הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תהליך של שינוי עובר על מישהו שמקורב אליכם מאוד. אתם מקבלים את אורח החיים החדש ולא שופטים את אותו אדם כמו הרבה אחרים. בכך אתם מוכיחים חברות אמיצה ומהווים מקור של תמיכה ועידוד. יתכן שאתם חושבים בעצמכם על שינוי מסלול? השתמשו באינטואיציה ותנו לעצמכם חופש חשיבה ובחירה לפחות כמו שאתם מענקים לאחרים. הרקיע רומז כי זו תקופה נפלאה למניפולציות כספיות ולהשקעות בבורסה.


קבלו בברכה ובשמחה את שפע ההצעות שמגיעות אליכם בתחום החברתי. יום בהחלט מתאים להתנסות בחוויות ראשוניות שלא העזתם מעולם להגיע אליהן או לגעת. עם הטעם הראשוני יבוא התיאבון לעוד. כדאי לנקוט בכמה כללי זהירות בסיסיים. ספונטאניות עם מגבלות מסוימות היא דרך המלך עבורכם. זה מספיק טוב בתור התחלה. כדאי לדעת שמזל שור נשלט ע"י ונוס שתכונותיו הן בין היתר: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

אתם מושפעים היום מיסוד האדמה הנחשב ליסוד רציני ומעשי. אתם מאוד רוצים קשר רומנטי אבל הדברים קצת תקועים. משהו שהתחיל בעבר ונקטע בטרם נתן לכם הזדמנות לבדוק לעומק את הפוטנציאל, עדיין מהדהד לכם בזיכרון. קודם כל צריך לנקות את השטח ממשקעים ורק אחרי זה לשוב ולטפל בנושא שמעסיק את המחשבות שלכם רוב שעות היום. גם המופנמים שביניכם חשים צורך לדון במשקעים ש"טואטאו אל מתחת השטיח" עד כה.



קורים לכם כול מיני דברים מצחיקים. נראה שזה בגלל מצב הרוח הקליל שמאפשר לכם לראות את העולם דרך פריזמה משעשעת. אנשים שרציתם בעבר את קירבתם, חוזרים לשטח והפעם- מחפשים אתכם בנרות. אתם זוכים לפינוקים וגם לשדרוג יחס מצד חברים שלאחרונה לא הייתם כול כך מרוצים מהם. נראה שאתם בכיוון הנכון. המשיכו כך. זכרו כי כאשר כל הזהויות המזויפות שלכם נעלמות, נותר רק חלל טהור. חלל זה הוא הווייתכם. רק ההוויה הזו יכולה להיות שלכם.


למרות שזה לא ממש נראה כך הרי שאתם זקוקים לזמן איכות עם… עצמכם. כדאי מאוד שתנצלו את היום הזה כדי להירגע וגם לסדר דברים שהוזנחו. להיות הרחק מאור הזרקורים ולהתעטף בשקט- זה בדיוק מה שדרוש לכם. יותר מידי אנרגיה מבוזבזת על דיבורי סרק ורכילות, מה שמותיר אפילו אתכם- תשושים. כדאי לדעת שמזל אריה נשלט ע"י השמש שתכונותיה הן בין היתר: זוהר, אור, נדיבות, הגשמה, פופולאריות, עוצמה, נאורות, ביטוי עצמי, גאווה, מנהיגות ועושר.


תפסיקו לשחק את המשחק של להיות 'הילדים הרעים'. הדווקאיות וחוסר האחריות שאתם מגלים כלפי לוח הזמנים גורמים לכך שאנשים מתרחקים מכם וכאמור-לא בלי סיבה. כדאי שתעמדו בהתחייבויות שלכם כלפי בני משפחה וחברים. אל תבטיחו הבטחות סתמיות ומצד שני הפעילו את מד הרגישות לכיוון החוצה ולא רק פנימה. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אדם המחפש את אושרו באנשים אחרים ולא בכנותו הפנימית, הופך להיות תלוי במצבי רוחם המחלפים.


אתם מצליחים לראות את המציאות כפי שהיא ואף ליהנות מראיה קצת יותר הגיונית שמאזנת את מצב הרוח. אל תתנהגו כאילו הבעיות אינן קיימות. התמודדו איתן בצורה הטובה ביותר שאתם יכולים ובמקרה הצורך פנו לאדם קרוב לעזרה. מה שקורה ישרת אתכם בעתיד. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על הצורך להעניק מעטה רשמי לאהבתכם, או בפשטות – להוביל את הדברים בכיוון של התמסדות.

אתם מצליחים להוציא מהכוח אל הפועל תוכניות שנרקמו לפני זמן רב. עם זאת, מוטב שתיזהרו בכל הקשור לחוזים ולניירת משפטית. אתם מרגישים על הדרך הבטוחה להצלחה. תנו לעצמכם להיות מרוצים ללא סייגים. כדאי להימנע מניתוחים ואנליזות מיותרות לגבי מניעים של אנשים אחרים לשיתוף פעולה איתכם. מסר רוחני תקופתי הינו נפלא עבור אלה מכם המבקשים עזרה מאלת הפריון, כמו כן הוא מחזיר אל חייכם פרשיות שכבר שכחתם מקיומן.


מחווה שתעשו כלפי בני המשפחה תתקבל באהדה ותיצור אווירה נעימה. יום מתאים להיזכר וליישם את ההחלטה שקיבלתם- קצת יותר פעילות בכל מה שקשור לאיכות חיים ולטיפוח הבריאות. הסובבים אתכם מכירים במאמצים שאתם משקיעים ומכבדים את המצב. מישהו מבני המשפחה יפנה אליכם לקבל עצה. שמרו את השיפוטיות והביקורתיות לפעם אחרת. הרקיע צופה מצבים שאיכשהו יש להם קשר להרפתקנות ולמדינות שמעבר לים.


יום קצת מאכזב. אתם לא מצליחים לבצע את כל מה שיש לכם ב'רשימה'. נכון שזה רק אמצע השבוע, ובאופן תיאורטי אתם צריכים להיות רעננים ומלאי אנרגיות, אבל בפועל אתם מתקשים להזדהות עם זה. דרוש לכם עוד מעט זמן להתאושש. אז קחו את הכל ב'איזי'. שום דבר לא יעשה לבד ולא יברח. אל תשתפו יותר מידי אנשים במה שעובר עליכם. הרקיע צופה מצבים של פסק-זמן והתבודדות לצורך חשיבה מחדש על עניין מהותי כלשהו.

משהו נעים ושמח קורה בעבודה. העומס יורד, ההספקים עולים והיחסים משתפרים. אתם מצליחים ליצור רושם טוב ואווירה רגועה וכל המעורבים נהנים מהסיטואציה. בתחום הביתי יש זרימה של אנרגיה חיובית הגורמת להתקרבות בתחום האינטימי. תנו לעצמכם לזרום עם הדברים. הסירו את המגבלות ותנו לעצמכם ליהנות עד הסוף. הרקיע צופה מצבים ממוזלים שאין למעלה מהם, כמו גם עושר, אהבה, פריון וברכה.


סך הכל אין לכם סיבה להתלונן. אתם מקבלים הודעה מבשרת טובות מחו"ל. התפתחות חיובית בזוגיות יכולה להקפיץ הצעה למיסוד הקשר. למרות שטוב לכם, יש לכם קושי מסוים להתמסר ולזרום עם מה שקורה. חבל שאתם לא מתמקדים בהווה וממצים את מה שיש לכם. במקום זאת אתם עדיין די עסוקים בשחזור העבר. הגיע הזמן שתפנימו ש'מה שהיה – היה'. כדאי לדעת שמזל דגים נשלט ע"י נפטון שתכונותיו הן בין היתר: השראה, דמיון, רגישות, רגשנות, רומנטיקה, יצירתיות, מופנמות, ביישנות, אהבה, היסחפות, אמנות והזדהות עם כאב הזולת.

מאמרים קשורים

Back to top button