placeholder=" "

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.09.2017 – 10.09.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.09.2017 – 10.09.2017

הורוסקופ מזל טלה

חגיגות: צפוי קטע מדהים שאתם מככבים בו. הדברים הטובים יתחילו להתרחש החל מן הרגע בו תחליטו שאתם אוהבים את עצמכם ושמגיע לכם להיות נאהבים.

מחזרים: ההופעה שלכם תהיה יפה מתמיד, אבל אל תנסו לרקוד על שתי חתונות. זה אומר שאם יש לכם שני מחזרים, כדאי שתבחרו אחד מהם.

אינטרסים: אתם מתייעצים עם אנשים שאוהבים אתכם, אבל הם לא ממש אובייקטיבים כשמדובר בכם. כדאי שתתייעצו גם עם מישהו שאין לו אינטרסים.

תחכום: הסבלנות תשתלם לכם בקטע רומנטי, בעיקר אם אתם מחכים למישהו שכרגע קצת תפוס. כדאי שתהיו בסביבה כשהדברים יתחילו לזוז לטובתכם.


הורוסקופ מזל שור

משיכה: אתם משקיעים זמן ונשמה בשביל למשוך אליכם את העיניים של מישהו שאתם מעוניינים בו. סבבה, אבל כדאי שתקבעו לעצמכם את הגבולות של הסיפור הזה.

גלגלים: מתחילה להתגלגל נסיעה שיכולה להפוך לסיפור רומנטי. זה לא חייב להיות עם מישהו שמצטרף, אלא עם מישהו שטרם פגשתם.

שידוכים: דברים טובים צפויים לכם עם אלה שנולדו במזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המזלות האלה מצליחים להסעיר את יסוד האדמה שאתם שייכים אליו.

חלומות: מתגשם לכם חלום ענק בזכות מישהו שאוהב אתכם. אל תשאלו את עצמכם מה יוצא לו מזה, תסמכו עליו שהוא יודע.

הורוסקופ מזל תאומים

זורמים: הכוכבים מנסים לחבר אתכם עם מחזרים שמוכנים להשקיע בכם, ולא עם מחזרים שסתם טוחנים לכם במוח. כדאי לכם לזרום עם הכוכבים.

היכרויות: מקום בילוי חדש מביא לכם היכרויות חדשות. זה אומר שאתם מגדילים את ההזדמנויות הרומנטיות שלכם וגם את מספר האירועים החברתיים שאתם מוזמנים אליהם.

לוהטים: מעריץ לוהט עושה משהו מוטרף בשביל להפתיע אתכם. גם אם אתם טיפה מעוצבנים עליו, כדאי שתתנו לו צ'אנס בקטע הזה.

משיכה: רוחות רומנטיות נושבות אליכם מכיוון מזל קשת. הנומרולוגיה מסדרת לכם קטעים הקשורים במספר 3. אבן ששמה אמטיסט מושכת אליכם אנרגיות מהממות.

הורוסקופ מזל סרטן

מתחשבים: אם אתם תופסים את עצמכם בקטע בו אתם מתחשבים בצד השני אבל הוא לא מתחשב בכם, כדאי שתראו לו את הדלת.

הצעה: מישהו שיודע מה בדיוק בראש שלכם, זורק לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה. בסיפור הזה לא כדאי לכם לשתף מישהו נוסף.

פתיחות: מחכים לכם קטעים מרגשים עם אנשים שהראש שלהם לא כמו של כולם. זה אומר שאתם צריכים לגלות פתיחות כלפי מצבים ומקומות שמופיעים רק בחלומות.

טיפ: מי שדלוק עליכם ורוצה בכם – כדאי שיתחיל איתכם כשאתם הכי לא מוכנים. שייתן לכם להרגיש שבסיפור הזה צפויים לכם אחלה קטעים מוטרפים ומקוריים.

הורוסקופ מזל אריה

הערצה: מישהו שמעריץ אתכם מוכן ללכת בשבילכם עד הסוף, גם אם זה עלול לעשות לו פאדיחות מול החברים שלו. השאלה היא עד כמה אתם מוכנים להרשות לעצמכם להיסחף.

פגישות: צפויה לכם פגישה או שיחה עם מישהו שכבר המון זמן נמצא בראש שלכם. כדאי שתתנו לדברים לזרום בלי יותר מדי ירידות ועקיצות.

גדולים: אתם יוצאים גדולים בקטע עם מישהו שמשוכנע שכולם מעריצים אותו. יש מצב שאתם מצליחים להוריד לו קצת את השחצנות שלו.

קטעים: צפויים לכם מפגשים עם מישהו שמטריף אתכם, רק לפני שאתם מתוודים בפניו על מה שקורה אצלכם בפנים, כדאי שתבדקו איתו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.

הורוסקופ מזל בתולה

כוונות: מישהו מנסה לשדך לכם את מי שבכלל לא בראש שלכם. הוא לא עושה את זה בגלל כוונות טיפשיות, אלא בגלל שהוא לא מכיר את הטעם שלכם.

טבעיות: רגשות סוערים שמתבשלים בלב שלכם, גורמים לכם להרגיש קצת מבולבלים עם עצמכם. זה די טבעי כשמדובר באהבה, אין לכם סיבה להתבייש.

הערצה: מישהו שלא ממש הולך לו באהבה, תופס עליכם הערצה עיוורת. עושה רושם שהוא מנסה לחקות את ההתנהגות שלכם בשביל לזכות בהצלחה כמוכם.

הזדמנות: צפויה לכם הצעה להיכנס אל מסגרת חברתית חדשה. אז נכון שקצת בא לכם לשבור את השגרה, אבל יותר כדאי לכם להישאר עם המסגרת הקודמת.

הורוסקופ מזל מאזניים

וויכוחים: אתם לא חייבים להישאר בקשר שיש בו יותר וויכוחים מאשר אהבה. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתחשבו על זה שוב.

סודות: זה סבבה שיש לכם מעריץ חדש, אבל כדאי שתשמרו בסוד את מה שהולך ביניכם. יש יותר מדי סקרנים שנורא רוצים לדעת מה בדיוק קורה.

הפתעות: מישהו מפתיע אתכם במשהו שבכלל לא האמנתם שתקבלו. יש מצב שזו נסיעה מטריפה או מתנה שעושה לכם את השבוע.

תחרויות: אתם יוצאים גדולים מתחרות שבכלל לא הייתה בראש שלכם. אם מדובר בקטע רומנטי, זה אומר שאתם מביסים את מי שפעם חששתם ממנו.

הורוסקופ מזל עקרב

חלומות: מתחיל להתגלגל קטע רומנטי שפעם חשבתם שאתם יכולים רק לחלום עליו. עכשיו אתם יכולים להגיד לעצמכם שחלומות מתגשמים.

לוק: אתם קונים או מקבלים משהו שמשדרג את ההופעה החיצונית שלכם. אז נכון שהכי טוב לכם בטבעיות, אבל אם זה עושה לכם כיף – אז סבבה.

סיפורים: מישהו שלא ממש האמנתם לסיפורים שהוא סיפר לכם בקטע של אהבות וכאלה, משתף אתכם בחוויות שלו ואתם רואים שהוא לא ממש שיקר.

מדהים: אתם הולכים על קטע מהמם ומפתיע שמביא לכם המון פופולאריות חברתית, וגם מסדר לכם קשרים עם מישהו שרציתם לתפוס איתו יחסים.

הורוסקופ מזל קשת

ריגושים: כוכב ששמו יופיטר מביא לכם קטע רומנטי מרגש שעושה לכם טוב, אבל יש בו גם לא מעט התלבטויות וכאלה. תזרמו עם זה והכול יסתדר.

מעריצים: מישהו שמעריץ אתכם מחליט לזרום עם הרגשות שלו. אתם מתחילים להתנדנד בין מה שאתם חושבים עליו לבין מה שהחברים שלכם חושבים עליו.

אופנה: דברים שקשורים לעולם האופנה והדוגמנות יעשו לכם את השבוע. היצירתיים שביניכם הולכים לזרום עם אירועים שקשורים למוסיקה.

התייחסות: מישהו שבהתחלה לא ממש התייחסתם אליו, תופס פוזה של חיזור. פתאום אתם קולטים שהדיבורים איתו הם יותר מאשר סתם להעביר את הזמן.

הורוסקופ מזל גדי

שומרים: ביחסים שבין בנים לבנות הכי כדאי לכם לשמור מרחק מכל מיני טיפוסים שרוצים לייעץ לכם, וכדאי שתדברו על זה רק עם ההורים שלכם.

מצטרפים: אל תרשו לאף אחד להשתלט לכם על הקטעים הרומנטיים. שימו לב שכשאתם מצליחים אז תמיד יש מישהו שמנסה להצטרף אליכם.

חברתיים: אתם עסוקים בקטע חברתי כשפתאום נופל עליכם מסר שיש לו משמעות רומנטית. מישהו יצטרך לחכות עד שהראש שלכם יהיה פנוי אליו.

סופשבוע: פרשיה רומנטית הולכת לעשות לכם את השבוע. בהתחלה אתם לא לגמרי סגורים על עצמכם, אבל בהמשך אתם מאושרים מהקטע.


הורוסקופ מזל דלי

מחשבות: צפוי לכם חיזור ענק שנופל עליכם בהפתעה ענקית. זה אומר שגם אם בהתחלה אתם נדלקים, אז בכל מקרה כדאי לכם לחשוב על זה עוד קצת.

השוואות: מישהו רוצה להכניס לכם לראש כל מיני שטויות שגורמות לכם לעשות השוואות ביניכם לבין מישהו אחר. הכי כדאי לכם לרדת מהקטע הזה.

חברתי: צפוי קטע חברתי שכולם אומרים בו את מה שהם חושבים על אחרים. הסיפור הזה יכול לזרום יפה רק אם לא ייכנסו אליו כל מיני רכילויות.

עזרה: זה ממש יפה מצידכם שאתם רוצים לעזור למישהו שהחיים הרומנטיים שלו הסתבכו וכל זה. רק כדאי שהמעורבות שלכם לא תהיה גדולה מדי.


הורוסקופ מזל דגים

שיקולים: אם החלטתם להוריד מהלב שלכם את מה ששמרתם הרבה זמן בסוד, כדאי לכם לעשות את זה עם מישהו שהלשון שלו לא מפטפטת.

גדולים: אתם הולכים בגדול על אירוע חברתי שמכניס אתכם לרשימה של עשרת הגדולים. יגיעו אליכם הצעות מדליקות ממקומות ממש רחוקים.

פגישות: צפויה לכם פגישה שכבר שבועיים אתם חולמים עליה. בשביל שהקטע הזה יצליח לכם כדאי שתמשכו אליכם אנרגיות באמצעות בגדים בגוונים של טורקיז.

בהפוך: אין לכם מה לאכול את הלב מרכילויות של קנאים וכאלה. רק שתדעו שעם כל מה שהם אומרים עליכם הם היו שמחים להיות במקומכם.


מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023