מיסטיקנים מומלצים

דבורה רוטמן

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על דבורה רוטמן – המתמקדת בנומרולוגיה וייעוץ אישי. דבורה מנחה ומדריכה אנשים למודעות עצמית גבוהה יותר ולגילוי דרך אופטימלית להגשמה עצמית בחיים.

דבורה רוטמן – סוד המספרים. זה קורה לכולנו, במוקדם או במאוחר. מצב משפחתי משתנה, פיטורין מעבודה או עזיבה מרצון, שינוי מגורים… כך יום בהיר אחד אנו מוצאים את עצמנו ניצבים בצומת דרכים: אישית, מקצועית, זוגית ועוד… בנקודות קריטיות כאלה בחיים, כדאי להיוועץ באיש מקצוע אובייקטיבי ומיומן שיוכל לסייע ולהתוות בפנינו את הדרך הנכונה ש'איבדנו' או לא חשבנו עליה כאופציה.

דבורה רוטמן מראשון לציון, עבדה שנים כמורה ואף כיהנה בתפקיד סגנית מנהלת בבית ספר יסודי. היא ניהלה פרויקטים חברתיים וידעה תמיד שיש לה כושר מנהיגות ויכולת לסייע לאנשים ולהניע אותם. עם פרישתה ממערכת החינוך, ידעה בוודאות שהיא רוצה להמשיך ולעבוד עם אנשים. במסגרת החיפושים שלה למציאת תחום עיסוק, גילתה "במקרה" את עולם האסטרולוגיה, גרפולוגיה, רייקי ותקשור ומצאה את  עצמה מרותקת. כך החליטה שרוחניות ומיסטיקה הם הכיוון החדש שלה בחיים. כיום, אחרי כשמונה שנים בתחום, היא מתמקדת בנומרולוגיה וייעוץ אישי. דבורה מנחה ומדריכה אנשים למודעות עצמית גבוהה יותר ולגילוי דרך אופטימלית להגשמה עצמית בחיים.

דבורה נעזרת בשיטת הנומרולוגיה כאמצעי לאבחון תכונות אישיות, כישורים וכישרונות, חוזקות ונקודות תורפה ומכוונת להתמודדות נאותה  במצבי חיים שונים

מי קהל היעד שלך?
"פונים אליי אנשים שנמצאים בנקודת מפנה בחייהם וזקוקים לעצה וייעוץ. אלה אנשים המעוניינים לגלות את עצמם לעומק ולהגיע לאמת, לפתח מודעות גבוהה יותר ולהבין למה הם במקום בו הם נמצאים… שיחת הייעוץ מתקיימת במטרה להאיר את המשך הדרך ועל מנת לקבל החלטות חשובות להמשך בחיים. המפגש הראשוני כולל אבחון, מיקוד ושיקוף של אופי, תכונות בסיסיות, צרכים פנימיים ומצב נתון. השיחה המתקיימת ביני ובין המתייעץ מאפשרת ניתוח עבר והווה, התמקדות במטרות חדשות מתוך הבנה מעמיקה של התאמה אישית מקסימלית ומציאת דרך עתידית נכונה. כשהפגישה מסתיימת, אני נותנת למתייעץ מפה נומרולוגית הכוללת מידע כתוב על מנת שיוכל לשוב ולעיין בה כשיהיה צורך. כמו כן, אני מאפשרת ללקוחות לחזור ולשוחח איתי בטלפון (או במפגש נוסף) מידי פעם. לעיתים, מתוך הניתוח וההבנה, מתחילים ליישם דרך חדשה שרצופה בעליות ומורדות. לפעמים קורה שבמהלך הזמן, מתעוררות שאלות נוספות, בין אם מדובר בבני משפחה, קריירה, מקום עבודה וכו'. במקרים אחרים, אחרי שינויים חיוביים שחלים בתחומים שונים בחיים בעקבות יישום המלצות ותובנות שמקבלים בתהליך הייעוץ, מגיעים אליי בני משפחה וחברים של אותו אדם"…

מה הייחוד שלך כיועצת?
"אני אומרת לאנשים את האמת, בצורה עדינה ולא פוגענית וכמובן- לא שיפוטית. אני מסבירה את מה שאני רואה ומתארת להם אפשרויות פעולה. בסופו של דבר, הכל נמצא בידיים של האדם עצמו. למשל, אישה או גבר שבאים להתייעץ לגבי זוגיות, אבל לא שוקלים אפילו אפשרות של 'עבודה' לשיפור או פירוד- בעצם באים רק לדבר ולא לעשות… במצב כזה אני מתאמת ציפיות, מסבירה שאין באפשרותי לשנות בן אדם אחר, אלא רק את הגישה שלהם למצב תוך בדיקת דרכי פעולה שונות לשיפור המצב. אדם שמחפש חיזוי עתידות לא ימצא זאת אצלי כי איני עוסקת בתחום זה אלא במודעות עצמית שבעקבותיה נפתחות דרכים חדשות. אני גם מצביעה על 'חלונות הזדמנויות' שצפויות אולם אם לא תיעשה פעולה כל שהיא בנדון, זה יישאר בגדר אפשרות/רעיון שלא יתממשו במציאות. למשל, אני יכולה לומר לאישה שמחפשת זוגיות שיש בפניה 'חלון' של הזדמנות למימוש אבל אם אותה אישה לא תעשה שום דבר, לא תיזום מפגשים עם בני המין השני ולא תאפשר לעצמה היכרויות – הנסיך לא יגיע לסף דלתה… למעשה, כל מטרה שרוצים להשיג בחיים, יש צורך להתכוונן אליה, לרצות אותה באמת, ולנקוט בצעדים פרקטיים להשגתה -אחרת זה פשוט לא יקרה".

מודעות, בהירות, הבנה וחיבור והכרה ברצונות הפנימיים ולצרכים האמתיים שלנו- כל אלה הם אבני הדרך שסוללת דבורה למען בני אדם המגיעים אליה לייעוץ. הייעוץ וההדרכה מתבצעים באווירה מרגיעה, בה 'חוזרים' לפרופורציות, משלבים יצירתיות ורוחנית ומגדירים דרכי פעולה מעשיות.
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285960
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
לאזור באישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על דבורה רוטמן

מאמרים קשורים

Back to top button