הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היבט קוסמי פותח הזדמנויות חדשות בפניכם. הידוק של קשר ישן לכיוון רומנטי, אפשרי. יתכן שהמערכת תעבור עוד כמה תהפוכות עד שתתייצב סופית. התייחסו למהות ולא לתוצאות המידיות. שמרנות לא מתאימה במקרה הזה ואם תסתגרו בדעות הישנות שלכם- רק תפסידו. התחום הרומנטי מתפתח לכיוונים חיוביים ויש פוטנציאל של ממש למצוא זוגיות טובה. אל תפספסו.


היבט האסטרולוגי שנוצר ברקיע עלול לגרום לחיטוט מיותר בנבכי העבר. אתם סוחבים מטען רגשי לא קטן ולא ממהרים לפתוח את הלב, גם כלפי אנשים קרובים לכם ביותר. תחושת הניכור כלפיכם, הנוצרת אצל אחרים, מושפעת מהסגירות שלכם ואז אתם כועסים שלא מקבלים אתכם כפי שאתם. כדי לצאת ממעגל הקסמים הזה, רצוי למצוא לפחות אדם אחד שניתן לתת בו אמון, שיהיה בן ברית נאמן ויוכל לתת כתף כאשר אתם צריכים לפרוק לחצים פנימיים.

יום טוב, לפחות בחציו הראשון. אתם מרגישים טוב באופן כללי ומתמודדים יפה עם בעיות. בחלקו השני של היום צפוי להתעורר ויכוח עם מישהו קרוב. אתם זקוקים למרחב וחופש ויש מי שמנסה לקבוע עובדות בשטח. העניין מעורר אצלכם רגשות כעס חזקים מאוד. נסו להגיב באיפוק ולא להתפרץ. התגובה שלכם לא בפרופורציה למה שמתרחש במציאות. הרקיע שם דגש על סודיות הקשורה לעולם הנסתר ואפילו צופה טקס מיסטי כלשהו.



אתם מרגישים צורך עז להוכיח שאפשר לסמוך עליכם. מצד שני, יש תסכול על כך שאתם מוותרים על המון דברים שבאמת רציתם לעשות. מפגש חברתי ייתן לכם הזדמנות לאוורר את הדעות והרגשות שלכם, בלי שהדבר ייתפס כמאיים או כהכרזת מלחמה. לחצים וביקורת ממשיכים להגיע מאנשים קרובים. אם קשה לכם להמשיך להתעלם, מומלץ ליזום שיחה.


אתם צפויים ליום הפכפך מבחינה משפחתית וחברתית. אתם מרגישים בודדים למרות שיש סביבכם די הרבה אנשים. התחושה היא שאף אחד לא ממש מקשיב למה שיש לכם לומר, ובעצם כל אחד מרוכז בתוך עצמו. קשה לכם להוציא החוצה את רגשות העצב, התסכול והכעס אבל לקראת שעות הערב היום יש סיכוי גבוה לעימות מילולי. אל תדאגו לתוצאות. ייתכן כי הייתם צריכים לעשות זאת מזמן!

הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. תזרקו את הפנקסנות הצידה ותנו לשמחה להשתלט עליכם. אם תעשו כן – תתלהבו מאוד ממפגש חברתי שיתקיים במהלך היום. יש לכם את היכולת להתמסר להנאות גופניות ורוחניות. המקום הנכון עבורכם יתברר מעצמו. אתם מצליחים להשתחרר מהמתח בעזרת עיסוי או ביקור מפנק בספא הקרוב. הרקיע קובע כי צפויה לכם הצלחה קרייריסטית ברגע בו תסכימו להתמודד עם המכשול שאתם חוששים מפניו.


היום אתם נהנים סוף סוף מהזדמנות לתקשר בצורה רגועה יחסית עם מישהו שאיתו סבלתם מעימותים אין סופיים בתקופה האחרונה. שיפור התקשורת מאפשר להגיע להבנות שיקלו על כל המעורבים. אותו אדם עלול להפתיע בבקשה לעזרה. יהיה לכם קשה לסרב אך נראה שזאת הדרך היחידה. ההיענות שלכם עלולה להכניס אתכם לסחרור מחודש. מה שהיה נדמה כקשר חולף, מתברר כצוק סלע איתן. פעם נוספת אתם נוכחים כי נסתרות הן דרכי הגורל.

רגשות של התעלות ושמחה מציפים אתכם. אתם מרגישים שיפור בהרגשה הפיסית ומקדישים זמן לפעילות ספורטיבית יותר מתמיד. נושא ההופעה מעסיק אתכם וטוב שכך. זהו תהליך חיוני שעליכם לעבור בדרך לעצמאות אישית ולהערכה עצמית משופרת. הכוכבים האחראים על תחום הבריאות במפת השמיים קובעים כי זהו זמן מתאים להתחיל בדיאטה! מישהו שבעבר הרשים אתכם, שוב אינו כה נפלא ומדהים. יש דברים שמיצו את עצמם וחבל להנשימם.


מצב הרוח שלכם משופר אך יחד עם זאת, משהו מזכיר לכם זמנים אחרים ואתם עלולים להרגיש גל של נוסטלגיה ועצב. השאירו את הזיכרונות במקום הכבוד המיועד להם והמשיכו הלאה. התחום שבינו לבינה מזמן לכם נחשול של התלבטויות. זה מסוג הדברים שכדאי להיות בהם חכם ולא רק צודק. הימור מוטרף שעשיתם, מתברר כמשתלם. זה טוב ויפה אך לא כדאי שתקישו ממנו בנוגע למצבים דומים לעתיד.


אתם נרגעים אחרי כמה ימים סוערים בהם לא יכולתם להתגבר על רגשות הטינה שחשתם כלפי אנשים מסוימים שנמצאים בסביבתכם הקרובה. זהו זמן מתאים לשיקום מערכות יחסים. השקיעו כל מאמץ שיידרש כדי לא לגרום לקריסה. אתם עלולים להצטער על כך מאוד. יש להירגע, להודות על מה שיש ולפתוח את הלב. חשיבה מחוץ לקופסה תנווט אתכם אל התנסויות מרנינות בתחום האישי. בסיפור הזה כדאי לכם לוותר על יועצי חינם.

היום אתם מרגישים תסכול. ההרגשה הרעה אינה מבוססת על אירוע יוצא דופן אלא נובעת דווקא בגלל שלא קורה שום דבר משמעותי בחיי הרגש. אתם לא רק מאוכזבים ומתוסכלים מניסיונות סרק, אלא שגם אין לכם שום רעיון מרענן בנידון. מומלץ להרחיב את המעגל החברתי ולא בצורה מגמתית. פשוט לצאת לבילויים ולא לצפות לכלום. אתם עלולים להחמיץ קשר עם אדם מרתק אשר חפץ בחברתכם. כדאי לכם לוודא כי אינכם מפספסים משהו.


אפילו למי שקרוב אליכם באמת, קשה לדעת מה מתחולל בנפשכם פנימה. למסתוריות שלכם יש קסם משלה. זה נכון. אבל בשגרת היום יום, היא מהווה גורם מפריע לאינטימיות אמיתית. למי שמצוי בקשר זוגי, חשוב לשים לב לצד השני ש'תועה באפלה' ותוהה לגבי הרגשות שלכם. אל תחששו לשתף ולגלות את רגשותיכם האמיתיים. יש מי שמצפה כי תקיימו את אשר הבטחתם לו. במקביל, אם בראש שלכם לדחות את המועד, כדאי שתתאמו את זה איתו.

מאמרים קשורים

Back to top button