מטפלים רבים פנו אלינו והציפו בעיה שהם מרגישים פער בין הביקוש הגדול לבין הפניות שמגיעות ופעמים רבות יש תחושה שהשקעה בקידומים ברשתות החברתיות היא עבודה "בניוטרל".
אפשר לומר בפה מלא שמטפלים רבים בתחומי הרפואה משלימה והטיפולים הרגשיים חיים בתוך פרדוקס: הביקוש לטיפולים עולה ועולה, אבל גם התחרות עולה. אתם משקיעים זמן בתוכן איכותי ובנוכחות יום יומית ברשתות, בנסיונות קידום ויצירת סקרנות, ובסוף… הקליניקה לא מתמלאת בקצב הרצוי, או שהלקוחות שמגיעים עדיין מתלבטים וחלקם "נעלמים".
בואו נראה מה אתם יכולים לעשות כבר היום כדי לשפר ולשנות את המצב
הסיבה לכך פשוטה: רוב הבידול שאתם מנסים לייצר ותשומת הלב לפתרונות שלכם – דרך פוסטים מבריקים או הבטחות שיווקיות – הולך לאיבוד ברגע האמת. ורגע האמת, גם כשמדובר בפוסט מוצלח, או בהמלצה חמה מפה לאוזן תמיד מתחיל בחיפוש פשוט אחד: בדיקה בגוגל. אנחנו חייבים להפנים ש"כולם עושים גוגל על כולם". תמיד. ואם אתם חושבים שהקמת אתר מושלם ישכנע אז לצערינו מחקרים רבים הראו שזה לא בדיוק הפתרון…
המחקרים הראו שאתר אינטרנט נתפס אצל הלקוחות כאתר תדמיתי שיווקי שמטרתו שיווקית מיידית ולכן לקוחות "לוקחים בערבון מוגבל" את מה שכתוב שם.
כדי לבדל את עצמינו, אנחנו חייבים להבין את הפסיכולוגיה של המטופלים הפוטנציאליים. הם אינם מחפשים את המטפלים הנוצצים ביותר, אלא מטפלים אמינים שיעזרו להם, ולא רק יבטיחו להם "הרים ובגבעות".
לקוחות פוטנציאליים עושים מחקר שברוב במקרים הוא סמוי, והם בודקים שלושה דברים קריטיים:
אם כן, הבידול שלכם לא יכול להיות רק "מה אתם עושים", אלא "איפה אתם מופיעים, ואיך המידע שלכם מוצג בצורה שמייצרת אמון".
לחץ.צי לדוגמא כיצד נראה אזור אישי באינדקס אלטרנטיבלי
במקום להתחרות במי מייצר את הסרטון הוויראלי הבא ברשת, או את הכותרת המפוצצת בקבוצות – השקיעו בהופעה במקום שאליו המטופלים יגיעו כאשר הם יחפשו מידע מקצועי עליכם.
אתרים שנתפסים אובייקטיביים הופכים את הפרופיל המקצועי שלכם לאמיתי ואמין יותר, מחזקים את המוניטין שלכם ומובילים לפנייה אמיתית לטיפול וליעוץ אישי.
כולנו יודעים שקשה לבנות מוניטין מאפס – אבל יש לכם אפשרות להיעזר בוותק של פלטפורמות קיימת. מוניטין של למעלה מ-25 שנה, כמו זה של אלטרנטיבלי, מעניק אוטומטית 'העברת מוניטין' לכל מטפל שמופיע בו. זהו בידול עצום, מכיוון שאתם לא צריכים להסביר למה אתם אמינים – הפלטפורמה המארחת עושה זאת עבורכם. הופעה גם באתר המטפלים של ישראל, שמציג אזור אישי מלא, מעניקה מיקוד ואובייקטיביות נוספת לבידול שלכם.
💡 המלצות הן מפתח ליצירת אמון. כאשר אתם משלבים המלצות בפרופיל שלכם, אתם מייצרים אמון ומרגיעים את הפחד הטבעי. חשוב מכך, כשאתם מציגים בנוסף גם תעודות הסמכה וגלריית תמונות בתוך אזור אישי שלם ומקצועי, אתם מעניקים ללקוח את ה"ביטוח" שהוא צריך. הופעה במקומות שמקפידים על סינון, נותנת לכם כלי בידול שמצדיק את המחיר ושווה את ההשקעה.
לחץ.צי לדוגמא כיצד מופיעות תעודות הסמכה והמלצות באזור אישי
בסופו של דבר, פרסום טוב לא צריך לשכנע – הוא צריך להרגיש אמיתי. כשהתוכן שלכם מופיע במקום מדויק ומקצועי, יש סיכוי גבוה שהלקוחות הפוטנציאליים יבחרו בכם על פני התחרות הנוצצת.
מענה מיידי אפשרי והוא קריטי. כל מטפל יכול לממש זאת בעזרת כלים פשוטים:
מאמרים קשורים:
רוצים לבנות קליניקה שממש עובדת?
📌 הצטרפו לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי
📌 בניית אזור אישי מקצועי באתר המטפלים של ישראל
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי למטפלים
📌 אתר מקצועי לקליניקה
למי שמעוניין להגדיל חשיפה ולקבל תשתית מקצועית, אפשר להיעזר באזור האישי באינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי או באתר המטפלים כדי להופיע בקטגוריות של טיפול אונליין וכך גם לחשוף את האפשרות למטופלים קיימים ולמטופלים חדשים.
🎯 למאמר הקודם: איך להציג את הסיפור שלך כמטפל כך שיחבר אליך לקוחות חדשים?
פרסום טוב לא צריך לשכנע – הוא צריך להרגיש אמיתי. כשהתוכן מדויק והקשר פשוט – יש סיכוי גבוה שלקוחות פוטנציאליים יפנו אליכם ולא אל מישהו אחר.
אם לא בטוחים איך לעשות את זה, ב-אלטרנטיבלי תוכלו להקים אזור אישי מקצועי, כרטיס ביקור דיגיטלי, ולהופיע באינדקס אמין ומוערך שבו ניתן להציג הכול בצורה נכונה ומקצועית. (ראו קישור 👇)
מאמר מקיף איך מומלץ לכם להופיע ברחבי הרשת. לחצו לקריאה
רוצים לקבל עוד טיפים, קורסים בחינם וכלים להצלחה כמטפלים? הצטרפו למועדון המטפלים של אלטרנטיבלי ותיהנו מתכנים מקצועיים, קורסים ללא עלות, הטבות וכרטיס ביקור דיגיטלי אישי.
לחצו כאן לפרטים נוספים »
בדיוק בשביל זה קיימים שירותים יחודיים למטפלים באתר אלטרנטיבלי: הרשמו לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי או לאתר המטפלים שם תקבלו אזור אישי מלא. לא צריך להבין בטכנולוגיה. אנחנו דואגים להכל: עיצוב, ניסוח, חיבור למערכת פניות, התאמה ויזואלית, אבטחה ועוד…
לחצו לדוגמאות אתרי תדמית למטפלים
📌 קישורים רלוונטיים: הרשמה לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי / הרשמה לאתר המטפלים
💡 רוצים לקבל יותר פניות ולפנות ללקוחות חדשים? הצטרפו לאינדקס מטפלים שבו מקבלים אזור אישי עם פרופיל מקצועי שלם, תמונות מהקליניקה, תעודות מקצועיות, המלצות מלקוחות, הצגת סרטון תדמית (במידה ויש לכם) וקישור ישיר לוואטסאפ שלכם! אז קדימה: הרשמו לאינדקסים מובילים למטפלים כמו "אלטרנטיבלי", "אתר המטפלים" – אלה מקורות יעילים ביותר להביא לקוחות חדשים והם אפקטיביים לטווח בינוני -ארוך!
הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי הצטרפות לאתר המטפליםבהצלחה!
מאמרים וטיפים נוספים למטפלים:
📌 בניית נוכחות דיגיטלית נכונה למטפלים – השלמה הכרחית לשיווק מפה לאוזן
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי: הכלי המודרני לשיווק מטפלים
📌 שיווק מפה לאוזן – איך עושים את זה נכון בעולם הדיגיטלי?
לכל המאמרים
הצטרפו למגזין המטפלים (בחינם) וקבלו:
≡ כלים שיווקיים וטיפים לקידום הקליניקה.
≡ חיבורים ושיתופי פעולה עם מטפלים נוספים.
≡ שיתוף סיפורי הצלחה.
≡ קהילה תומכת והזדמנויות עסקיות.
≡ בונוסים והטבות שיחסכו לכם כסף ועוד… מלאו פרטים להצטרפות 👇
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את יצחק גוברין - מורה ומטפל… קרא עוד
טיפול מקצועי בהפרעות קשב וריכוז ובפוסט־טראומה: איך מזהים, איך מטפלים ומה באמת יכול להשתנותבשנים האחרונות… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את לנה קנטור, מטפלת רגשית מוסמכת… קרא עוד
עבור נשים רבות, השיער אינו רק מסגרת לפנים, אלא חלק בלתי נפרד מזהותן, מנשיותן ומביטחונן… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את טליה בן חיים - רייקי… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את אתי הלוי, מטפלת ברפואה משלימה… קרא עוד