ספרי עידן חדש והעצמה

"מוות, לא סוף החיים" – מאת דורית יעקובי

מערכת האתר
הספר מסייע לראות ולהכיר בכך, בעודנו בחיים, שהחיים ממשיכים אחרי המוות, כך שנוכל להפנים ידיעה זו, להבין את טיבה ואת משמעותה ולחיות את חיינו מתוך הבנת הזמניות, משוחררים מפחד המוות.

הספר מסייע לראות ולהכיר בכך, בעודנו בחיים, שהחיים ממשיכים אחרי המוות, כך שנוכל להפנים ידיעה זו, להבין את טיבה ואת משמעותה ולחיות את חיינו מתוך הבנת הזמניות, משוחררים מפחד המוות.


הספר "מוות – לא סוף החיים" עוסק בנושא "החיים שאחרי החיים" ובתפישת המעבר מכדור הארץ. בפרקים השונים שבספר יש חשיפה לנושאים כמו: מה קורה לנשמה לאחר יציאתה מן הגוף עם תום משימתה לעבר ממדים אחרים; מה תפקידם של המדריכים בתהליך ליווי הנשמה לכדור הארץ וממנו, של יקירים וחברים שכבר עברו מכדור הארץ ובאים לקבל את פנינו וכיצד משחררים ומסייעים לנפטר לעבור בין העולמות באופן מיטבי.
נלמד על מועדי מוות, תחנות מעבר; הדרך שבה ניתן ליצור קשר עם נשמות הנפטרים, וכיצד נוכל, אנו, לסייע למעבר קל יותר שלהם מכדור הארץ.
עוד ניווכח שהקושי בפרידה איננו רק של הנשארים, אלא גם של אלו העוזבים אותנו.

המטרה המרכזית של הספר היא לסייע לראות ולהכיר בכך, בעודנו בחיים, שהחיים ממשיכים אחרי המוות, כך שנוכל להפנים ידיעה זו, להבין את טיבה ואת משמעותה ולחיות את חיינו מתוך הבנת הזמניות, משוחררים מפחד המוות, כמו גם לצאת למסענו, בבוא הזמן, באופן קל ומכיל יותר, עם מודעות ותודעה מפותחות להמשך דרכנו, כך שנפיק מן החיים בכדור הארץ את המרב.

הספר הינו אסופה של מידע שהועבר דרך הישויות המדריכות שלי, השופך אור על המעבר מעולם לעולם,
על חווית הנשארים והעוזבים, על מישורי התודעה בכדור הארץ ועוד, ועוד.
כמו כן שזורים בספר סיפורים של אנשים, כתבות וחוויות אישיות.
בעתיד הקרוב ייצא לאור ספר נוסף  – "יישות מציאות  – מציאות או דמיון"

על המחברת: 
דורית יעקובי מעניקה יעוץ  אישי והכוונה לקבלת תשובות לשאלות והדילמות שלך בעזרת אסטרולוגיה, נומרולוגיה ותיקשור.
היא מנחת סדנאות וקבוצות למודעות רוחנית, מנחה קורס תקשור, העצמה והתפתחות אישית, מדיטציות, דמיון מודרך, כתיבה מדיטטיבית. בעלת וותק וניסיון מעל 36 שנה בתחום. בוגרת מכון אדלר.
מחיר הספר 100 ש"ח כולל מע"מ באיסוף עצמי.
ניתן לרכישה גם באמצעות הדואר – לכל רחבי הארץ בתוספת של 20 ש"ח דמי משלוח.

להזמנת הספר מוזמנים לשלוח לי הודעה ביצירת קשר או להתקשר אליי.

להזמנת הספר חייגו אליי: 072-2285531

קישור להזמנה ולפרטים על הספר – "מוות לא סוף החיים"