הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

עליכם להתמקד יותר בנתונים וברעיונות מאשר באנשים. תשומת הלב שלכם נתונה במקום הלא נכון וזה גורם לכם לבזבוז זמן משמעותי. עליכם לבחון בצורה אובייקטיבית את כול התחומים בהם אתם מעורבים ולעשות תהליך ניפוי. אל תנסו להשפיע על אחרים ואל תקבלו השפעות מבחוץ. זאת צריכה להיות החלטה פנימית ואישית. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.


מאוד חשוב לכם להצליח ולשם כך אתם מוכנים לעשות כמעט הכול. יש לכם מחויבויות רבות אבל אתם מתמידים בכיוון אליו אתם שואפים להגיע. חשוב להגדיר בצורה מדויקת את המטרות שלכם. שימו לב לתהליכים סמויים מן העין המתרחשים ממש בסמוך אליכם ועלולים להוות גורם מפריע. צפויה לכם הצלחה עם ילידי מזלות האש שהם קשת, אריה וטלה. אתם משקיעים באדם שכלל לא ברור כי הוא מוקיר את שאתם עושים למענו. כזה הוא, לא משהו אישי.

אפשר לומר עליכם הרבה דברים טובים ורובם מוצדקים אולם עליכם להתאמץ, במיוחד היום, כדי לשמור על המוניטין הזה. המוטיב המרכזי אצלכם היא רדיפת צדק, מה שלא מונע להפיל בדרך חללים פגועים מלשונכם החדה. הרצון לשנות, להיות צודקים ולשמור על חופש פעולה מוחלט, הוא קצת מוגזם אפילו בשבילכם. המישור הרומנטי מאיר פנים לאלה מכם שאינם עסוקים בהתחשבנות עם העבר, אלא אך ורק עם יוזמות לגבי העתיד.



הפוקוס היום הוא על בני הבית. אל תשכחו פרט חשוב שקשור לאחד מבני המשפחה. עליכם להשקיע בעיקר בבני הדור הצעיר הזקוקים לתשומת לב רבה במיוחד. חשוב לטפח קשרי חברות ולא להתמקד רק בביקורת. אינכם פועלי בחלל ריק כפי שנדמה לכם לפעמים. האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי, אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי. צפויים ויכוחים בנוגע לאירוע שאתם לא ממש מייחלים לו. ייתכן כי בדרך זו תצליחו לגרום לביטולו.


יום טוב. אתם עסוקים מאוד בארגון והפקה של אירוע חשוב. היצירתיות שלכם מאפשרת לכם להתגבר על מגבלות פיננסיות. אל תדאגו יותר מידי, התוצאות תהיינה מרשימות. רצוי שתמצאו ולו זמן קצר להירגע על ידי מדיטציה. דמיינו את עצמכם טובלים בתוך אגם בצבע זהב (אחד מצבעים שמאפיינים אתכם). מישהו ממשיך להתלבט בנוגע להצעה שהצגתם לו. הוא שוקל את הדברים במונחים של רווח לעומת הפסד.

יום טוב. אפילו טוב מאוד. זרימה חיובית של אנרגיה מאפשרת לכם לתפוס ולבצע במהירות מטלות שבדרך כלל לוקחות הרבה יותר זמן ומשאבים. כדאי ללמוד מההתנסות הזאת ולקלוט אחת ולתמיד שמתח הוא גורם מפריע שמוריד את רמת התפקוד שלכם. נורא בא לכם היום להתנסות בהרפתקה או בבילוי בלתי שגרתי, זה זמן מתאים לנסות.


אתם זוכים להערכה ולפרגון. בבית האווירה משתפרת, גם בגלל צעד מפתיע מצד בן/ת הזוג וגם עקב ההחלטה שלכם להתגמש. רצון טוב פותח את המחסום האנרגטי ומאפשר זרימה של אנרגיה חיובית המשפיעה על כולם. במהלך היום צפויה להגיע ידיעה מפתיעה הקשור לתחום הכלכלי. כדאי לספור בלב עד עשר עוד לפני שאתם מגיבים לפרובוקציה.

מעורבות ומחווה מפתיעה של בן מזל גדי בחייכם, עשויות לגרום לשינוי משמעותי בגישתכם אליו. אחרי הרבה זמן של מתח, לפתע יש סיכוי לגשר על הפערים ולמצוא מכנה משותף מחודש. ההתפתחות הבלתי צפויה מעודדת אתכם מאוד ונראה שזה יכול להשפיע גם על תחומים אחרים. קחו ביתר קלות את כל מה שקורה ונסו ליישם בבן/ת הזוג.


יום קצת מוזר. אתם מתעוררים במצב רוח קרבי. חוסר המנוחה גורם לכם לחפש 'סיבה למסיבה' ואכן מהר מאוד אתם מוצאים מקום להוציא בו את העצבים. אל תדחפו את האף לעניינים שאינם שייכים לכם. החטטנות גורמת לצד השני להרגיש כאילו אתם לא סומכים על אף אחד. אל תיפלו ברוחכם בגלל קטע מקרטע. נראה כי הדברים יעלו על דרך המלך רגע לפני שתחליטו להיכנע.


הבחירות שלכם מפוקפקות. הן מתבססות יותר מידי על הרגש מעט מידי על ההיגיון. כושר הריכוז ירוד משהו. עליכם לנסות לאסוף כוחות ולהתכוונן למקומות הנכונים. אנשים בעלי שיעור קומה עלולים להפתיע בצעד לא צפוי בכיוון רומנטי. בדקו היטב האם זה מתאים לכם. אל תעשו שום דבר רק כי לא נעים לכם לסרב. אנרגיות קוסמיות מאפשרות לכם לנתק קשרים שהתחילו להעיק. כל סיום הוא אות להתחלה חדשה.

אתם נכנסים לתלם. הפיזור והבלגן האופייניים לכם בזמן האחרון- נעלמים לאט לאט. תחושת הארגון והסדר מתחילה למעשה בכמה מישורים. אתם מבדילים הרבה יותר טוב בין עיקר לטפל. ההארה הפנימית שמדגישה את הצדדים שצריך לטפל בהם, גורמת להרגשה טובה במיוחד. אדם העוסק בתחומים רוחניים ייתן לכם טיפ חשוב- עליכם להקשיב וליישם. רעיון יצירתי יסייע לכם להשיג קידום ושבחים. כל שאתם צריכים הוא להוציא דברים מן הכוח אל הפועל.


היום אתם מרגישים נפלא. נצלו את המצב, תנו את המיטב שאתם יכולים, במיוחד כלפי בני משפחה שבזמן האחרון לא ממש גיליתם סבלנות כלפיהם. מישהו קרוב אליכם שבשמו מופיעה האות ר' מעיק עליכם מאוד בזמן האחרון. הציבו גבולות כדי שלא תרגישו מנוצלים. מכר חדש מציג בפניכם יכולות שלא שיערתם כי קיימים בו. יש בדברים משום השפעה טובה גם עליכם.

מאמרים קשורים

Back to top button