לכל אחד מאיתנו יש סיפור – הדרך שהובילה אותנו לעולם הטיפול, הרגעים שעיצבו את הבחירות שלנו, והמשמעות שאנחנו מעניקים לעשייה המקצועית שלנו. אבל כשאנחנו משתמשים בסיפור הזה כדי לשווק את עצמנו, חשוב לעשות את זה בצורה נכונה: לא כוווידוי אישי או דרמה רגשית, אלא ככלי לחיבור, השראה ואמון.
אנחנו חייבים לדעת ולזכור שהיום מטופלים לא בוחרים מטפל רק לפי התעודות שלו, אלא בעיקר לפי התחושה שהוא "מבין אותם באמת" ושהמטפל.ת "יכולים לעזור להם". הסיפור האישי שלנו מאפשר להם לזהות בנו אנושיות, אמפתיה ודרך חיים – לא רק טכניקה, תעודות ועמודי נחיתה מושלמים. כשאנחנו משתפים חלק מהדרך שעברנו, אנחנו יוצרים קרבה, לעיתים אנחנו מעוררים השראה ובכל מקרה אנחנו יוצרים מצב שמחזק את האמון.
סיפור טוב הוא כזה שמחבר, לא מכביד. אין צורך לשתף את כל פרטי החיים או את הכאב האישי שלנו כדי לייצר חיבור עם לקוחות חדשים. במקום זאת, נתמקד בנקודת המפנה: איך הגענו לתחום, מה למדנו מהחיים שמאפשר לנו לעזור לאחרים, ואיך זה מתבטא היום בעבודה שלנו. הסיפור צריך לשדר יציבות, הקשבה וחוזקה – לא חיפוש תיקון.
🎯 מיקוד במסר: בחרו מסר אחד ברור – למשל "אני מכיר את המצבים האלה מקרוב, ומאמין שטיפול מתמשך מביא שיפור", או "עברתי ריפוי אישי שהפך אצלי כמעט לתחושת שליחות לעזור לאחרים".
📌 חיבור לשליחות: הדגישו מה למדתם מהמסע האישי שהפך אתכם למטפלים טובים יותר.
🤝 נגיעה אישית: אפשר לשלב אנקדוטה קצרה שממחישה את הדרך – אבל תמיד להחזיר את הפוקוס למטופל: איך זה עוזר לו.
אנחנו ממליצים להציג את הסיפור האישי בעיקר במקומות שנתפסים על ידי הלקוח כ"נייטרליים" – כמו אינדקסים מקצועיים או פרופיל באתרים חיצוניים. מדוע? כי באתר האינטרנט הפרטי, בעמוד נחיתה או בפיד של פייסבוק, התוכן נתפס מהר מאוד כשיווקי מדי.
הופעה באתר עם מוניטין או בפלטפורמה אובייקטיבית מחזקת אמון, מאפשרת למטופלים לקרוא ולהתחבר בלי לחץ מכירה, ומגבירה את התדמית המקצועית שלכם.
💬 הסיפור האישי שלנו עובד טוב יותר כשהוא מוצג במקום נייטרלי, שבו המטופלים לא מרגישים שהם קוראים תוכן שיווקי. הופעה באינדקס מקצועי מייצרת אמון, מציגה את הסיפור בצורה רגישה ומבדלת אותנו משאר המטפלים.
הצטרפו עכשיו לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי
או הקימו לעצמכם אזור אישי באתר המטפלים: התחילו כאן.
אל תשכחו להוסיף המלצות – לקוחות אוהבים לפנות למטפלים שמליצו עליהם
זו עובדה ידועה שלקוחות אוהבים לקרוא המלצות עליכם גם מלקוחות אחרים שכבר עברו תהליך בליווי שלכם או עברו סדרת טיפולים אצלכם.
יש לכם 2 מקומות שבהם אתם יכולים להציג המלצות עליכם: באינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי ובאתר המטפלים. אם אתם עדיין לא מופיעים באתרים אלה, מומלץ להצטרף ולהציג שם המלצות עליכם, תעודות הסמכה, פרופיל מקצועי שלם ועוד…
פרסום טוב לא צריך לשכנע – הוא צריך להרגיש אמיתי. כשהתוכן מדויק והקשר פשוט – יש סיכוי גבוה שלקוחות פוטנציאליים יפנו אליכם ולא אל מישהו אחר.
אם לא בטוחים איך לעשות את זה, ב-אלטרנטיבלי תוכלו להקים אזור אישי מקצועי, כרטיס ביקור דיגיטלי, ולהופיע באינדקס אמין ומוערך שבו ניתן להציג הכול בצורה נכונה ומקצועית. (ראו קישור 👇)
מאמר מקיף איך מומלץ לכם להופיע ברחבי הרשת. לחצו לקריאה
הסיפור האישי שלנו הוא הגשר שמחבר אותנו אל המטופלים. כשהוא מסופר נכון, הוא מחדד את השליחות, משדר מקצועיות, ומבדל אותנו בעולם רווי מטפלים. זהו כלי שיווקי עדין שמתחיל באותנטיות ומסתיים באמון.
רוצים לשדר מקצועיות כבר מהשיחה הראשונה?
רוצים לקבל עוד טיפים, קורסים בחינם וכלים להצלחה כמטפלים? הצטרפו למועדון המטפלים של אלטרנטיבלי ותיהנו מתכנים מקצועיים, קורסים ללא עלות, הטבות וכרטיס ביקור דיגיטלי אישי.
לחצו כאן לפרטים נוספים »
רוצים להגיע בדיוק למי שמחפש אתכם? הופיעו באופן מקצועי ושלם באינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי. כך לקוחות יוכלו לקרוא עליכם פרופיל מקצועי שלם ומלא, לקרוא המלצות וחוות דעת, לראות את ההתמחויות שלכם וליצור איתכם קשר בקלות במגוון דרכים.👇
בדיוק בשביל זה קיימים שירותים יחודיים למטפלים באתר אלטרנטיבלי: הרשמו לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי או לאתר המטפלים שם תקבלו אזור אישי מלא. לא צריך להבין בטכנולוגיה. אנחנו דואגים להכל: עיצוב, ניסוח, חיבור למערכת פניות, התאמה ויזואלית, אבטחה ועוד…
לחצו לדוגמאות אתרי תדמית למטפלים
📌 קישורים רלוונטיים: הרשמה לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי / הרשמה לאתר המטפלים
💡 רוצים לקבל יותר פניות ולפנות ללקוחות חדשים? הצטרפו לאינדקס מטפלים שבו מקבלים אזור אישי עם פרופיל מקצועי שלם, תמונות מהקליניקה, תעודות מקצועיות, המלצות מלקוחות, הצגת סרטון תדמית (במידה ויש לכם) וקישור ישיר לוואטסאפ שלכם! אז קדימה: הרשמו לאינדקסים מובילים למטפלים כמו "אלטרנטיבלי", "אתר המטפלים" – אלה מקורות יעילים ביותר להביא לקוחות חדשים והם אפקטיביים לטווח בינוני -ארוך!
הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי הצטרפות לאתר המטפליםבהצלחה!
מאמרים וטיפים נוספים למטפלים:
📌 בניית נוכחות דיגיטלית נכונה למטפלים – השלמה הכרחית לשיווק מפה לאוזן
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי: הכלי המודרני לשיווק מטפלים
📌 שיווק מפה לאוזן – איך עושים את זה נכון בעולם הדיגיטלי?
לכל המאמרים
הצטרפו למגזין המטפלים (בחינם) וקבלו:
≡ כלים שיווקיים וטיפים לקידום הקליניקה.
≡ חיבורים ושיתופי פעולה עם מטפלים נוספים.
≡ שיתוף סיפורי הצלחה.
≡ קהילה תומכת והזדמנויות עסקיות.
≡ בונוסים והטבות שיחסכו לכם כסף ועוד… מלאו פרטים להצטרפות 👇
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את חגית שאל - מטפלת רגשית… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את שירלי יאס - מטפלת בעזרת… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את עמית הגואל, מטפלת בשיטת ההולותרפיה… קרא עוד
כמו שכולנו יודעים - תרגול ביתי הוא מרכיב מפתח בכל תהליך טיפולי מוצלח. זה נכון… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את אמיר רוזן OneZone - Breathwork.… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את גבע איתן, רפלקסולוג הוליסטי מוסמך… קרא עוד