הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם קוטפים פירות של עבודה קשה והשקעה מאומצת. אתם מתחילים לגלות עניין בנושא שלא דיבר אל ליבכם עד עתה. התופעה תעשה רק טוב לנפשכם. מישהו אשר בשמו מופיעה האות א' מתגייס לעזור לכם באמצעות הפעלה של אנשים נוספים המוכרים לכם אומנם במעגלים החברתיים, אך שלא הייתה לכם אפשרות גישה אליהם. כתוצאה מיוזמה ברוכה צפוי להגיע אליכם סכום כסף משמעותי.

אתם מתחילים פרויקט חדש שקשור לעבודה. תחום חדש, שקודם בכלל לא לקחתם בחשבון, עכשיו נראה יותר אטרקטיבי מאי פעם בעבר. החידוש קורץ לכם ואתם מגלים שלהרחיב את האופקים יכול להיות עסק די משתלם. ניסיון רציני מצדכם יניב הכנסה כספית מרשימה. אל תתקפו את יריביכם ביחידות, שגרו מסר רוחני שיגרום לידידיכם להיחלץ לעזרתכם.

הצורך שלכם באהבה חזק מתמיד. אין לכם שום כוונות להמשיך ולוותר על הדברים החשובים לכם ברובד הנשמה. כיוון שכך אתם 'מורידים את הכפפות' ונראה שמישהו בסביבה הקרובה הולך סוף סוף לקבל את מה שמגיע לו מזמן. בכל זאת, כדאי להתאפק ולא לתת לסערת היצרים להשתלט. אנרגיה קוסמית מעודדת ידידות, אהבה ואושר. היסוד המיסטי שאתם נמנים עליו הוא יסוד האוויר. טיפוסי האוויר מבשרים את התבונה, המקוריות והאינטליגנציה. מזל תאומים השייך ליסוד האוויר אוסף מידע ומפזר אותו לכל רוח כדי שיוכל להתבונן בתהליך הרוחני שנוצר.



הירח השולט בכם נהנה משפע של אנרגיות חריגות ויוצאות דופן. למרות הקשיים, אין ספק שאתם מתקדמים. אל תשכחו להעניק לעצמכם חיזוקים. סיטואציות חדשות שאיתן אתם מתמודדים בהצלחה מעידות על בגרות ובשלות רגשית. מה שבעבר היה מכשול וגרם לכם להיות מנותקים מהמציאות המתאימה לגילכם, יכול להיות היום נכס של ממש. הרגישות הגבוהה הופכת אתכם לאנשי מקצוע מעולים בתחום הטיפולי. המסע הפנימי שלכם יסתיים בניצחון.

קבלה של אירועים בחיים והערכה למה שהצלחתם להשיג עד כה, הן הבסיס לפילוסופית החיים שעליכם לאמץ. לעיתים אתם נוטים להיבלע בתוך ענן של מלנכוליה בלי סיבה מוצדקת. בני הזוג ירעיפו עליכם היום מלוא חופניים אהבה ותשומת לב, מה שישפר את מצב הרוח.  יש לראות את חצי הכוס המלאה ולתרגל שליטה עצמית. אם אתם משקיעים מיכולותיכם לטובת אירוע רב משתתפים, אל תניחו לאחרים לקצור את התשואות.

מה שלא הספקתם לעשות במהלך השבוע, תעשו היום. קחו לעצמכם כמה שעות חופשיות בחצי השני של היום. בילוי בחיק הטבע, במרחבים ובאוויר הצח – יעשה פלאים. אתם לא אוהבים להתאמץ יותר מידי אבל המצב הכלכלי דורש עבודה יותר מאומצת ורצינית ממה שהשקעתם עד היום. המוטיבציה זקוקה לזריקת עידוד. זה תלוי בכם. במקום להילחם ביריביכם פנים אל פנים, אתם יכולים להפוך את עצמכם לבלתי נראים.


נקודת המזל השמימית מעניקה לכם שפע והצלחה. יש לכם הזדמנות לנסיעה ארוכה שתאפשר לכם להתאוורר וגם לבלות עם אנשים נעימים במיוחד. מנה גדושה של תשומת לב תסיט את המשקל ממחלוקת ישנה לכיוונים חיוביים. למרות שאולי העיתוי לא נראה לכם הכי מתאים, אמצו יחס של עדינות ורכות כלפי בן/ת הזוג. תחום שעסקתם בו בעבר, חוזר לפקוד את מסלול חייכם. נפתחת בפניכם הזדמנות לשלבו בקריירה שלכם.

כוכב פלוטו מסעיר אתכם וכאילו מעודד חולמנות כלשהי. אל תתפזרו על יותר מידי תחומים ואנשים, למרות שיש מכם ציפייה כזאת. אתם מנסים להספיק יותר מידי ולחלוק את עצמכם בין כמה וכמה מקומות וזה פשוט לא מצליח. אל תתנו ללחצים חיצוניים להשפיע עליכם במידה רבה כל כך. הרצון שלכם להיות עסוקים הוא חיובי בעיקרו אבל מומלץ שתשמרו על איזון בריא.

אתם מושפעים היום מאנרגיה יצירתית אך הזויה. חבר קרוב מעיק עליכם בסיפורים אישיים שאין להם כרגע פתרון. למרות שאתם מתפתים מאוד לעזור ובכל מחיר, נראה שדווקא הצעד הטוב ביותר בכיוון יהיה להרפות מעט. 'חיבוק הדוב' שלכם אינו מאפשר לאותו אדם, חשיבה עצמאית. יש לכם כרגע לא מעט נושאים אישיים לטפל בהם. עשו זאת! תדאגו קודם כל לעצמכם.



תופעה קוסמית מכניסה אתכם למצב רוח לחוץ. מישהו מבקש מכם תשובות החלטיות ומדויקות והעניין מעצבן אתכם. האמת היא שלוקח לכם הרבה זמן לזוז מעמדותיכם, אבל מצד שני, כל עוד אתם מרגישים נוח, אין סיבה להילחץ. בפעם הבאה שמישהו יציע לכם פתרון לבעיה שאתם מציגים, הצהירו מראש שאינכם מתחייבים לבצע את העצות ולו הטובות ביותר במועד מוגדר מראש.

צפוי יום בו תחושו רגשות עצב וגעגוע, אולם תוכלו להתגבר. אל תמהרו לברוח ולהשכיח מעצמכם את הסיבה. חשוב לדעת מה הגורם הפנימי העמוק ולשנות את ההתנהגות בהתאם. אתם חושבים בצורה שונה מאחרים, זה נכון! ובכול זאת, ניתן לגשר על פערים אם שני הצדדים מוכנים. במהות הפנימית שלכם אתם 'אנשים של אנשים' כך שלא תמצאו את האושר כנכסף בבדידות זוהרת. קחו זאת בחשבון.

היום הוא יום מתאים לסידור הבית. אתם חשים אהובים ומחוזרים ורמת האנרגיה שלכם גבוהה. כשאתם מצליחים להתחבר למקור הלא שיפוטי שבתוככם, אתם מגלים ים של טוב לב ונתינה. הכי מתאים לכם לבלות את הערב  בבית בשקט באווירה רומנטית. לפנויים- מפגש חברתי לא המוני יהווה דרך מצוינת לפתוח את אירועי סוף השבוע. אין טעם להפציר במי שרוצה להקפיא את קשריו עימכם. דיבורים לא יעזרו, הניחו לזמן לעשות את שלו.

מאמרים קשורים

Back to top button