ספרי עידן חדש והעצמה

ספר אושו- סקס, שקרים ומדיטציה

מערכת אלטרנטיבלי
"סקס, שקרים ומדיטציה: ממין לתודעת-על" מציג חזון של מין בריא, טבעי, תם וחופשי מאשמה ומהדחקה. במקום כל אות טכניקות ומשחקים שתמצא בספרים אחרים, ספר זה מציע תובנה על הממדים הפנימיים, הפסיכולוגים והרוחניים של המין.

"סקס, שקרים ומדיטציה מגלה מחדש את האנושי, ומתגמל במקום להעניש את האדם על היותו במצב זה. זה גילוי מופלא, שמעניק שלווה, ביטחון ואומץ לב בעת ובעונה אחת"
יוג'ין קנדי, מחבר " הפצע שלא התאחה: הכנסייה, הכמורה ושאלת המיניות"

"סקס, שקרים ומדיטציה קושר את המיניות להתעלות הרוחנית וטוען שמין חשוב לרווחה גופנית ונפשית כאחד".
פבלישרז וויקלי

"סקס, שקרים ומדיטציה: ממין לתודעת-על" מציג חזון של מין בריא, טבעי, תם וחופשי מאשמה ומהדחקה. במקום כל אות טכניקות ומשחקים שתמצא בספרים אחרים, ספר זה מציע תובנה על הממדים הפנימיים, הפסיכולוגים והרוחניים של המין. בתשובה לשאלותיהם של אנשים בני כל הגילאים ומכל שכבות החברה, אושו מראה כיצד אפשר, באמצעות קבלת המין מתוך חגיגה, כמתנה של הטבע, להתחיל להשתמש בו כאבן דרך רבת ערך במסע הנצחי למודעות עצמית ולשמחה.


אושו (1931-1990), פילוסוף ומיסטיקן הודי, מייסד האשראם בפונה, החל את דרכו כמואר כבר בשנות העשרים לחייו. במרכז הרוחני שהקים שנים לאחר מכן נערכו רוב הרצאותיו, שהועלו לבסוף על כתב בידי מאמיניו. בספרים אלה עולות לדיון שאלות חשובות ומהותיות ביותר, שעליהן עונה אושו בשפתו הפשוטה, הציורית והקולחת.

כריכה רכה, 344 עמודים


מאמרים קשורים

Back to top button