הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום אתם מרגישים תחת מתקפה ולא מבינים מה קרה לאווירה הנעימה שהייתה ונעלמה כאילו בן רגע. חוסר תקשורת ואי הבנות ילוו את היום הזה. יש לכם היום הזדמנות לחפש דרך להוציא את הכעסים כלפי חוץ ולא להפנים אותם, כפי שאתם רגילים לעשות. מבחינה רגשית אתם כמו ילד קטן שזקוק לחיבוק וליטוף. כדאי שתמצאו כתף ואוזן קשבת ושפכו את הלב. הרקיע מנבא הצלחה קרבה והולכת בעקבות ניהול נבון של משא ומתן.


זהו יום בו אתם לומדים להעריך מחדש את הסבלנות שלכם שעומדת על קצה הגבול. בעיות מן הסוג האישי, גורמות לכם למחשבות על עזיבה למקום אחר. נסו ללמוד להתעלם מדעתם של אחרים עליכם, בעיקר בעלי אינטרסים מובהקים. מישהו שבשמו מופיעה האות ר' רוצה בקרבתכם אולם אינו יודע איך לעשות זאת בדיפלומטיות. גלו ערנות! הרקיע מעודד החלטיות המביאה לניצחון, ודוחה את הגישה ההססנית.

אל תתחייבו לשום דבר לשעות הערב. היום מאופיין בשיבושים מתחילתו ועד סופו ואין לדעת איפה תמצאו את עצמכם מאוחר בלילה. אתם מנסים לסגור מעגל ולתפוס קצת שלווה, אולם הסערות לא נרגעות. העייפות שרודפת אתכם עלולה להחמיר עדי כדי כך שתאלצו 'לסגור' את היום מוקדם מהרגיל. תנו לעצמכם אפשרות למלא מצברים. הרקיע קובע כי צריך לנהוג בסודיות ולהפעיל שיטות מתוחכמות ומקוריות.



בפניכם יום עמוס עם המון דרכים חדשות ואפשרויות שנפתחות. עליכם לשמור על ערנות וזריזות כדי להגיב בזמן ולא לפספס הזדמנויות שלא בטוח שיחזרו על עצמן. גלו נחישות והתמדה ואל תחששו שמא מישהו יפרש את התנהגותכם לשלילה. ההיפך הוא הנכון. הפיקו את המקסימום מהמצב החדש שנוצר. אל תהססו. קבלו החלטות במהירות! ההצלחה קרבה והולכת עבור אלה מכם העוסקים באופנה, תמרוקים ובכלל בעסקי נשים: זה הזמן להפגין את הפן הענוג שבכם.


שיחת טלפון מפתיעה מקדמת אתכם לכיוון מטרה חשובה. אתם עוברים שינוי עמוק ותוך כדי כך מגלים צדדים חדשים באישיותכם. חוסר הוודאות נעלם ככל שתחושת הביטחון עולה וזה קורה היום ובגדול. למרות הנטייה שלכם לדאגנות, נראה שחזרתם לראות את המציאות בפרופורציות הנכונות. אתם רוכשים ידע ועושים בו שימוש נדיב למען הזולת. פעולות התנדבות שאתם עושים, תחזורנה אליכם כפל כפליים.


כל מה שדרוש לכם כדי להבין מה קורה סביבכם הוא התבוננות מעמיקה יותר מתוך מקום שקט ורגוע. אתם מוקפים רעש חיצוני וגם הוורבליות הפורצת לא מוסיפה ליכולת הריכוז שלכם. מישהו מתקשר אליכם בפוזה של מתעניין בשלומכם, אך קחו בחשבון כי הוא רוצה מכם דבר מה. חוסר השקט שמאפיין יום זה, מסתיים לפנות ערב כאשר אתם מתמקדים על בילוי לסוף השבוע.


אנשים מעצבנים אתכם ואתם מרגישים בידוד. האמת היא שבסך הכל הם משקפים את הבעיות שיש שלכם לאחרונה עם עצמכם. בעצם שום דבר חיצוני לא יכול לגרום לכם לצאת מהכלים… אם לא תרשו לזה לקרות. בשביל מה לאבד את העשתונות ולכעוס? השתמשו באינטליגנציה שלכם ומצאו דרכים חילופיות. כוכבכם ונוס מבשר על קשרים נפלאים עם ילידי המזלות טלה ודגים. יום ממוזל לאהבה.

כדי לצאת מהתקיעות- נסו שיטות אחרות שלא ניסיתם עד היום. המרוץ האינסופי סביב עצמכם לא מקדם אתכם. אם ה'משפחתולוגיה' מעייפת אתכם, מצאו תירוץ להתנתק ולו גם למספר שעות. איפה כל הרעיונות היצירתיים שאתם תמיד מציעים לאחרים? קחו צ'אנס ולכו על משהו שונה מתמיד. יכול לצאת מזה רק טוב! הרקיע רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.


יום של אושר. אתם ממש מרוצים ממה שקורה סביבכם. בני המשפחה והחברים מפרגנים לכם על האווירה הנעימה שאתם משרים, ועל הנינוחות והשלווה שאתם מרעיפים. התחושות שבאות ממקום עמוק מאוד של הכרה והודיה על מה שיש לכם, חשובות. אולי אפילו כדאי לרשום את הדברים כדי להזכיר לעצמכם, את ההרגשה הנפלאה הזאת, ברגעים קשים שלעיתים תוקפים אתכם. הרקיע מבשר על קשר רומנטי הממשמש ובא, גם אם אתם ספקנים לגביו.


הרקיע קובע שצריך לנצל הזדמנויות ולא להמתין לנס. נראה לכם שאתם משקיעים הרבה זמן ומרץ בזוגיות, אבל התוצאה עדיין לא משביעת רצון. קשה לכם להירגע ואתם מרגישים חוסר מנוחה בלתי מוסבר. אולי זה קורה בגלל שאתם מנסים להבין כל דבר מבחינה הגיונית. זה פשוט לא הולך ולכן העצה הטובה ביותר היא להיות יותר ספונטאניים ולזרום עם מה שקורה מסביב.

תיתכן ירידה במצב הרוח. יש לכם צניחה משמעותית בהתלהבות. אל תתייחסו לזה בצורה קשה כל כך. מותר שיהיו גם ימים שכאלה. שיחת טלפון תגרום לכם לנחת רוח. חבר/ה שבא לבקר מספק לכם מידע שחשוב לכם לדעת ממנו. התרחשות המבוססת על משחקי כבוד, עלולה לגבות מחיר יקר. אם רק אפשר, כדאי לעגל פינות ולהגמיש עמדות.


הרקיע מרעיף עליכם אנרגיות לוהטות. צפויה אווירה סוערת. אחרי ש'התעוררתם', אתם מנסים להתאושש, לחפש את הדרך שלכם ולמלא את הצרכים האישיים שלכם. כמובן שמתעוררת מהומה שלמה, כי אנשים רגילים שאתם עומדים לרשותם רוב הזמן. הגיע הזמן לעמוד על שלכם ולא לוותר, גם במחיר עימות. במקביל, אל תשבו בבית. וודאו עוד היום את תקפותן של פגישותיכם למחר. אנרגיה תזזית במקצת רומזת כי הקצוות אינם קשורים.

מאמרים קשורים

Back to top button