הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.04.2020 – 04.04.20

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו לתחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.04.20 – 04.04.2020

הורוסקופ מזל טלה

ריגושים: צפויים ים של ריגושים לקראת מפגש וירטואלי עם מישהו שלא יוצא לכם מהראש. רק כדאי שתדעו שזה לא ממש טוב אם הוא יראה את זה עליכם.

קולות: מישהו שהביא לכם המון כאבי-ראש, מתחרט על מעשיו ועושה קולות של רוצה לחזור. עכשיו הכדור במגרש שלכם וזה אומר שרק אתם תחליטו.

בלגאנים: רעיון מדהים עוזר לכם להוציא חבר מבלגאן רגשי. זה אחלה וכל הכבוד, רק תיזהרו שלא להתערב יותר מדי בחיים הפרטיים שלו.

אקשן: קשרים חדשים שיתחילו השבוע, יובילו אל אקשן גדול ואל בילויים מדהימים. זה אומר שאתם חייבים להיפטר ולהשתחרר מאכזבות העבר.


מזל שור

צ'אנס: צפוי לכם בילוי שאתם הולכים עליו בסבבה, למרות שהוא לא היה בתוכניותיכם. זה אומר שאתם מוכנים לתת צ'אנס גם לקטעים ספונטאניים.

מזלות: ניצוצות רומנטיים שמתחילים בקטע חברתי, ממשיכים ללוות אתכם גם לאחר שהקטע הסתיים. כדאי לכם ללכת על המזלות דגים, סרטן ועקרב.

ביטחון: צפויים לכם קטעים מדליקים עם 'נסיכים' שכולם רוצים להיות בחברתם. אם תפגינו ביטחון עצמי, תהיה לכם הצלחה איתם גם בעתיד.

עקרונות: צפויה לכם שיחה אינטימית עם מישהו שאתם מבהירים לו את עקרונותיכם. יש מצב שהוא ילך עם הראש שלכם, אבל תמיד יש הפתעות, אתם יודעים.



מזל תאומים

השוואות: בתחום הרומנטי צפוי מבול של נסיעות ופגישות עם טיפוסים בעלי אנרגיות קורעות. עכשיו תוכלו להשוות בינם לבין אלה שלא ממש נהניתם בחברתם.

מחשבות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שמצליח לקרוא את מחשבותיכם. סוף-סוף אתם בחברת אדם שנותן לכם הרגשה של מחוזרים.

מככבים: אז נכון שאתם מככבים בתור טיפוסים שבני המין השני דלקים עליהם ומחזרים אחריהם, אבל תצטרכו להרגיע את אלה שהעיניים שלהם קופצות מרוב קינאה. 

מתגברים: מישהו מחליט להתגבר על הבושה ומגלה לכם את רגשותיו כלפיכם. עכשיו תצטרכו לחתוך בינו לבין מישהו אחר שקצת התבלבל ממה שקורה.


מזל סרטן

קרובים: הביטחון העצמי שלכם מפתיע את אלה שמכירים אתכם מן העבר. הצלחתם של קרובי משפחה משפיעה לטובה גם עליכם.

אנרגיות: צפויות לכם אחלה אנרגיות בקטעים של יופי, לוק, בגדים ודוגמנות. מומלץ לכם להשתלב בחוגים העוסקים במשחק ותיאטרון.

מסיבות: צפויות אחלה מסיבות (מרחוק) עם מכרים שביניכם לבינם זורמת אש של חיבה הדדית. יהיו מי שלא יאהבו את זה, אבל ההחלטה היא שלכם.

מקובלות: הפופולאריות שלכם מגיעה גם למקומות שלא שמעתם עליהם. אתם לוקחים על עצמכם אחריות חברתית שתורמת המון ליחסיכם עם החברים.



מזל אריה

התפייסות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שלא ממש חיבבתם. אפילו צפויה לכם התפייסות עם כל מיני אנשים שהיו לכם בלגאנים איתם. 

היכרויות: החל מיום שני תבוא לכם אחלה אנרגיה רומנטית בכיוון של היכרויות חדשות וכל זה. יש מצב לקטע מדליק עם מישהו הורס.

שיתוף: אתם משתפים חבר קרוב בחוויה אינטימית ומקבלים ממנו עצה שתעזור לכם להתחבר עם מישהו שאתם קרועים עליו.

ספונטאניות: האהבה שלכם השבוע זורמת בכיף ובלי יותר מדי דרמות ופוזות. הכוכבים מעודדים אתכם להיות ספונטאניים וכמה שיותר מצחיקים ומשעשעים.


מזל בתולה

יחסים: מסתדרים לכם היחסים עם כל מיני אנשים שעשו לכם פרצופים חמוצים. פתאום הם רוצים להתחבר איתכם גם אם בכלל לא רמזתם להם.

חיזורים: כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מתחילים לחזר אחרי מישהו שעושה קולות של לא מעוניין. יכול להיות שבעתיד הוא יתבגר ויבשיל אבל לא עכשיו.

טיפוח: צפויות לכם אחלה אנרגיות בשביל טיפוח ההופעה והמראה שלכם. יחד עם זה לא כדאי שתתפרעו כשיבוא לכם לשנות משהו קיצוני ב – לוק שלכם.

גוונים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם לשלב גוונים אדומים בבגדים שלכם וגם לענוד תכשיטים שעשויים מנחושת. 



מזל מאזניים

השקעה: זה אחלה שבא לכם להשקיע ולפתח כישרון שכבר המון זמן אתם זורמים איתו. זה משהו שתצטרכו לעשות לבד בלי שמישהו יעודד אתכם.

שיקולים: יבוא לכם קטע עם מישהו שיש לו הרבה מעריצים אבל גם הרבה כאלה שמקנאים בו. לא תוכלו לצאת ראש עם כולם אז אל תנסו אפילו.

עצות: אתם לא ממש צריכים את העצות של אלה שכאילו אומרים לכם דברים בשביל לעזור לכם. הראש שלכם מדהים גם ככה בשביל לדעת מה לעשות.

הזמנות: צפויות לכם הזמנות אל מקומות נחשבים, יוקרתיים ולוהטים. הרבה מאוד סטייל נשפך עליכם השבוע. ככה זה כאשר המזל לצידכם.


מזל עקרב

אטרף: צפויים לכם קטעים של אטרף עם אנשים שבראש שלהם לעשות דברים מיוחדים שאף אחד לא חשב עליהם. זה רק מראה שאתם נמשכים למקוריות.

ריגושים: השבוע יבואו לכם ריגושים בחברת חובבי הרפתקאות וכאלה. יש מצב לתכנון טיול שייקח אתכם רחוק מהרבה בחינות. כמו שאתם אוהבים.

מזל: אבן מזל שבועית (קריסטל) שתמשוך אליכם אנרגיות משגעות היא אגת. זו אבן שאם תענדו אותה היא תביא לכם קטעים מדהימים במקומות לא צפויים.

עונות: תקופת האביב עושה לכם טוב ומסלקת כל מיני מכשולים שעיכבו אתכם. עכשיו אתם יודעים בדיוק מה לעשות עם קשר רומנטי שלא הצליח לכם.



מזל קשת

לב: אל תיקחו ללב את מי שלא מחזיר לכם מסרים לוהטים. הכוכבים מתעקשים שבאופק ממתינים לכם קטעים הרבה יותר טובים מאשר הקטע איתו.

חוויה: אחלה חוויה קורצת לכם מכיוון לא צפוי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתת צ'אנס גם למה שנראה לכם כאילו חסר סיכוי.

מחמאות: יופי של מחמאות זורמות אל אלה מכם שהחליטו להשתקע בקטעים יצירתיים, בעיקר אם בראש שלכם מוסיקה או מחול. פשוט תזרמו עם זה.

בשורה: חבר קרוב מביא לכם בשורה ממש טובה. יש מצב שרמזתם לו שבא לכם על מישהו מסוים, והוא ישר רץ בשביל לגשש בשבילכם.


מזל גדי

וויכוחים: תחילת השבוע תופסת אתכם בקטעים קצת מוזרים עם מישהו שמחזר אחריכם, אבל אתם לא ממש יודעים אם זה כן או לא. 

הופעה: מישהו שנפרדתם ממנו לפני המון זמן, מופיע פתאום בלי להודיע מראש. אם יש לו משהו טוב לספר לכם, אז סבבה. אם לא, חבל לבזבז עליו זמן.

רמיזה: מישהו שלפני חודשיים עזר לכם להשיג משהו או מישהו, רומז לכם שבא לו שגם אתם תעזרו לו. ככה זה בחיים, שום דבר לא בא בחינם.



מזל דלי

ידידות: יש מצב שקטע עם ידיד יהפוך למשהו הרבה יותר מדליק ממה שהוא עכשיו. יכול להיות שאתם לא ממש סגורים על זה, אבל שתדעו שהכוכבים בעד.

פעילות: צפויה פעילות חברתית עם המון ריגושים ואקשן. רק שתדעו שבשיא הפעילות יהיה מישהו שאתם נכנסים לו למבטים. המשך יבוא...

מילה: הרבה אנשים רוצים לעשות לכם טוב, גם אם זה לא תמיד זה מצליח להם. מותר לכם לזרוק להם מילה טובה, אפילו אם זה לא הסתדר לכם כמו שרציתם.

הקשבה: מישהו שאתם בראש שלו, יוצר קשר בשביל לשאול כאילו מה קורה וכאלה. אם תקשיבו ככה טוב-טוב, תוכלו לשמוע את הרמזים שבין המילים.


מזל דגים

מקריות: יותר מדי צירופי מקרים וקטעים מוזרים קורים לכם עם מישהו ששמתם עליו עין, אבל לא קלטתם שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.

רכילות: צפויה רכילות שצריכה להחמיא לכם אבל משום מה אתם מתעצבנים בגללה. במקום לתפוס ג'ננה, תגידו תודה למי שעושה לכם יחצנות ומפיץ אותה.

מתנות: אתם מקבלים מתנה, משהו קטן, אבל איכשהו יש בקטע הזה יותר ממה שנראה ממבט ראשון. הכוונה היא שיש בו גם מסר רומנטי.

ניג'וסים: מישהו שמנג'ס לכם, לא שווה את הזמן שאתם מבזבזים עליו. במקום לטחון איתו מים, כדאי שתעשו את הטלפון שמסתובב לכם בראש.


מאמרים קשורים

Back to top button