למה זה קשה לשווק קליניקה לרפואה משלימה ומה הפתרונות?
מטפלים רבים ברפואה משלימה נתקלים באתגר משמעותי: איך לשווק את הקליניקה שלהם בצורה אפקטיבית ולהביא מטופלים חדשים? אחרי לימודים והתמקצעות בתחום הריפוי, מטפלים רבים (כמעט כולם) מבינים ששיווק ובניית מעגל לקוחות רחב ומתחדש – דורש מיומנויות אחרות לגמרי. אז למה כל כך קשה לפרסם קליניקה לרפואה משלימה? ומהם הפתרונות האפקטיביים ביותר?
רפואה משלימה עדיין נתפסת אצל חלק מהאנשים כ"לא מדעית" או ככזו שאין לה הוכחות מספקות והבטחות מוגזמות של מטפלים. רבים חוששים להשקיע כסף וזמן בטיפול שהם לא בטוחים שיעבוד עבורם. לכן, יש צורך לבנות אמון חזק מול המטופלים.
כיום, יש אינספור מטפלים בתחומים כמו דיקור סיני, נטורופתיה, הילינג, רפלקסולוגיה ועוד. קליניקות רבות מציעות שירותים דומים, מה שמקשה על מטפלים (גם מטפלים חדשים וגם מטפלים ותיקים) לבלוט ולגרום למטופלים לבחור דווקא בכם.
הרוב המוחלט של המטפלים הם אנשי טיפול, לא אנשי שיווק. רבים אינם יודעים כיצד להשתמש בכלים דיגיטליים כמו היכרות עם מערכות הפרסום המתקדמות של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות, כיצד נמדדת החשיפה בכל אחד מהם, בניית אתרים, שיווק במיילים ופרסום ממומן – מה שמוביל להחמצת הזדמנויות והוצאת כספים על פרסום שאינו "מספק את התוצאה הרצויה".
גם אם הצלחתם להביא מטופלים חדשים, אין ערובה לכך שהם ימשיכו לטיפולים נוספים. לכן, חשוב ליצור אסטרטגיית שיווק שתאפשר תזרים קבוע של לקוחות חדשים.
אחד הכלים החזקים ביותר לשיווק מטפלים הוא רישום לאינדקסים המתמחים ברפואה משלימה, כמו "אלטרנטיבלי" ו"אתר המטפלים".
אין שיווק טוב יותר מהמלצה של מטופל מרוצה! (לחצו למאמר המלא)
כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך לשתף את הפרטים שלך בלחיצת כפתור.
רבים מהמטפלים מנסים לפרסם בפייסבוק או בגוגל, אבל מגלים שזה יקר ולא משתלם. (בהמשך נעלה מאמרים מיוחדים בנושא)
אם תיישם את הצעדים האלה, תוכל להביא יותר מטופלים ולבנות קליניקה מצליחה – בלי לבזבז זמן וכסף מיותר! 🚀
בהצלחה!
מאמרים וטיפים נוספים למטפלים:
📌 בניית נוכחות דיגיטלית נכונה למטפלים – השלמה הכרחית לשיווק מפה לאוזן
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי: הכלי המודרני לשיווק מטפלים
📌 שיווק מפה לאוזן – איך עושים את זה נכון בעולם הדיגיטלי?
לכל המאמרים
הצטרפו למגזין המטפלים (בחינם) וקבלו:
≡ כלים שיווקיים וטיפים לקידום הקליניקה.
≡ חיבורים ושיתופי פעולה עם מטפלים נוספים.
≡ שיתוף סיפורי הצלחה.
≡ קהילה תומכת והזדמנויות עסקיות.
≡ בונוסים והטבות שיחסכו לכם כסף ועוד… מלאו פרטים להצטרפות 👇
דלקות בדרכי השתן ובעיקר בשלפוחית השתן מרעות באופן בסיסי על עודף בחומציות במערכת, עודף חומציות… קרא עוד
מאמר עומק שמסביר מה שקורה אצל לקוחות שמחפשים מטפל / מטפלת. הפסיכולוגיה מאחורי קבלת ההחלטה… קרא עוד
סקירה מלאה: מה זה Google My Business ולמה הוא חשוב? Google My Business הוא כלי… קרא עוד
תארו לעצמכם מטופל מרוצה שיוצא מהקליניקה שלכם עם חיוך, רגוע ושליו אחרי טיפול מוצלח /… קרא עוד
כמה פעמים קיבלתם שיחה שהתחילה ב: "קיבלתי את הטלפון שלך מ XXX"? אלה השיחות שהכי… קרא עוד
גם בשנת 2025, אחד העניינים המרכזיים עבור לשכת עורכי הדין הוא המספר הגדול מאוד של… קרא עוד