הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם נהנים מיום נעים שבמהלכו תקבלו פידבקים חיוביים מכמה כיוונים. המצב בעבודה משתפר ואתם חווים תחושה של הערכה מקצועית שמחמיאה לאגו. בתחום המשפחתי חלה רגיעה. מישהו מבני הבית נוקט בפעולה שמביעה את מסירותו ונאמנותו לכם, מה שגורם לכם להגיב בהתאם. יחסים עם כוכב נפטון מבשרת על עיתוי חלומי ליוצרים ולאמנים שביניכם, כמו גם העמקת היחסים עם ילידי מזל דגים.


חוסר שקט מלווה אתכם החל משעות הבוקר. הפער בין הרגש לשכל גורם לכם לנהוג בחוסר עקביות שמשגע את הסובבים אתכם. ייתכן עימות בתחום הזוגי. תוכלו לייצב את המצב על ידי הגברת השליטה העצמית. היום קחו זמן למחשבה ונסו לברר מה באמת עומד מאחורי תחושת התסכול הפנימית. באוויר מרחף רעיון הקשור לחו"ל, אך מי שמציג לכם אותו מגזים בחשיבות הדברים שהוא מייחס לו.

עליכם להתאזר בסבלנות. אין להתעלם מהצורך להתקדם הלאה למרות שהמצב הנוכחי נוח לכם במיוחד. ברמה הזוגית אתם נדרשים לשנס מותניים ולעשות מאמץ גדול יותר מאשר עד כה. נראה שסוף סוף אתם מוכנים לכך. קצב ההתקדמות תלוי רק בכם. הפיקו את המרב ממה שיש ואל תסתכלו אפילו לכיוונים השליליים. זכרו כי צריך להחזיר טובה תחת טובה.



יש תסבוכת שאתם לא יודעים איך בדיוק לצאת ממנה. שיבושים בתוכניות הביאו אתכם למצב של אי נעימות מול אנשים בעלי השפעה. ביקורת ששמעתם מתבררת כלא נכונה וגורמת לכם לבלבול לגבי תכנון עתידי. אמצו לעצמכם נטייה לראות את הדברים באור חיובי ואופטימי. בדקו האם 'כללי המשחק' שלכם תואמים לאלה של האנשים מולם אתם פועלים. אל תעכבו החלטה חשובה, החליטו מיד.


תופעה קוסמית יוצרת צורך להשקיע יותר בזוגיות שלכם. זה לא אומר בהכרח שכל המאמץ צריך להגיע מצדכם, אולם ברור שיש מה לשפר ובהקדם. היזהרו מחתימה על ניירת שלא קראתם עד תומה. החלטות נמהרות עלולות לגרום לכם לנזקים. העמקת היכרות עם אדם חדש ומאוד בלתי שגרתי בעבודה, תקדם אתכם. במקביל צפוי דיבור עם טיפוס מעצבן אך בעל השפעה וקשרים. אין לכם מניע להרגיז אותו, בדיוק להיפך.

קשיים בתקשורת ממשיכים להעיב על מצב הרוח שלכם. בתחום הביתי אתם מרגישים די מנותקים. במקביל, בחוץ, הקשרים החברתיים שלכם פורחים, מה שנותן לכם תקווה והרגשה שעדיין יש לכם שליטה יחסית במצב. למרות שיש לכם תוכניות להמשך היום, כדאי לשנות אותן לטובת שינוי האווירה. מצב הרוח ישתפר לפנות ערב בעקבות מחווה לא צפויה.


אפשר לצפות לבשורות טובות הודות למצבו של כוכבכם ונוס. חובות שמעיקים עליכם, מוצאים את פתרונם בדרך מקורית. אל תבזבזו זמן על חברים/ות שכבר לא מעניינים אתכם, רק בגלל שאתם לא רוצים לפגוע ברגשותיהם. היום אתם עלולים למצוא את עצמכם משתתפים באירוע שלא תכננתם כלל להגיע אליו. למרות שהשיבוש בתוכניות המקוריות- אל תיקחו את זה קשה מידי והשתדלו לראות את הצד החיובי ואת האופציות שנפתחות בפניכם.

אתם מתעוררים הבוקר במצב רוח מפוזר למדי, כתוצאה מהצטברות מתחים. קשה לכם להתרכז והדברים פשוט לא מסתדרים כהרגלכם, מה שמרגיז אתכם מאוד. אתם חייבים לנסות להתמקד. דווקא היום, יעלו על הפרק נושאים שבהם תדרשו לגלות החלטיות ונחישות. למרות העיתוי הגרוע הכול יעבור בשלום. הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות. אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית.


יום טוב יחסית. קצת התאוששתם ממצב הרוח השפוף. יש לכם הרבה אפשרויות ובעצם הבחירה בידכם. עליכם רק להחליט שאתם לוקחים אחריות מלאה על מה שקורה ונותנים את המקסימום מעצמכם. במידה והתוכניות לא יעלו בקנה אחד עם מה שאתם מגדירים כהצלחה, תוכלו תמיד לנסות אופציה אחרת. העולם לא יתמוטט! אל תחששו מן האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו.


המתח הפנימי שלכם נראה לעין. חברים וגם בני משפחה מעירים לכם על כך. ייתכן כי אתם לא ישנים מספיק, סובלים ממתח ומתלבטים במספר בעיות בעת ובעונה אחת. מומלץ לקחת פסק זמן, להוריד הילוך ולהניח לדברים להתפתח בקצב משלהם. תופתעו לגלות כמה מעט ממה שצפיתם בעצם מתרחש במציאות. לא חבל על האנרגיה המבוזבזת? הצלחתכם נמצאת בהישג יד, אך תהיה זו טעות לנקוט בהרפתקנות כדי לזרזה.

חבל שאתם לא לומדים מכישלונות ומיישמים מסקנות בקשרים אינטימיים. את המתח שנוצר היום בקשר, אתם בהחלט יכולים לזקוף "לזכותכם" המלאה. הוא יתפוגג כשאתם תחליטו לוותר על הרצון לשליטה. נסו לשמוח ולהסתפק במסגרת הכללית של הדברים בלי לרדת לפרטים המעיקים. במקביל ובתחום העסקי, אנשים הסרים למרותכם יצטרכו להתאים עצמם אליכם, ולא להיפך. כך תשיגו את הכבוד המגיע לכם.


צפוי שיפור של ממש בתחום הרגשי והנפשי. אתם מאפשרים לעצמכם לזרום וקורים לכם דברים נפלאים. היכולות שלכם נמצאות בטווח נגיעה ומחכות שתשחררו את המחסומים שעוצרים אתכם. מישהו שאוהב אתכם ממתין ממש מעבר לפינה. מצאו זמן למה שחשוב לכם. את הדברים הפחות חשובים פשוט תדחו ליום אחר. כל עוד לא הגיע הזמן לפעול, יש להתכונן תוך טיפוח הסגולות הפנימיות והדרך בה הן באות לידי ביטוי חיצוני.

מאמרים קשורים

Back to top button