הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.04.2017 – 09.04.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.04.2017– 09.04.2017

הורוסקופ מזל טלה
חלומות: מקום חדש שאתם יוצאים לבלות בו מביא לכם קטעים עם מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליו. כדאי שתדברו איתו דוגרי.
טיפים: מישהו שאתם בראש שלו, זורק לכם טיפים שעוזרים לכם בתחום הרומנטי. הקטע הזה גורם לכם לנפנף מישהו אחר שסתם מתעלק עליכם.
ביקורתיות: יש מצב שאתם מתייחסים לעצמכם ביותר מדי ביקורתיות. הכי טוב שתתנהגו בטבעיות ותתנו לאחרים להחליט אם זה מוצא חן בעיניהם.
קליטה: אתם קולטים איך מישהו שקרן מסתבך בשקרים שלו. יכול להיות שהחברים שלכם עוד לא קלטו אותו, אבל בסוף גם הם יקלטו.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

 


הורוסקופ מזל שור

שיקולים: מישהו שאתם בקשר איתו, מחליט להתכסח עם כל העולם ואחותו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תהיו לגמרי בצד שלו.
פגישות: צפויה לכם פגישה עם מישהו שאתם רוצים לתפוס איתו ידידות. כשהקטע הזה קורה, כדאי שזה יהיה בפרטיות ובלי יותר מדי עיניים ואוזניים מסביב.
כסף: צפוי לכם אחלה שבוע בקטעים שקשורים לכסף או לקניות. הולך להיות לכם "שופינג" מדהים במקום שיכולתם רק לחלום עליו.
צלילה: מישהו שפעם חשבתם שהוא מלך העולם, צולל כלפי מטה במדד הפופולאריות שלכם. ככה זה, מה שרואים מכאן – לא רואים משם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל תאומים

ביישנות: אתם נורא מופתעים כאשר מישהו שהכרתם כביישן תופס כיוון נוצץ וזוהר. יכול להיות שהוא התנהג ככה בעבר בגלל מישהו שדיכא אותו.
דיבורים: אתם רוצים לדבר עם מישהו מסוים על דברים שקורים לכם בקטעים שבין בנים לבנות. סבבה, רק יש דברים שקשה לברר אותם בדיבורים בלבד.
נחמדות: זה סבבה שאתם נחמדים אבל אתם לא צריכים להגזים בנחמדות שלכם כלפי מישהו שמרכל עליכם. בסוף הוא עוד עלול לחשוב שאתם מתחנפים אליו.
רגשות: אתם תצליחו לסגור עניין עם מישהו שבראש שלכם. אם אתם 'תאומים' אמיתיים, לא צריכה להיות לכם בעיה לדבר איתו על הרגשות שלכם ושלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל סרטן

הדדיות: מישהו שלא מזמן עזר לכם להשיג משהו או מישהו, אומר לכם שעכשיו הוא צריך שתעזרו לו. ככה זה בחיים, פעם מקבלים ופעם נותנים.
סלבים: יש מצב לקטעים מוטרפים עם סלבים או עם כאלה שהפופולאריות שלהם קורעת. כשזה קורה לכם, תעשו את זה איתם בגובה העיניים.
קולטים: יש מצב שקטע של סתם ידידות יהפוך למשהו הרבה יותר רומנטי. יכול להיות שאתם עדיין לא קלטתם את זה, אבל שתדעו שהכוכבים כבר קלטו.
נסיעות: תבוא לכם נסיעה עם המון ריגושים ואקשן. רק שתדעו שבסיפור הזה יש מישהו שלא ממש אדיש לנוכחות שלכם. המשך יבוא…
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
דרמטיות: יש לכם כישרון טבעי למשהו שקוראים לו יכולת דרמטית. כדאי לכם לנצל את זה בכיוון של משחק או על מסלול הדוגמנות.
קליק: צפוי לכם דיבור עם מישהו שווה, אבל איכשהו יש בקטע הזה יותר ממה שנראה ממבט ראשון. הכוונה היא שיש בו גם קליק רומנטי.
חופשיים: 'אריות' שלא ממש הלך להם, ירגישו השבוע איך שהדברים מסתדרים להם בכיף. תרגישו חופשיים לספר לכולם על מה שעובר עליכם.
חושבים: מישהו מספר לכם שהוא קרוע עליכם כבר המון זמן. הקטע הזה תופס אתכם בטיימינג מפתיע, וזה אומר שלא כדאי לכם לענות לו תשובה על המקום.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל בתולה

זורמים: יש מצב לקטע רומנטי עם מישהו שתמיד מצליח להצחיק אתכם. סבבה, רק תנו לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם ואל תלחיצו אף אחד.
מרגישים: אתם מרגישים נפלא עם עצמכם בזכות מישהו שתמיד כשאתם מדברים איתו אתם קולטים שהוא מה-זה מבין את הראש שלכם.
מסתייעים: אנשים שקרועים עליכם יעזרו לכם לצאת מקטע שמלחיץ אתכם. אם בראש שלכם לעשות את זה כמו שצריך, אל תתביישו לספר להם הכול.
חוגגים: צפויים לכם בילויים שיש להם פוטנציאל להיכרויות חדשות. מצד שני, אתם לא צריכים להתייחס לכל מי שמרכל עליכם בגלל הקטעים האלה.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל מאזניים

לוהטים: צפוי לכם שבוע לוהט עם המון אקשן וכל זה. יש אפילו מישהו שנורא רוצה לסדר לכם הפתעה הורסת, רק שהוא קצת פוחד מ – איך תגיבו.
מקשיבים: מישהו שלא שכח אתכם שולח מסר בשביל לשאול מה קורה איתכם וכל זה. אם תתנו לו לדבר תוכלו לשמוע את הרמזים שבין המילים שלו.
רמזים: יותר מדי בלגאנים וקטעים ממוטרפים קורים לכם עם מישהו ששמתם עליו עין. הגיע הזמן שתבינו שזה בגלל שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.
הצעות: מישהו מביא לכם הצעה שאפילו בחלומות שלכם לא יצא לכם לפנטז עליה. אם אתם רואים שהוא רציני, תקפצו על זה לפני שיחטפו לכם.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל עקרב
מבלים: יש מצב לקטעים יפים דווקא עם אלה שהיחסים שלכם איתם לא משהו. אתם קולטים שכל מה שהיה, קרה בגלל מישהו שסכסך ביניכם.
מחליטים: מישהו שתכירו השבוע יכניס המון אקשן לתוך החיים שלכם. גם אם הקטע הזה לא מוצא חן בעיני מישהו אחר, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר עליו.
גלגלים: צפויים לכם אחלה קטעים עם כל מה שהולך או יותר נכון נוסע על גלגלים. גם פרשיות אהבה שקפאו, יצליחו לכם יותר אם תוציאו אותן לטיול.
מתחברים: בסוף השבוע צפוי לכם קטע מדהים שמחבר אתכם עם כל הטוב שבתוככם. כל מה שהסתבכתם איתו עד עכשיו, תופס גלישה בכיוון של הפי-אנד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל קשת

כתף: אלה ימים מדהימים בשביל כל אלה מביניכם שנמאס להם מקטעים מבאסים וכל מה שהם רוצים זה לשים את הראש שלהם על כתף של מישהו שבאמת אוהב אותם.
לוק: משהו טוב קורה עכשיו ללוק שלכם ובאמת שאתם לא צריכים לעשות משהו בשביל לשנות. אתם אחלה כמו שזה ויפה לכם בטירוף.
חברות: אם אתם בקטע של חברות רומנטית וכל זה אז כדאי שתדעו שהשבוע צפויים לכם אחלה קטעים עם כל אלה שמספרי המזל שלהם הם 6 ו – 8. 
עיתוי: הטיימינג הממוזל שלכם לשבוע זה הוא יום חמישי, מה שאומר שאם תכננתם להעביר למישהו מסר רומנטי – זה היום שלכם לעשות את זה.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל גדי
רומנטי: בהשפעת כוכב רומנטי יש מצב שגם אנשים שביאסתם אותם, זוכרים אתכם לטובה. ייתכן שמצאתם דרך לגרום להם להבין את הראש שלכם.
חו"ל: יבואו לכם אחלה קטעים עם מישהו שחזר ממקום רחוק או מישהו שיש לו קשר חזק עם חו"ל. אל תדפקו חשבו לאנשים שמרכלים על זה.
מחשבות: צפויה לכם חברות בראש טוב עם מישהו שתמיד מצליח להשלים משפטים שאתם מתחילים להגיד, כאילו שהוא קורא את המחשבות שלכם.
ביישנים: עכשיו זה אחלה טיימינג בשביל לתכנן לעצמכם את המתנה הכי-הכי. אם מישהו רוצה לתת לכם אותה, לא כדאי שתשחקו אותה ביישנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


הורוסקופ מזל דלי
חשבון: זה הזמן שלכם לסגור חשבון עם כל מיני אנשים שביקשתם מהם דברים והם סירבו לכם. לא צריך לריב, יש גם שיטות שקטות שאתם בטח מכירים.
התנצלות: יש מצב שתקבלו התנצלות ממישהו ששיחק לכם ברגשות. אז נכון שאתם מאמינים לו שהוא מצטער וכל זה, אבל כדאי שתמשיכו לפקוח עליו עיניים.
רמז: אתם מקבלים אחלה רמז ממישהו ששיחק אותה כאילו שאתם לא בראש שלו. יש מצב שהוא מעביר לכם את זה באמצעות מישהו ששניכם מכירים.
מחזרים: אנרגיות שובבות מביאות לכם קטעים רומנטיים עם מחזרים שתמיד מחפשים את עצמם. זה לא פלא שאתם אוהבים את זה ככה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!



הורוסקופ מזל דגים
פרשייה: הפנויים והפנויות שביניכם יכולים לגלגל קטע רומנטי אל משהו שווה, אבל בתנאי שתפסיקו לחלום על פרשייה שיצאה לכם מהחיים.
ירח: אם בראש שלכם לזרום עם האנרגיות של כוכב נפטון ששולט במזל דגים, כדאי לכם לשים עין על מי שנולדו במזלות יסוד האדמה שהם גדי, שור ובתולה.
מילים: יש מישהו שירמוז לכם שהוא בקטע של קשר רציני וכל זה. יכול להיות שהוא מתבייש לזרוק מילים מפורשות אבל אפשר לסמוך עליכם שאתם מבינים רמזים.
רגשות: אל תסכימו שישחקו לכם ברגשות ושיגידו לכם פעם ככה ופעם אחרת. אם זה מה שקורה אז כדאי שתדעו ששום דבר טוב לא יוצא מקטעים שכאלה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!


מאמרים קשורים

Back to top button