הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מרגישים צורך עמוק להחליף אווירה ולברוח מהנסיבות המעיקות. למרות שאתם מתכננים חופשה כבר הרבה זמן, ייתכן כי השיקולים הכלכליים מכריעים בסופו של דבר את הכף לשלילה. קחו לפחות יום חופשי אחד כדי לעשות משהו שאתם אוהבים. לכו עם "חוש הריח" שלכם, ואל תיקחו שותפים. גם אם אתם סבורים שהחמצתם את המועד להצלחה, הרי שהשפעתם הברוכה של הכוכבים מעניקה לכם הזדמנות נוספת.


צפויה נסיעה לביקור חברתי שיעלה על כל הציפיות הכי וורודות שלכם. גישה ספונטאנית תוכיח את עצמה כנכונה והתפתחות בלתי מתוכננת תגרום לנחת רוח. אווירה רומנטית תגרום לכם לנהוג בחמימות רבה כלפי בן/ת הזוג. אל תתייחסו להערות ציניות שמישהו עלול להשמיע בעיתוי לא מתאים. אם אתם מוצאים את עצמכם בחברת אנשים שאינכם נותנים בהם אמון, מהרו להתנתק מהם.

אתם מצליחים להתמודד בהצלחה עם קשיים ביחסי זוגיות. יום קצת לחוץ ובכל זאת אתם מוצאים זמן לדברים החשובים באמת. אדם אשר בשמו מופיעה האות גימל עלול להפתיע אתכם בעימות מילולי. בחציו השני של היום, מצב הרוח שלכם משתפר ללא היכר כתוצאה ממחווה ספונטאנית שלא ציפיתם לה. גם אם חברתם של אנשים חלשים או מבולבלים היא מהנה ומענגת, יש לוותר עליה אם יש ברצונכם להתפתח רוחנית.



מגיע לכם הטוב ביותר אך אם לא תיקחו לבד, לא יהיה מי שייתן לכם. אתם נמצאים במעגל קסמים בו אתם מנציחים את המצב הקיים מזה זמן רב. ההתנהלות הזאת שאתם מתרצים בכך שאתם עסוקים עד מעבר לראש, היא רק תירוץ שאין לו תוקף במציאות. קחו את הזמן לתכנן מהלכים נכונים. אל תמנעו מתקשורת. להיפך, אבל תעשו את זה כמו שצריך. ייתכן שאתם בוחנים אדם כלשהו מבעד למשקפיים וורודים מדי, אל תשכחו כי כגודל הציפיות – כך גודל האכזבות.


אירוע קוסמי מוביל אל חידושים והתחדשויות. קיים פוטנציאל ממשי בפגישה מפתיעה שתקרה היום. אולי זאת התחלה חדשה ואולי זה יהיה חידוש של קשר ישן. אל תשקיעו יותר מידי אנרגיות בכיוון של בן אדם אחד מסוים. מילות המפתח ליום זה הן ערנות חברתית. אם מזמינים אתכם לצאת- קבלו את ההזמנה מבלי להסס פעמיים, ולא חשוב אם לא ממש בא לכם.


מצב הכוכבים השולטים על הבית השישי שלכם מוליד תסיסה פנימית ותזזיות. היום צפויה לכם נסיעה לביקור חברים או טיול משותף. אתם צריכים לגייס את כל כוחות הנפש ולמתוח את הסבלנות עד הקצה. דברים שתשמעו עלולים להרגיז אתכם, במיוחד כיוון שחלקם יגיע מאנשים שאינכם בוטחים בהם כלל ומאלה המתיימרים להיות בעלי דעה נחרצת בנושאים שאין להם מושג בהם.


תחושת ההרמוניה שהתעוררתם איתה הבוקר, ממשיכה וזורמת במשך כל היום. האנרגיה הרכה והנעימה שהתחברתם אליה גורמת למי שנמצא סביבכם לגלות את הצד היפה שבכם. גם אתם עצמכם, תופתעו מעוצמת ההשפעה שיש לכם על אנשים אחרים. זהו יום מצוין מבחינה חברתית וזוגית. התופעה מעניקה לכם הזדמנויות רומנטיות שהתקנאתם בהן בעבר.

מצב הרוח משתפר ואתם מרגישים הקלה. מתנה שתעניקו למישהו תתקבל בהתלהבות רבה. יש נושא אחד לפחות שמטריד אתכם, אבל אתם מתעקשים לטאטא אותו מתחת לשטיח ולא לדבר. חבל! הדברים לא ייעלמו מעצמם וכדאי להוציא את כול הרגשות החוצה ולאוורר אותם. כדאי שתגידו את האמת כדי שתקבלו תשובות כנות בחזרה. זה הזמן להרחיב אופקים, בעיקר בתחומים העשויים לשפר את מאזנכם הכספי.


מתפוגגים לחצים שהשפיעו עליכם לרעה במהלך תחילת השבוע. אתם יכולים להקדיש זמן לתחביבים ולעיסוקים שמהנים אתכם באמת. יש מי שיזמין אתכם לבילוי חברתי הכרוך בנסיעה. שקלו היטב מה הכי מתאים לכם. אולי דווקא תעדיפו להישאר בבית. גם אם מטבעכם אתם מעדיפים להתבודד, הרי שעכשיו מומלץ לכם להגשים את עצמכם בשיתוף פעולה ובעבודת צוות.


אתם עובדים קשה מאוד ומרכזים את מירב האנרגיה בתחום זה. מעט מידי זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות…בהתאם. גם עבודה זה חשוב, אבל האני העצמי שלכם – חשוב יותר, לא? אם תחדרו עמוק אל נפתוליו של התחום הרגיש והאינטימי, תצמח מתוככם אהבה באופן טבעי. אל תתביישו להתחבר עם משאלותיכם הכמוסות. אנרגיה ממוזלת שורה על הפנויים והפנויות שביניכם. הכוכבים מיטיבים עם אלה מכם שבדידותם נמאסה עליהם.

הביטחון העצמי שלכם עולה. כבר אי אפשר להתעלם. כולם רואים את השינוי וטוב שכך. למרות שזה מוזר לכם, תגלו שהרבה יותר נחמד לחיות את החיים ככה. חשוב גם לדעת לפרגן לעצמכם, כמו שאתם מפרגנים לאחרים. זכרו זאת ומנעו מלהזניח את עצמכם בעתיד! ההשפעות של השינוי מרעיפות על כול תחומי החיים. בחיזורים רומנטיים וגם בחיי החברה בכלל. כעת נותר לכם ליהנות מהתוצאות החיוביות של הדבר. זכרו כי הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות, אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית. הוגה שאינו ספונטאני, דומה למאהב שמחזר על פי ספר.


נדמה לכם שאתם מאוהבים, אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ובוודאי לגלות את רגשותיכם קול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולשדר נגישות, אך לא מומלץ למהר. יש זמן להשקיע בלי להגזים. נצלו את היום כדי לברר סופית מה התוכניות שלכם להווה ולעתיד- חוסר ההגדרה יתגלה כטעות מאוחר יותר. העיתוי כעת מתאים לעשייה, לא לשום דבר אחר. אלה שמקנאים בכם, עוזרים לכם גם בלי שהתכוונו לעזור.

מאמרים קשורים

Back to top button