה גם אנשים אחרים לקראת הגשמה עצמית וחיים מתוך מודעות.

כשהייתה בת 18, ילדה את בנה הבכור והפכה לאמא צעירה, הבן שנולד לה, נולד עם שיתוק מוחין, בעזרת המון אהבה וכוחות פנימיים הפכה את הסיטואציה הלא פשוטה לאתגר מתמשך, בו עמדה בהצלחה יתרה. מעולם לא ויתרה על המאבק לאיכות חיים במישור האישי ולמדה את לדרך להתמיר את כל המכשולים לשיעור ולמסע מרתק שמביא בסופו הצלחה וסיפוק אישי.


איך את עוזרת לאנשים?
"העבודה שלי מבוססת על טיפולים וייעוץ רוחני ומועדת לאיזון גוף ונפש, גילוי וחיבור לתת מודע, לימוד להתמודדות עם קשיים, שינוי תפיסת עולם ועוד. אפשר להכליל ולומר שהבעיה המרכזית שרוב האנשים נתקלים בה בחיים, היא הפער בין הרצוי למצוי. ישנם דברים שנכפים עלינו, שקורים לנו, לא מתוך בחירה, (לפחות לא במודעות) ואיתם הכי קשה להתמודד כי אנו לא מבינים למה זה 'מגיע
לנו'… מצד שני, בתחום הרוחני מאמינים שכל חיינו הם תוצר מחשבותינו ורגשותינו".

אז מה הפתרון?
"אני עוזרת למטופלים שלי להבין שיש מציאות, יש חיים ויש עובדות שאותן לא ניתן לשנות אלא רק ללמוד להסתכל עליהן באופן שונה וחיובי, מה שמשנה את כל איכות החיים".

את יכולה לתת דוגמא?
"כן בהחלט, אתן דוגמא על חיי ועל התהליך שאני עברתי:
למשל, כאשר בני גילי נולד עם נכות- מגבלה מוטורית קשה, היה ברור לי שאגדל אותו ואתייחס אליו כאל ילד רגיל. אז עדיין לא הייתי מחוברת כמו היום לעולם הרוחני, אבל הבנתי שעלי להתייחס לקושי 'בלי דרמה'. לאחר לידת בני הבכור גילי, ילדתי עוד ילדה והתייחסתי לשני ילדיי באופן דומה. 
את גילי לא שמתי בתוך 'בועה' ולא קטלגתי אותו בתור 'מסכן ומוגבל' כי לא ראיתי אותו כך. גם לא התעסקתי בשאלות למה זה קרה דווקא לי או למה הוא צריך לסבול כל כך? 
התמודדתי עם היום יום ועם כל הקושי מתוך אמונה שלמה שהדברים ילכו וישתפרו במידת האפשר במצב כזה. אנשים אמרו לי 'את גיבורה'. אני תמיד אמרתי שאני פשוט עושה מה שצריך ומוציאה את הטוב מכל דבר רע… ברור שהיו קשיים רבים במהלך השנים. גילי עבר עשרות ניתוחים וביליתי הרבה זמן בבתי חולים כשאני נחשפת למקרים קשים יותר… תמיד היה לי כוח להמשיך ושמרתי על תחושת תודה. "

על מה? 
"הודיתי לאלוהים שהמצב לא יותר גרוע וראיתי בכל מה שקורה מסע של חיזוק והעצמה אישית. 
האמנתי בבן שלי ונתתי לו את כל הביטחון והאמון בעצמו וביכולותיו. תמיד אמרתי לו שהוא יכול להגיע לאן שירצה ולהגשים את חלומותיו. ואכן, כיום בגיל 34, הוא אדם מקסים, בעל תואר ראשון בתעשייה וניהול ומתמחה במחשבים. הוא בחור שמח, עסוק, עם הרבה חברים טובים. גילי מנהל חיים רגילים למדי ובעל זוגיות ואני מחכה כמו כל אמא להפוך לסבתא".

באיזה אמצעים את משתמשת כדי לעזור לאנשים?
"במהלך השנים למדתי תחומים רבים. בין היתר רייקי, תקשור, עבודה עם קריסטלים ועוד. עם הזמן, כל הידע הצטרף למעין פסיפס אחד גדול כי השיטות משלימות אחת את השנייה ומתחברות. תהליכי הטיפול מותאמים לכל אדם באופן אישי הנכון עבורו והמתאים לו ביותר. אני עובדת עם קלפים, קריסטלים, תקשור וגם מייעצת ומורת דרך רוחנית.
אנשים שמגיעים אליי עוברים תהליך של חיזוק והעצמה כי אני מאפשרת להם לראות את מצבם מנקודת מבט שונה, חיובית יותר. לא חשוב מה הבעיה הקיימת, תמיד אפשר להוציא מזה את משהו טוב. כשאני אומרת לאנשים שהם אחראים על החיים שלהם ושהמחשבות שלהם יוצרות את המציאות, לא תמיד קל לקבל את זה. כשהם מבינים את המשמעות העמוקה של הדברים – הדברים התקועים
מתחילים לזוז. 
ברגע שאדם קולט שהוא יכול לשנות לחלוטין את איכות חייו לא רק על ידי שינוי המציאות אלא על ידי צורת חשיבה והסתכלות על המצב  הכל משתנה לטובה".

תוכלי לתת דוגמה?
"אנשים מתקשים בנושאים שונים ומגוונים, אם כי באופן כללי מרבית הבעיות הן בתחומי זוגיות, פרנסה ובריאות. הגיעה אלי מטופלת שהתלוננה על חוסר זוגיות בחייה. במשך התהליך התברר שהיא גם אוהבת מאוד להיות לבד ושהבית שלה, עדיין מלא תמונות ומזכרות מבן הזוג הקודם ממנו נפרדה לפני זמן רב. הצעתי לה לבחור מה היא באמת רוצה. כשהחליטה שהיא באמת משתוקקת לזוגיות חדשה, ביקשתי ממנה לזרוק את כל המזכרות שהיו לה בבית מהתקופה שהייתה עם האיקס המיתולוגי שלה ולצאת למסע של חיפוש ומציאה של גבר חדש בחייה. במקרה אחר, הגיעה אל אישה שרצתה למכור את הבית שלה. במהלך השיחות התברר שגם היא וגם בעלה 'תפוסים' על הבית, וקשה להם מאוד להיפרד מהמקום אליו היו רגילים ומחוברים שנים רבות. ברגע שהם הצליחו להשתחרר, האנרגיה שלהם השתנה והבית נמכר".


מה בעצם מתרחש במהלך הטיפול?
"תהליך הטיפול כולל שיחות ועבודה אנרגטית, כמו גם הכוונה מעשית וליווי למשך מספר מפגשים, בהתאם לצורך. הכל מתקיים בקצב של המטופל והוא זה שקובע את מטרותיו על פי המודעות האישית המתפתחת במהלך המפגשים. בגדול, המטרה היא תמיד להעצים, לחזק, להחזיר את האימון והביטחון העצמי ובכך לאפשר להוציא את הרצונות כמוסים ביותר שלנו- מהכוח אל הפועל".

כולנו רוצים להיות מאושרים. איך עושים זאת?
"באמצעות מידה גדושה של אופטימיות, ראייה כוללת מלמעלה, ושחרור מדפוסי חשיבה והתנהגות הרסניים העבר".

מזמינה אתכם ליצור איתי קשר, לטפל בעצמכם, לקבל כלים להצלחה, לשפע ולראות את חצי הכוס שכן מלאה, יש לי ארגז כלים שבו אני יודעת להתאים את הטיפול המתאים לכל אחד.
אני כמובן משלבת גם ייעוץ רוחני לאיזון גוף ונפש המתאים לכל שלב ומצב בחיים כמו: זוגיות, פרנסה, מעבר דירה, ילדים ועוד.

תהליכי הטיפול מותאמים לכל אדם באופן אישי, גילוי וחיבור לתת מודע, לימוד להתמודדות עם קשיים, שינוי תפיסת עולם ועוד.

מקבלת לקוחות בקליניקה שבצפת.

שלכם באהבה אתיה גולן

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285862
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על אתיה גולן

מאמרים קשורים

Back to top button