תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.07.2018 – 15.07.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.07.2018 – 15.07.2018

הורוסקופ מזל טלה

פוזות: מישהו משחק אותה אדיש אבל כולם רומזים לכם שממש חשוב לו לדעת מה אתם חושבים עליו. סבבה, רק תוודאו שזה לא בשביל לעשות פוזות על החברים שלו.

פרשייה: בא לכם על קטע רומנטי שמחזיר אתכם אל פרשייה שהביאה לכם אושר. אל תטחנו לעצמכם את המוח אלא פשוט תזרמו איתה בסבבה.

צ'אנס: החברים שלכם מנסים לארגן לעצמם איזה קטע חברתי אבל מה זה מסתבכים איתו. זה הצ'אנס שלכם להוכיח את עצמכם בתור מנהיגים חברתיים.

דאחקות: קצת דאחקות רק יועילו לקשר רומנטי שהתחיל ללכת לאחור. יש מצב שדווקא בלגאנים פה ושם, יכולים להביא לכם התפייסות מרגשת.


הורוסקופ מזל שור

מזלות: הכוכב שלכם שקוראים לו וונוס עושה עיניים לכוכב מסתורי ששמו פלוטו, מה שמביא לכם אחלה קטעים עם מחזרים מהמזלות גדי ועקרב.

מסרים: מגיעים עליכם מסרים רומנטיים ממישהו שרק עכשיו השתחרר מקטע של אהבה נכזבת ובגלל זה הוא רוצה לעשות הכול בסודיות בשביל שלא יהיו לו פאדיחות.

טלפונים: נפקחות לכם העיניים והאוזניים כאשר מישהו שפגשתם וכמעט מחקתם, מחליט לטלפן אליכם ולהזכיר לכם שהוא קיים. סבבה, למה לא?

מקובלות: המעריצים שלכם ממלאים תפקיד חשוב במקובלות החברתית שזורמת אליכם. אתם תופסים איתם ראש טוב יותר מאשר פעם.

הורוסקופ מזל תאומים

חלומות: יש מצב שאתם עדיין חולמים על קטע רומנטי שכאילו שייך להיסטוריה. אם זה מה שקורה, אז כדאי שתעשו איזה טלפון בשביל לבדוק מה באמת הולך בצד השני.

אנרגיות: הכוכב שלכם שקוראים לו מרקורי מעודד אתכם לקחת אחריות על החיים הרומנטיים שלכם, מה שאומר שאתם לא צריכים לתת לאף אחד להתערב לכם בתחום הזה.

התחדשות: אל תרגישו מאוכזבים בגלל קשר רומנטי שלא מוביל אתכם לשום מקום. יש מצב שאתם מוצאים לעצמכם מישהו עם פחות בלגאנים בראש.

חיזוק: מישהו שכולם הרוסים עליו, מצליח לחזק לכם את הדימוי העצמי בזכות זה שהוא בוחר בכם בתור חברים או אפילו בתור בני זוג.

הורוסקופ מזל סרטן

שיחות: יבואו לכם שיחות נפש עם מישהו שאתם מחפשים אצלו ידידות, אבל הוא רוצה הרבה יותר מזה. יש מצב ששווה לכם להשקיע.

ריגושים: מסתדרים לכם קטעים רומנטיים עם המזלות עקרב, שור ותאומים. אל תפחדו לוותר על משהו בשביל שגם תוכלו לקבל משהו בחזרה.

מחוזרים: זה סבבה שנורא בא לכם להרגיש מחוזרים וכל זה, רק שזה אומר שתצטרכו להתפשר קצת בקטע של החופש האישי שלכם. אז מה אתם אומרים?

עקרונות: גם האהבה הכי מוטרפת לא צריכה לגרום לכם להתקפל מעקרונותיכם, רק בגלל שככה זה בראש של מישהו. כדאי לבדוק מה קורה עוד לפני שממשיכים.

הורוסקופ מזל אריה

שדרוגים: אם אתם רוצים שיקרה לכם משהו רומנטי, אז תוציאו מהראש שלכם את מי שהתבאסתם ממנו. אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שכבר אכזב אתכם.

בילויים: צפוי לכם שבוע של בילויים לוהטים עם הרבה אנרגיה בסבבה ואחלה קטעים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לא להיות כבדים יותר מדי.

כיופים: אווירה של כיף חוזרת עכשיו אל סיפור אהבה שבזמן האחרון היו לו הרבה בלגאנים. עושה רושם שגם לצד השני די נמאס מהשטויות.

רמזים: מישהו דלוק עליכם רק שהוא מחכה שתזרקו לו רמז. מצד שני, ישיבה בלי לעשות כלום רק תגרום למזל להמשיך ללכת הלאה.

הורוסקופ מזל בתולה

הפתעות: יבואו לכם קטעים בלייניים שבכלל לא בניתם עליהם. אלה קטעים שתמיד מצליחים בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מהממת.

מאוהבים: יש מצב שאתם מאוהבים במישהו שלא ממש קולט את מה שאתם מרגישים כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בבטן וכל זה, אז הוא גם לא ידע.

חברות: צפויה לכם חברות חדשה עם מישהו מקסים שלא מתעלק ולא מנג'ס. צפוי קליק רומנטי בסיפור משעשע של משהו שמתחיל בקטע חברתי.

תדמית: אתם משדרגים לעצמכם תדמית חדשה וספונטאנית שמתגלה כמו אחלה שיטה בשביל לכבוש ולהמם את מי שבא לכם עליו.

הורוסקופ מזל מאזניים

בלגאנים: בהפוך על הפוך מסתדר לכם קטע רומנטי שהביא לכם הרבה בלגאנים. יש מצב שתצטרכו לשפוך את מה שיושב לכם על הלב וזה לגמרי בסדר.

רעיונות: אתם עולים על רעיון שמאפשר לכם להחליף מקום מעצבן במקום מרתק. אלה מביניכם שסבלו מחוסר ביטחון עצמי ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.

מחשבות: צפויות לכם שיחות עם מישהו שעד עכשיו לא היה סגור על עצמו בקטע איתכם. יש מצב שפתאום הוא פוחד שמישהו אחר יגנוב לו אתכם.

מבסוטים: יש לכם דיבור גם עם כאלה שלא ממש מקובלים על כל החברים שלכם. סבבה, העיקר שאתם מבסוטים. כל השאר, לא ממש חשוב.

הורוסקופ מזל עקרב

מהממים: מתגלגלות שיחות נפש רומנטיות שגורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת ומאוד לא צפויה. חוויות סודיות מסלקות מחסומים רגשיים שתמיד רציתם לטפל בהם.

פופולאריות: מקובלות ופופולאריות עושות טוב לחיי החברה שלכם. מתחילים לזרום אליכם טלפונים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.

מחשמלים: צפויים לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות טלה וקשת. מישהו הולך לספר לכם דברים מפתיעים על -איך שהוא מרגיש כלפיכם.

זורמים: דווקא קטע שכמעט הביא לכם בלגאן גדול, חוזר בשביל להראות לכם את הצד היפה שבו. לא תמיד השכל מנצח את הלב.

הורוסקופ מזל קשת

פרטיות: צפויה לכם פרשייה מפתיעה עם מישהו שאתם רוצים לזרום איתו, רק כשהסיפור הזה קורה, אז כדאי שזה יהיה בפרטיות ובלי יותר מדי עיניים ואוזניים רכלניות.

מחליטים: יש מצב שאתם מחליטים להרים אירועים חברתיים שהתוצאות שלהם חשובות בשביל הרבה אנשים. אל תפחדו לזרום עם היצירתיות שלכם.

מחבבים: צפויים לכם המון דיבורים עם מישהו שאתם ממש מחבבים שנתקע בקטע עם מישהו אחר שאתם ממש, אבל ממש לא קרועים עליו.

סגנון: מישהו חושף בפניכם את הרעיונות שלו בסטייל שמדליק אתכם. עושה רושם שאתם מבסוטים מהסגנון המאוד לא שגרתי שלו.

הורוסקופ מזל גדי

נוכחות: המון אנשים נותנים לכם להבין שהם פשוט לא יכולים להתעלם מהנוכחות שלכם. המחמאות שתקבלו מהם יעלו בעיניכם את הדימוי העצמי שלכם.

רכילויות: אל תשימו בכיוון של מי שמרכל עליכם ורומז שאתם נורא משתדלים להיות מיוחדים וכאלה. תמיד יהיה מישהו שיאכל את הלב בגלל שהולך לכם.

לוהטים: זורמים אליכם חלומות לוהטים על מישהו שבכלל לא יודע מה אתם מרגישים כלפיו. כדאי שגם תעשו משהו בשביל להפוך את החלומות למציאות.

זיכרונות: אירוע מוזר מדליק בתוככם זיכרונות ישנים. יש מצב שמדובר בקטע שבכלל שכחתם ממנו, רק שפתאום הוא חוזר ומדליק אתכם מחדש.


הורוסקופ מזל דלי

מתגברים: תחילת השבוע תהיה מבולבלת עם המון אטרפים, אבל בסוף הכול מסתדר לכם בגדול. אתם מתגברים על מכשול מעצבן שעיכב אתכם.

חידושים: אם אתם שוקלים לחזור אל מישהו שרוצה לחדש איתכם קשר שנותק, כדאי שתדעו שכל מה שהיה, אז ככה זה יהיה איתו גם לאחר חידוש הקשר.

מנפנפים: אתם מנפנפים מהחיים שלכם קטעים שנשבר לכם מהם, והולכים על קטעים חדשים. יהיו מי שינסו לטחון לכם את המוח, אבל לא כדאי שתיקחו אותם קשה.

מתחברים: אל תעשו חשבון לאלה שרוצים להכתיב לכם מה לעשות ואיך לחיות. בעיקר לא לאלה שרוצים להכתיב לכם עם מי לצאת ועם מי להתחבר.


הורוסקופ מזל דגים

עצבים: הסטייל הרומנטי והיצירתי שלכם עלול לעצבן כל מיני טיפוסים שלא יודעים לפרגן. לא משהו שצריך להפריע לכם רק סתם מרגיז.

הצעות: פתאום תיפול עליכם הצעה רומנטית ממקום לא צפוי. יש מצב שאתם כל כך מופתעים עד שאין לכם מילים. יש קטעים שיותר שווה לשתוק איתם.

יוזמות: השבוע זה הזמן לקום וליזום משהו ולא לחכות עד שהצד השני ייזכר בכם. אין לכם מה להסס בקטע הזה מפני שזה בדיוק מה שאתם צריכים.

סיכויים: זה שאתם פוחדים להתאכזב, זו לא סיבה לא לתת צ'אנס לקטע שיכול להפוך לסיפור אהבה. מי שלא לוקח צ'אנסים, לא מקבל ריגושים.


מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

נערך על ידי
הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

הקשר בין שיטות ריפוי טבעיות לבריאות האישה

כנשים, כל גיל ושלב מביא עמו התמודדויות שונות, רגשיות ובריאותיות. בריאות האישה מורכבת מחלקים רבים…

אוקטובר 14, 2024

איך יוצרים מחשבה חיובית

כל מחשבה או התלבטות שעוברת לנו בראש, יוצרת פעולה חיובית או שלילית.

ספטמבר 9, 2024

טיפול בנשירת שיער ובשיער דליל ודק בגיל המעבר

גיל המעבר הוא תקופה משמעותית בחייה של האישה, אשר מביאה עימה שינויים פיזיולוגיים ורגשיים. אחד…

ספטמבר 4, 2024

ממלכת הבלונים האבודים מאת אפי שושני

ממלכת הבלונים האבודים מאת אפי שושני. ספר העצמה מיוחד לילדים. מתנה עם משמעות לילדים

אוגוסט 20, 2024

טיטו טוב מאת אפי שושני

טיטו טוב - ספר העצמה לילדי וערכת יצירה להתפתחות חיובית וחיזוק לילדים מאת אפי שושני.…

אוגוסט 20, 2024

הורוסקופ שבועי – תחזית אסטרולוגית שבועית

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מקיפה לכל המזלות בהורוסקופ שבועי מקיף ומקצועי שנכתב על…

אוגוסט 15, 2024