פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף שלושת הגביעים בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף שלושת הגביעים

בתחום הרומנטי: צפויים לכם קטעים רומנטיים שמחזירים את החיוך לפניכם ואת הסומק ללחייכם. מעניק ברכה ומזל לכל מי שתר אחר הרפתקאות. זורק  אתכם לגבהים של עונג ועינוגים. מהווה חוויה מתקנת למתוסכלים ולמאוכזבים.

בתחום הקריירה: הקלף רומז על קריירה בה אתם מתעוררים אל עבודתכם עם שיר בלב. מביא בשורה גדולה לכל מי אשר חשו כי הג'וב שהם מתפקדים בו אינו  מעניק להם סיפוק או הגשמה. כוחו יפה בעיקר למי שהפכו את תחביבם למקצוע.

בתחום הפיננסי: מבשר על שנה נפלאה בה כסף יבוא בקלות וילך בקלות, אך ללא עוגמת נפש. הדברים מסתדרים לטובתכם מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע. שנת  פריחה למתנות ומענקים, בין כמקבלים ובין כמעניקים.


כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופה לכם מצבים חלומיים, שמחים ועליזים. יש בו עונג וחדוות נעורים. לוקח אתכם אל הרקיע השביעי, מבלי לעשות חשבון לאחרים. קלף של הילולה ושמחה. צופן אושר והנאה. בילויים ושעשועים.

תיאור הקלף: שלוש עלמות חן מחוללות בשדה במחול היין של האל בכחוס. סביב צצים צמחים ופירות. העלמות מקיימות נוהג עתיק לפיו בתחילת שנה, באביב, היו הבתולות יוצאות לכרמים כדי למצוא בני זוג. החגיגות בישרו על שנה חדשה, כמו גם על רעננות ומעיין הנעורים. גם היין עשה את שלו [תרם את חלקו] בכל הנוגע לקלילות ושובבות.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

Back to top button