מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

חיה אריאל

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על חיה אריאל מהישוב אבני איתן בגולן, המנהלת עסק שנקרא "גוף- נפש המקום לריפוי" ובו היא עוסקת בליווי פרטני להתפתחות אישית, יעוץ, איזון גוף- נפש, הילינג וקרניו סאקרל, מדיטציה ודמיון מודרך.

חיה אריאל – לחיות בשמחה ובאהבה. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את חיה אריאל מהישוב אבני איתן בגולן, מדריכה ומטפלת בדרך שהיא מגדירה כ'רוחניות מקורקעת'. חיה מנהלת עסק שנקרא "גוף- נפש המקום לריפוי" ובו היא עוסקת בליווי פרטני להתפתחות אישית, יעוץ, איזון גוף- נפש, הילינג וקרניו סאקרל, מדיטציה ודמיון מודרך.

חיה אריאל עוסקת בתחום הרוחני כבר למעלה מעשרים שנה. היא "עובדת ומלמדת אנשים 'לעמוד עם שתי רגליים על הקרקע', כלומר להביא את הרוחניות ליום- יום בנוסף להתפתחות רוחנית, פנימית ומודעות יום יומית, לחיים מלאי אהבה ושמחה".


איך בעצם הגעת לעיסוק זה?
"במשך השנים, כאדם וכאימא לחמישה ילדים, לא קיבלתי מענה הולם בתחום הרפואה הקונבנציונלית. החלטתי לחקור את הנושא ופניתי ללימודי הומאופתיה קלאסית ורפלקסולוגיה. בסיום הלימודים ואחרי הסטאז' הרגשתי שעדיין יצר הסקרנות שלי, לא הגיע למיצוי. הרגשתי שעלי להמשיך ולחפש את 'שורש הדברים' ואת הדרך לטפל בהם. המשכתי ללמוד מגוון נושאים, בין היתר: פרחי באך, ביו- אנרגיה ולבסוף: דמיון מודרך בשיטה מיוחדת אותה למדתי ממורה הולנדי שהגיע לביקור בישראל והעביר כאן סדנאות ייחודיות שבהן השתתפתי במשך כשמונה שנים ושם קיבלתי את מה שחיפשתי באמת… מתוך כל מה שלמדתי והניסיון שרכשתי בשטח, פיתחתי שיטה אישית רחבה שרואה את האדם כמכלול, ב'מרכז התמונה' ומתוך התייחסות אישית".

מה מאפיין את  הטיפולים שלך?
"הטיפולים שלי מתקיימים בדרך כלל במפגשים בארבע עיניים, אם כי לקוחות שגרים ממש רחוק יכולים להיעזר בשירותי גם טלפונית. הטיפול מתחיל בשיחה וממשיך ב'מסע' מונחה בדמיון מודרך, בעיניים עצומות. המטופל יכול להגיע במצב זה למקומות עמוקים ביותר ובהנחייתי למצוא את הנקודה הראשונית והעיקרית ממנה התחיל הכול".

מה הכוונה?
"אני מתכוונת ל'נקודת השורש', בה נוצרה חסימה בגלל תגובה רגשית לאירוע כזה או אחר. המודעות וההבנה החדשה שמקבלים היא כבר כמחצית הדרך לפתרון ובהחלט יוצרת הקלה משמעותית… בהמשך, אני מתאימה לכל אדם את הכלים שמתאימים לו מתוך מגוון הכלים איתם אני עובדת".

לפי מה זה נקבע?
"זה נקבע לפי מידת ההתאמה של האדם ולפי המטרה. כל טיפול הוא תהליך משותף, בו לומדים מה מתאים ומה עובד טוב יותר. אני משתמשת במבחר שיטות הכוללות הילינג, מגע, רפלקסולוגיה, קרניו סאקרל ועודה…"


למי מתאימים הטיפולים?
"לכל מי שרוצה להבין את עצמו, לשפר את חייו ולהירפא מבחינה פיסית ורגשית. הטיפולים מתאימים למי שרוצה לחולל שינוי בתחום העבודה, החיים האישיים, מערכות יחסים ובעצם בכל תחום שהוא".

תוכלי לתת דוגמה?
"באחד המקרים הגיע אליי אדם מבוגר שסבל מסרטן בגרון. הוא רצה להבין מדוע חלה וכיצד הוא יכול לעזור לעצמו. כבר בשיחה הראשונה עלינו על המקור… אותו אדם רצה במשך שנים להיות חזן, שזהו תפקיד שליח ציבור בעל חשיבות ומשמעות, אך התבייש. כאשר הבת שלו חלתה בסרטן, הוא נדר נדר לאלוהים שאם היא תבריא מהמחלה, הוא יהיה חזן. לצערנו ביתו נפטרה. כאשר הוא הבין אחרי עבודה משותפת של מודעות, שהוא בעצם 'עשה חוזה עם אלוהים', בתת מודע, נחסם המקום שמבטא את קולו ושיבש את הגוף ואת הנפש. באמצעות תהליכי ריפוי, שהביאו להקלה משמעותית, הוא השתתף כחזן בבית הכנסת, ובעיקר הצליח להשלים את אירועי חייו ולחיות מתוך קבלה ושמחה".

חיה אריאל מהישוב אבני איתן ברמת הגולן, מטפלת באנשים באמצעות דמיון מודרך, הילינג ומבחר שיטות נוספות לאיזון גוף- נפש. בתהליך הניקוי 'מקלפים' את הקליפות ומכוונים את המטופל למצוא את הפתרון בעצמו, לאחר שמגיעים לנקודת ההתחלה – המקום בו החלה הבעיה שהלכה והתפתחה עם הזמן עד שהפכה למצוקה רגשית או פיסית. חיה אריאל מזמינה אתכם להתקשר ולקבל פרטים נוספים.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285836

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על חיה אריאל

מאמרים קשורים

Back to top button