placeholder=" "

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.08.2017 – 20.08.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.08.2017 – 20.08.2017

הורוסקופ מזל טלה

הופעה: אל תתביישו לנצל לטובתכם את ה- לוק המדהים שהולך ליפול עליכם השבוע. בעיקר כדאי לכם לדפוק הופעה בשביל אירוע חברתי.

תגובות: מישהו בראש טוב, אומר לכם משהו רומנטי שתופס אתכם בכלל לא מוכנים. הכי טוב זה להתאושש במהירות ולהגיב כמו שאתם יודעים.

סבלנות: מישהו שאתם מחבבים, בא בשביל לספר לכם על הצרות שלו. גם אם לא תמיד יש לכם סבלנות בשבילו, הפעם כדאי שתקשיבו לו עד הסוף.

התאמות: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים מדהימים עם כל מי שחיבור האותיות של השם שלו, או של הספרות של תאריך הלידה שלו- מסתכמים במספר 9.


הורוסקופ מזל שור

קשרים: מישהו עם המון קשרים מדהימים, מתנדב לסדר לכם פגישה עם מישהו אחר שאתם הרוסים עליו. זה לא הזמן להתבייש או להרגיש שלא נעים לכם.

ידידים: קטע חברתי שלא ממש הצליח לכם, חוזר עם הזדמנות להשתפר. אם תצרפו אליכם מישהו נוסף (ידיד או ידידה), הסיפור הזה יצליח לכם בענק.

גישושים: יש מצב שמישהו מגשש אצלכם בשביל לברר את הכוונות שלכם בקטע רומנטי. הכי טוב שתגידו לו שהוא לא צריך לגשש, אלא לשאול ישר ודוגרי.

קטעים: הכוכבים מעודדים קטעים רומנטיים עם מישהו חמוד שאתם מכירים. זה אומר שלא כדאי לכם לקחת צ'אנס עם מישהו שרק עכשיו תפסתם ראש איתו.

הורוסקופ מזל תאומים

שחרורים: כוכב ששמו מרקורי עוזר לכם להשתחרר מכל מיני פחדים ודאגות שהטריפו לכם את הראש. צפוי לכם אחלה שבוע עם אנרגיות ממש טובות.

מסרים: אתם מתחילים לקבל מסרים ממישהו שממש מעוניין בקשר איתכם. בהתחלה זה ייראה לכם כאילו הוא אומר את זה לכולם, אבל בסוף תראו שהוא באמת מתכוון.

יחסים: מסתדרים לכם היחסים החברתיים עם מישהו שהיה נדמה לכם שהוא מקנא בכם. גם אם פעם זה היה קצת נכון, עושה רושם שזה עבר לו.

קולבים: באים לכם אחלה קטעים בשופינג וכאלה. זה סבבה שאתם מצליחים להעמיס את הקולבים שלכם, אבל כדאי שלא תגזימו בבזבוז כספים.

הורוסקופ מזל סרטן

כוונות: צפויים לכם אחלה ימים בחברת מישהו שהמון אנשים דלוקים עליו, גם מחזרים. מה שממש חשוב זה שתבררו איתו מה בדיוק הכוונות שלו כלפיכם.

ברורים: אתם קצת לא רגועים בנוגע לקשר שלא ממש ברור לכם לאן הוא זורם. הכי טוב שתנסו לברר לעצמכם אם בראש שלכם סיפור אהבה או סתם ידידות.

אורגינאליים: אם אתם 'סרטנים' אורגינאליים, כדאי שתשאירו לעצמכם את הסודות שלכם. רק טוב ייצא לכם אם לא תפזרו אותם על פני יותר מדי אוזניים.

ספונטאניות: בילוי שנופל עליכם בספונטאניות, עוזר לכם להכיר מישהו מדהים. מתחילים להתעופף מסרים שיש בהם הרבה יותר ממה שנדמה ממבט ראשון.

הורוסקופ מזל אריה

השקעה: זה אחלה שבא לכם להשקיע ולפתח כישרון שכבר המון זמן אתם זורמים איתו. זה משהו שתצטרכו לעשות לבד בלי שמישהו יעודד אתכם.

שיקולים: יבוא לכם קטע עם מישהו שיש לו הרבה מעריצים, אבל גם הרבה כאלה שמקנאים בו. לא תוכלו לצאת ראש עם כולם אז אל תנסו אפילו.

עצות: אתם לא ממש צריכים את העצות של אלה שכאילו אומרים לכם דברים בשביל לעזור לכם. הראש שלכם מדהים גם ככה בשביל לדעת מה לעשות.

הזמנות: צפויות לכם הזמנות אל מקומות נחשבים, יוקרתיים ולוהטים. הרבה מאוד סטייל נשפך עליכם השבוע. ככה זה כאשר המזל לצידכם.

הורוסקופ מזל בתולה

אטרף: צפויים לכם קטעים של אטרף עם אנשים שבראש שלהם לעשות דברים מיוחדים שאף אחד לא חשב עליהם. זה רק מראה שאתם נמשכים לריגושים.

ריגושים: השבוע יבואו לכם ריגושים בחברת חובבי הרפתקאות וכאלה. יש מצב לתכנון טיול שייקח אתכם רחוק מהרבה בחינות. כמו שאתם אוהבים.

מזל: אבן מזל שבועית (קריסטל) שתמשוך אליכם אנרגיות משגעות היא 'אגת'. זו אבן שאם תענדו אותה, היא תביא לכם קטעים מדהימים במקומות לא צפויים.

עונות: תקופת הקיץ עושה לכם טוב ומסלקת כל מיני מכשולים שעיכבו אתכם. עכשיו אתם יודעים בדיוק מה לעשות עם קשר רומנטי שלא הצליח לכם בעבר.

הורוסקופ מזל מאזניים

יחסים: מסתדרים לכם היחסים עם כל מיני אנשים שעשו לכם פרצופים חמוצים. פתאום הם רוצים להתחבר איתכם, גם אם בכלל לא רמזתם להם.

חיזורים: כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מתחילים לחזר אחרי מישהו שעושה קולות של לא מעוניין. יכול להיות שבעתיד הוא יתבגר ויבשיל אבל לא עכשיו.

טיפוח: צפויות לכם אחלה אנרגיות בשביל טיפוח ההופעה והמראה שלכם. יחד עם זה, לא כדאי שתתפרעו כשיבוא לכם לשנות משהו קיצוני ב- לוק שלכם.

גוונים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם לשלב גוונים אדומים בבגדים שלכם וגם לענוד תכשיטים שעשויים מנחושת. 

הורוסקופ מזל עקרב

התפייסות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שלא ממש חיבבתם. אפילו צפויה לכם התפייסות עם כל מיני אנשים שהיו לכם בלגאנים איתם.

היכרויות: החל מיום שני תבוא לכם אחלה אנרגיה רומנטית בכיוון של היכרויות חדשות וכל זה. יש מצב לקטע מדליק עם מישהו הורס.

שיתוף: אתם משתפים חבר קרוב בחוויה אינטימית ומקבלים ממנו עצה שתעזור לכם להתחבר עם מישהו שאתם קרועים עליו.

ספונטאניות: האהבה שלכם השבוע זורמת בכיף ובלי יותר מדי דרמות ופוזות. הכוכבים מעודדים אתכם להיות ספונטאניים וכמה שיותר מצחיקים ומשעשעים.

הורוסקופ מזל קשת

ריגוש: קופידון פורץ לכם דרך אל קטעים רומנטיים שפעם לא ממש הסתדרו לכם. אל תפחדו מפדיחות, אף אחד לא צריך להתבייש בגלל מה שיש לו בלב.

הרגעה: אם פחדתם מבלגאנים, אז השבוע אתם יכולים להירגע. אפילו אנשים שלא ספרו אתכם ממטר, חוזרים אליכם בשביל להתחנף.

מילים: צפויים דיבורים על אהבה ועל נאמנות. בקטע הזה תחשבו ככה טוב-טוב, עוד לפני שאתם אומרים את דעתכם. אל תמהרו עם זה.

ספונטאניות: הקטעים הרומנטיים באים לכם בסבבה דווקא כאשר אתם נותנים צ'אנס לשידוכים ולבליינד-דייטים. ככה זה כשהולכים על ספונטאניות.

הורוסקופ מזל גדי

יוזמה: עושה רושם שאתם תופסים יוזמה ומארגנים קטע בלייני {אירוע או מסיבה}, ויש מצב שדווקא בקטעים האלה תמצאו את מי שאתם מחפשים.

פתקים: מגיעים אליכם הצעות או מסרים, שמזמינים אתכם למקומות מדהימים עם סטייל. אל תשכחו להיות נחמדים למי ששולח לכם את הדברים האלה.

בהפוך: אל תרגישו שאתם חייבים משהו למישהו שחצן שמחזר אחריכם. בדיוק להיפך, תנו לו לחשוב שיש לו מזל גדול שאתם בכלל מסתכלים עליו.

נסיעות: צפויים קטעים מדליקים עם מכרים חדשים בראש טוב. צפויות נסיעות מסתוריות אל מקומות שעושים לכם פרפרים בבטן.


הורוסקופ מזל דלי

רמזים: מישהו רומז לכם שהוא דלוק עליכם, וזה לגמרי סבבה, רק שעכשיו הוא גם צריך לדבר על קשר אמיתי ולא סתם לזרוק מילים שלא אומרות כלום.

הגשמה: זה הזמן שלכם להגשים את כל מה שלא הצליח לכם עד עכשיו. הכוכבים עוזרים לכם כל עוד אתם עוזרים לעצמכם. הרבה חומר למחשבה.

הפתעה: אנשים נורא מופתעים מהשינוי שאתם עוברים. כל הזמן תשמעו אותם אומרים "וויי, לא ידענו שאתם מסוגלים לעשות את זה…", רק תחייכו.

הצלחה: אתם מצליחים לשלב בין מישהו שיושב אצלכם בלב, לבין הפעילות החברתית שאתם כל כך אוהבים. אנשים יעשו לכם כבוד בשביל הקטעים האלה.


הורוסקופ מזל דגים

הבטחה: מישהו ממש נחמד, מקיים לכם עכשיו הבטחה שניתנה לפני חודשיים, ויש מצב שמדובר בנסיעה או באירוע עם המון משתתפים.

מסתוריות: אתם יוצאים מבולבלים (אבל מבסוטים) כשפתאום אתם חושבים על משהו {או על מישהו} ובום, זה מתגשם, כאילו מישהו קורא את מה שיושב לכם בראש.

מקובלות: אם היו לכם פחדים שקשורים למקובלות החברתית שלכם, אתם יכולים להירגע בגלל שהשבוע אתם מקבלים הוכחה מדליקה לפופולאריות שלכם.

שיקול: אל תזלזלו במישהו שה- 'לוק' שלו לא מי-יודע-מה, אבל יש לו הרבה תכונות נפלאות שחלק מהן יכול, אפילו, לתרום לכם בגדול.


מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023