הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.05.2019 – 12.05.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.05.2019 – 12.05.2019

הורוסקופ מזל טלה

היסוסים: צפוי לכם אחלה קטע עם מישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. כאילו בא לכם כזה, אבל גם קצת מהססים. לכו על זה, מה כבר יש לכם להפסיד?

דיבורים: נפתחת לכם הזדמנות לתפוס דיבור עם מישהו שאתם מעוניינים בו, רק שכדאי לכם להשקיע באנשים שמשפיעים עליו, אתם יודעים, בחברים שלו.

הפתעות: מישהו שהייתם מוכנים להישבע שהוא לא ממש סופר אתכם, משגר אליכם מסרים שאי אפשר להתעלם מהם. אל תשאירו אותו ככה זמן רב.

רגעים: זה שבוע מוזר בו מתהפכים לכם הקטעים הרומנטיים ואתם הולכים לתפוס רגעים שווים דווקא עם מחזרים שעשו רושם של לא רציניים.


מזל שור

זמן: אתם מצליחים לחלק את הזמן שלכם גם לאהבה וגם לבילויים עם חברים. אל תפספסו את מי שעושה הכול בשביל שיהיה לכם טוב בנשמה.

אהבה: אם בראש שלכם לקבל אהבה, כדאי שתתנהגו בספונטאניות ואפילו בקצת אטרף. תתרחקו מקשרים פלספניים שסתם טוחנים לכם את המוח.

סודי: צפוי לכם קטע סודי, כזה שאי אפשר לדבר עליו עם מישהו מהידידים שלכם. החוויה הזו מחזקת את הקשרים היומיומיים ביניכם לבין המישהו הזה.

תחרות: אם בראש שלכם להתחרות על מישהו מדהים, אין מצב שלא אתם תזכו בו. מצד שני, אם אין לכם כוונות רציניות לגביו, אל תתחילו בזה אפילו.



מזל תאומים

סודות: מישהו מצליח להרגיז אתכם בגלל שהוא חושף פרשיות וכאלה. בעצם, אם תחשבו על זה, אתם לא ממש חייבים לספר את הסודות שלכם דווקא לו.

קנאה: אל תרשו למישהו שמקנא, להשתלט לכם על הקטעים הרומנטיים. מצד שני, אם בראש שלכם להגיד לו משהו, כדאי שתחכו עם זה לסוף השבוע.

נסיעה: טיול או נסיעה אל מקום רחוק, מאפשרים לכם להדליק את ענייני הלב והרגש. הקטעים האלה נועדו בעיקר לאלה מכם אשר חוו לאחרונה חוויות מבאסות.

קליקים: צפוי לכם קליק משגע עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו עד עכשיו מרחוק ורק בלהסתכל. יש מצב שהעיניים שלכם [וגם שלו] עשו לכם את זה.


מזל סרטן

ידיעות: באות לכם ידיעות בנוגע למישהו שהרוס עליכם. אז נכון שזו קצת רכילות, אבל בטח יש בזה משהו שכדאי לכם לבדוק אותו לעומק.

רמזים: אתם לא ממש עושים כבוד למישהו ששולח לכם רמזים משמעותיים. יש מצב שמישהו אחר מדליק אתכם ואתם הולכים בגדול על המישהו הזה.

רגשות: יכול להיות שיש לכם רגשות כלפי מישהו שכבר היה לכם איתו משהו. אם זה מה שקורה, אז אין מצב שלא תצליחו לחדש את הקשר.

סופשבוע: צפוי לכם סופשבוע עם מישהו שמשקיע בקשר איתכם. זה אומר שלא בראש שלכם לצאת עם מישהו שלא מוכן להעניק לכם תשומי כמו שאתם אוהבים.



מזל אריה

עצבים: הסטייל הרומנטי והיצירתי שלכם עלול לעצבן כל מיני טיפוסים שלא יודעים לפרגן. לא משהו שצריך להפריע לכם, רק סתם מרגיז.

הצעות: פתאום תיפול עליכם הצעה רומנטית ממקום לא צפוי. יש מצב שאתם כל כך מופתעים עד שאין לכם מילים. יש קטעים שיותר שווה לשתוק איתם.

יוזמות: זה אחלה טיימינג בשביל לקום וליזום משהו ולא לחכות עד שהצד השני ייזכר בכם. אין לכם מה להסס בקטע הזה מפני שזה בדיוק מה שאתם צריכים.

סיכויים: זה שאתם פוחדים להתאכזב, זו לא סיבה לא לתת צ'אנס לקטע שיכול להפוך לסיפור אהבה. מי שלא לוקח צ'אנסים, לא מקבל ריגושים.


מזל בתולה

נוכחות: המון אנשים נותנים לכם להבין שהם פשוט לא יכולים להתעלם מהנוכחות שלכם. המחמאות שתקבלו מהם יעלו בעיניכם את הדימוי העצמי שלכם.

רכילויות: אל תשימו בכיוון של מי שמרכל עליכם ורומז שאתם נורא משתדלים להיות מיוחדים וכאלה. תמיד יהיה מישהו שיאכל את הלב בגלל שהולך לכם.

לוהטים: זורמים אליכם חלומות לוהטים על מישהו שבכלל לא יודע מה אתם מרגישים כלפיו. כדאי שגם תעשו משהו בשביל להפוך את החלומות למציאות.

זיכרונות: אירוע מוזר מדליק בתוככם זיכרונות ישנים. יש מצב שמדובר בקטע שבכלל שכחתם ממנו, רק שפתאום הוא חוזר ומדליק אתכם מחדש.



מזל מאזניים

מהממים: מתגלגלות שיחות נפש רומנטיות שגורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת ומאוד לא צפויה. חוויות סודיות מסלקות מחסומים רגשיים שתמיד רציתם לטפל בהם.

פופולאריות: מקובלות ופופולאריות עושות טוב לחיי החברה שלכם. מתחילים לזרום אליכם טלפונים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.

מחשמלים: צפויים לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות טלה וקשת. מישהו הולך לספר לכם דברים מפתיעים על- איך שהוא מרגיש כלפיכם.

זורמים: דווקא קטע שכמעט הביא לכם בלגאן גדול, חוזר בשביל להראות לכם את הצד היפה שבו. לא תמיד השכל מנצח את הלב.


מזל עקרב

הפתעות: יבואו לכם קטעים מוטרפים שבכלל לא בניתם עליהם. אלה קטעים שתמיד מצליחים בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מהממת.

מאוהבים: יש מצב שאתם מאוהבים במישהו שלא ממש קולט את מה שאתם מרגישים כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בבטן וכל זה, אז הוא ימשיך לא לדעת.

חברות: צפויה לכם חברות חדשה עם מישהו מקסים שלא מתעלק ולא מנג'ס. צפוי קליק רומנטי בסיפור משעשע של משהו שמתחיל בקטע חברתי.

תדמית: אתם משדרגים לעצמכם תדמית חדשה וספונטאנית שמתגלה כאחלה שיטה בשביל לכבוש ולהמם את מי שבא לכם עליו.



מזל קשת

סיכויים: נפתח לכם צ'אנס להשיג את מי שאתם חולמים עליו. העניין הוא שאתם מצפים שהדברים יסתדרו לכם בלי שתצטרכו להתאמץ.

אטרפים: אל תתרגשו ממי שרומז לכם שהרעיונות שלכם מוטרפים מדי לטעמו. אם אתם קשתים אמיתיים, למה שלא תחפשו מישהו באותו ראש איתכם ?

פסגה: אתם מצליחים להרים קטע שאחרים לא ממש הצליחו להרים. אז נכון שהקנאה הולכת לאכול אותם, אבל זה כבר לא העסק שלכם.

התחלות: צפויים חילופי עקיצות ביניכם לבין מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. זה לא ממש צריך להציק לכם, משום שממש ככה מתחילות פרשיות אהבה.


מזל גדי

דייט: ראש טוב זורק אתכם לקטעים של 'בליינד-דייט' וכאלה. גם שידוכים מחברים יעשו לכם את השבוע. הכול זה עניין של ספונטאניות.

בלגאן: כושר הריכוז שלכם עלול להיפגע בגלל עודף מחשבות שמתרוצצות לכם בראש. כדאי שתעשו דיבור עם מישהו שיכול לעשות לכם סדר בבלגאן.

הצלחות: מצליח לכם משהו שתמיד חשבתם שלא תצליחו לעשות אותו לבד. השבוע אתם רואים שבקטע הזה אתם לא צריכים עזרה מאף אחד.

שאלות: שימו לב למישהו שמתלבט ביניכם לבין מישהו אחר. אם הוא לא ממש סגור עליכם, אז בשביל מה אתם צריכים אותו?



מזל דלי

הארה: קטע שמתחיל כמו בלגאן חברתי, גולש אל משהו רומנטי. עכשיו אתם רואים איך שבכל משהו רע, יש גם משהו טוב.

החלטה: אתם מקדישים המון זמן בשביל להבין מה קורה איתכם בקטע שבין בנים לבנות. בסוף אתם מחליטים לבצע שדרוג מסוים בהופעה שלכם.

סודות: אתם מנסים לשמור בסוד את מה שרק אתם ועוד חבר, יודעים. בעצם, לא צריך להיות אכפת לכם אם כל העולם ואחותו ידברו על זה, אבל איך שבא לכם.

מעשים: מישהו מוכיח במעשים [לא בדיבורים] שהוא מאוהב בכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתתחילו לשים לב אליו.


מזל דגים

ביטחון: מישהו שופך עליכם מחמאות ותורם להקפצת הביטחון העצמי שלכם. הקטעים האלה יעשו טוב גם למה שקורה איתכם בתחום שבין בנים לבנות.

צבע: מכיוון שהצבע חזר לכם לפנים והדימוי העצמי שלכם בשמיים, עושה רושם שזה הזמן בשביל אלה מביניכם שחולמים לעמוד על במה.

פער: אתם לא צריכים להתרגש אם מתברר שקיים פער בין התוכניות שלכם לבילויים, לבין מה שקורה בפועל. סטייל ספונטאני יביא לכם מזל באהבה.

אנשים: אתם מופתעים כאשר מתברר שאנשים שלא שמעתם עליהם, כן שמעו עליכם. איך שזה נראה, אתם מיוחצנים במקומות הנכונים.


מאמרים קשורים

Back to top button