ספרי מיסטיקה

ספר יסודות האסטרולוגיה וניתוח מפת הלידה

מערכת אלטרנטיבלי
ניתוח מפת הלידה מתבצע על ידי פענוח הקודים האסטרולוגיים הנקבעים ביחס למיקום הכוכבים וגרמי שמיים מסוימים ברגע נתון, והבנת כל מערכי הצירופים והקשרים שביניהם.

מספר הצירופים והחיתוכים בין המרכיבים השונים במפת הלידה, לצורך ניתוח האישיות וחיזוי עתיד דינמי הוא בלתי מוגבל. יש לפרש את המיקום של כל אחת מהפלנטות (כוכבי הלכת) במזלות בהם הן מופיעות, תוך כדי הבנת התכונות והסמלים המיוחסים לאותן פלנטות, היחסים (היבטים), האיכויות (היסודות), אופן ההופעה (הבתים), יכולת השליטה, והשתבצות כל הגורמים במארג השלם.

מפת הלידה היא תרשים הפורש את מיקום כוכבי הלכת, כולל הירח – כך אלו מכונים הפלנטות – ברגע הלידה. מפת לידה זו משמשת כתרשים שניתן להשוות אליו מפה דינמית פוטנציאלית, בכל רגע נתון בעתיד. בנוסף, ניתן להשוות מפת לידה אחת עם מפות לידה אחרות לבדיקת התאמה עסקית או זוגית, או כל השוואה אחרת.

כל אחד מ-12 המזלות מייצג אפיונים מסוימים ומיוחדים להתנהגות והתפתחות אנושית ברמה רעיונית, רגשית ופיזית. כל מזל מהווה קטגוריה טהורה, כלומר – התכונות המיוחדות הן האופניות למזל. אך חיזוק או החלשת התכונות תלוי בשילובם של גורמים אחרים במפה.


האסטרולוגיה המודרנית מדברת במונחים של זרימת אנרגיה ואפשרויות בחירה. מבני הקוד הבסיסיים יכולים להתפתח לאיסוף תסריטים. להבדיל מהאסטרולוגיה המסורתית, המפרשת לעיתים היבט קשה מסוים כ"פטאלי", האסטרולוגיה המודרנית נוטה לראות באותו היבט התמודדות עם פן קשה באשיות, פן עליו אותו אדם צריך לעבוד כדי להתפתח, ובידיו יכולת הבחירה אם להתמודד או לנטוש. יכולת בחירה זו חוזרת על עצמה בתחומים שונים במהלך חייו.

ספר זה מאפשר לכל קורא, היודע את מזלו האסטרולוגי, להעמיק ולהרחיב את היריעה. בנוסף לרקע כללי על האסטרולוגיה – הכוכבים (פלנטות), המזלות, מפת הלידה, הבתים וכדומה – מביא הספר פירוט של תכונות ילידי המזלות השונים, ומשמעו של מיקומי כל פלנטה הן בכל אחד מתריסר המזלות והן בכל אחד מתריסר הבתים.

בעזרת ספר זה יכול הקורא לבנות לעצמו, ולאחרים, ניתוח מעמיק של מפת הלידה, ולהבין טוב יותר את תכונותיו, גורלו, הקארמה השלטת בו, והעתיד הצפון לו בכוכבים.

בנוסף ישנם בספר פרקים שימושיים העוסקים בהתאמה אסטרולוגית, בתכונות ילדי המזלות לפי היהדות וכדומה.

מספר עמודים 240, כריכה רכה.

לפרטים נוספים ורכישת הספר לחצו כאן


מאמרים קשורים

Back to top button