placeholder=" "

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.08.2018 – 05.08.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.08.2018 – 05.08.2018

הורוסקופ מזל טלה

שמועות: מתגלגלות אליכם שמועות שקשורות למישהו שפעם לא ממש נדלקתם עליו, אבל עכשיו אתם מוכנים לתת לו צ'אנס. סבבה, זה יפה לכם.

הפתעות: אתם מופתעים ממישהו שבכל פעם שהוא פוגש אתכם הוא פוצח בהתנהגות מוטרפת. אין לכם מה לחפש עוד הוכחות שהוא קרוע עליכם.

טיפוסים: כל מיני טיפוסים שפעם לא ממש התחברו איתכם, משנים לטובה את מה שהם חושבים עליכם. זה הכל בזכות משהו שעשיתם והדלקתם אותם.

מזל: בשביל להביא לכם מזל באהבה כדאי שתלבשו בגדים שהצבע הצהוב מככב בהם, ותעשו לעצמכם תכשיט שיש בו אבן סגולה ששמה אמטיסט.


הורוסקופ מזל שור

התלבטות: צפוי לכם קטע של התלבטות בין מישהו שתמיד קורע אתכם מצחוק, לבין מישהו שה – לוק שלו מטריף. הכוכבים מעודדים אתכם ללכת על הראשון.

התנסות: יש לכם איזשהו סיפור עם רצון להתנסות בחוויה שלא יוצאת לכם מהראש, רק שאתם לא לגמרי סגורים עליה. כדאי שתחליפו מילים עם ההורים שלכם.

הוכחות: יש בסביבה שלכם מישהו שבטוח שבלעדיו אין לכם צ'אנס להצליח בשום דבר. השבוע אתם הולכים להוכיח לו שהוא חי בסרט.

דעות: מישהו שעד השבוע לא ממש נתתם בו אמון, מוכיח לכם שאתם יכולים לסמוך על מילה שלו. יכול להיות שסתם היו לכם דעות קדומות עליו.

הורוסקופ מזל תאומים

חפירות: יש מישהו שחופר לכם במוח בשביל שתעשו משהו שבכלל לא בראש שלכם. גם הכוכבים לא מבינים בשביל מה אתם צריכים את הקשר איתו.

ספונטאניות: הכוכבים מעודדים התנהגות ספונטאנית שמביאה לכם הצלחה ביחסים שבין בנים לבנות. הכי הצלחה צפויה לכם אם תתחילו לעשות ותפסיקו להתפלסף.

מקובלות: כוכב שקוראים לו מרקורי מביא לכם המון מקובלות חברתית ופופולאריות. הרייטינג החברתי שלכם קשור גם למישהו או למשהו בחו"ל.

משאלות: קמע שעשוי מנחושת יסדר לכם קטעים מהממים שקשורים לאהבה ולחיזורים. אם תענדו אותו על הגוף שלכם הוא יכול להגשים לכם משאלות.

הורוסקופ מזל סרטן

דלוקים: הכוכבים רואים שיש מישהו שאתם כל כך דלוקים עליו עד שאתם מוכנים להחליק לו גם את השטויות שהוא עושה. סבבה, למה לא, אם זה לא מפריע לכם.

רומזים: קטע של אהבה ממתין לכם ממש כאן ועכשיו, אבל הכוכבים רומזים שהוא יתחיל לתפוס גובה ברגע שגם תתחילו לעשות משהו ולא סתם תשבו בחיבוק ידיים.

דיבורים: מישהו תופס איתכם דיבור על מישהו מסוים שהלב שלכם שפוט שלו. כדאי שתתחילו לחשוב איך קרה שהוא יודע מה הסודות שלכם.

הצלחות: אם אתם רוצים להצליח באהבה וכאלה אז כדאי שתביאו לעצמכם מזל עם האנרגיות של קריסטל שקוראים לו רוז-קווארץ. פשוט תענדו אותו בתור תכשיט.

הורוסקופ מזל אריה

מהממים: צפויים לכם קטעים מהממים עם מישהו שדלוק על כל מה שאתם דלוקים עליו. יש מצב לחברות קרובה בזכות זה שכל מה שמעניין אותו, מעניין גם אתכם.

חשבונות: אין לכם מה לפחוד שמשהו לא בסדר איתכם רק בגלל השטויות שמישהו אומר עליכם. הגיע הזמן שתפסיקו לעשות חשבון לכל העולם ואחותו.

פרגונים: זה ממש יפה מצידכם שאתם מפרגנים למישהו שכולם יורדים עליו. זה אומר שיש לכם דעה עצמאית ושאתם לא מוכנים להתקפל ולוותר על העקרונות שלכם.

טיימינג: יצליח לכם משהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו. בשביל למשוך אליכם אנרגיות עם מזל כדאי לכם להגשים חלומות בימים שני וחמישי.

הורוסקופ מזל בתולה

השפעות: מישהו שעד עכשיו די חיבבתם אותו, מתחיל להתנהג בצורה שמביאה לכם את הג'ננה. יכול להיות שמישהו מהצד משפיע עליו לרעה.

מחזרים: אנרגיה רומנטית זורמת אליכם מצד מחזרים שנולדו במזלות המים שהם דגים, סרטן ועקרב. צפויים לכם קטעים עם אנשים שהמספר 4 מככב בתאריך הלידה שלהם.

כבוד: אם לא תתנו לאף אחד 'לטפס לכם על הראש', אז גם האחרים יעשו לכם כבוד. הכוכבים ייתנו לכם את מה שתרגישו שמגיע לכם.

לבבות: יש מישהו שמוכן לעשות בשבילכם את כל מה שהקודמים לו לא היו מוכנים לעשות. זה צריך להוכיח לכם שהאהבה שלו באה מהלב.

הורוסקופ מזל מאזניים

מחשבות: צפוי לכם חיזור שנופל עליכם בהפתעה ענקית. זה אומר שגם אם בהתחלה אתם מה-זה נדלקים, אז בכל מקרה כדאי לכם לחשוב על זה קצת.

השוואות: מישהו רוצה להכניס לכם לראש כל מיני שטויות שגורמות לכם לעשות השוואות ביניכם לבין מישהו אחר. הכי כדאי לכם לרדת מהקטע הזה.

חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שכולם אומרים שם את מה שהם חושבים על אחרים. הסיפור הזה יכול לזרום יפה רק אם לא ייכנסו אליו כל מיני רכילויות.

עזרה: זה ממש יפה מצידכם שאתם רוצים לעזור למישהו שהחיים הרומנטיים שלו הסתבכו וכל זה. רק כדאי שהמעורבות שלכם לא תהיה גדולה מדי.

הורוסקופ מזל עקרב

שיקולים: אם החלטתם להוריד מהלב שלכם את מה ששמרתם הרבה זמן בסוד, כדאי לכם לעשות את זה עם מישהו שהלשון שלו לא מפטפטת. לא ככה ?

גדולים: אתם הולכים בגדול על אירוע חברתי שמכניס אתכם לרשימה של עשרת הגדולים והמבוקשים. יגיעו אליכם הצעות מדליקות ממקומות ממש רחוקים.

פגישות: צפויה לכם פגישה שכבר שבועיים אתם חולמים עליה. בשביל שהקטע הזה יצליח לכם בגדול כדאי שתמשכו אליכם אנרגיות באמצעות בגדים בגוונים של טורקיז.

בהפוך: אין לכם מה לאכול את הלב מרכילויות של קנאים וכאלה. רק שתדעו שעם כל מה שהם אומרים עליכם הם היו שמחים להיות במקומכם.

הורוסקופ מזל קשת

רעיונות: אתם הולכים רחוק עם הרעיונות הכי מוטרפים שגם מצליחים לכם. אז נכון שהיו כל מיני אנשים שרצו לעצור אתכם אבל זה לא עזר להם.

מזלות: קטעים רומנטיים שיעשו לכם טוב קשורים למזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. המזלות האלה יחברו אתכם עם הרגשות הכי סודיים והכי חלומיים שלכם.

כוכבים: הקטעים עם מישהו מהמם יכניסו אתכם אל תוך פרשייה רומנטית שלא חלמתם שהיא יכולה להיות שלכם. כוכב שקוראים לו יופיטר מביא לכם מזל והצלחה.

נסיעות: מה שיעשה לכם טוב השבוע אלה הם רעיונות שקשורים באיזושהי נסיעה. גם פעילות שקשורה בהתנדבות יכולה להכניס אתכם לקטעים של אהבה.

הורוסקופ מזל גדי

ריגושים: כוכב שקוראים לו סטורן מביא לכם קטע רומנטי מרגש שעושה לכם טוב, אבל יש בו גם לא מעט התלבטויות וכאלה. תזרמו עם זה והכל יסתדר.

מעריצים: מישהו שמעריץ אתכם מחליט ללכת עד הסוף עם הרגשות שלו. אתם מתחילים להתנדנד בין מה שאתם חושבים עליו לבין מה שחושבים עליו החברים שלכם.

אופנה: דברים שקשורים לעולם האופנה והדוגמנות יעשו לכם את השבוע. היצירתיים שביניכם הולכים לזרום עם אירועים שקשורים למוסיקה.

התייחסות: מישהו שבהתחלה לא ממש התייחסתם אליו, תופס פוזה של מחזר מאוהב. פתאום אתם קולטים שהדיבורים איתו הם יותר מאשר סתם להעביר את הזמן.


הורוסקופ מזל דלי

משגע: בלגאן חברתי עלול להפריע לכם לקלוט את מה שמישהו מדליק אומר לכם, אבל אם תעשו לעצמכם חושבים וכל זה, אז תראו שהוא זרק לכם הצעה משגעת.

אקשן: מקום שבכלל לא היה בתוכניות שלכם, מסדר לכם בילוי מפתיע שעד עכשיו רק חלמתם עליו. הדברים הכי טובים באים לכם בלי לתכנן.  

סגירות: שידוך או בליינד-דייט מביא לכם הזדמנות לסגור עניין עם מישהו שיש לו מלא מעריצים. מצד שני אתם לא צריכים לוותר בשבילו על העקרונות שלכם.

מבסוטים: אתם מבסוטים ממישהו שהראש שלו לא כמו הראש של כולם. אל תתרגשו אם החברים שלכם יחשדו בכוונות שלו, כי מה שחשוב זה רק שאתם מבסוטים.


הורוסקופ מזל דגים

הענקה: יש מצב לסיפור אהבה שמביא לכם מצבים מוטרפים. הסיפור הזה יצליח לכם אם תרגילו את הצד השני להעניק לכם את מה שאתם מעניקים לו.

כיף: קופידון מכניס אנרגיות רומנטיות אל תוך החלומות שלכם. מישהו שהאטרף שלו קצת הפחיד אתכם, מתגלה כמו מישהו שפשוט כיף לזרום איתו.

התאמות: התשובה להתאמה הרומנטית שלכם נמצאת אצל מזלות האדמה שהם גדי, שור ובתולה. בעיקר עם מזל בתולה ואל תגידו שלא ידעתם.

גוונים: אם בראש שלכם לצאת גדולים בקטעים הרומנטיים, תלבשו בגדים שהצבע האדום שולט בהם ושימו על עצמכם קמע מאבן מזל בצבע כתום.


מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

נערך על ידי
הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023