אזור המטפלים / פרסום מטפליםהבאת לקוחות חדשיםפרסום מטפליםשיווק ברשתות חברתיות

נמאס לכם לפרסם ברשתות החברתיות ולראות את התוכן נעלם לסוף הפיד תוך שעות? יש פתרון!

תגידו בכנות, כמה פעמים מצאתם את עצמכם שעות על גבי שעות מול המסך, מנסים לייצר עוד פוסט "וואו" לפייסבוק או לאינסטגרם? השקעתם מחשבה, זמן, אנרגיה, אולי אפילו קצת נשמה, רק כדי לראות אותו נבלע בתוך ים של עדכונים תוך כמה שעות בודדות. כמו גל קטן שמתנפץ על החוף ונעלם…

ואז מתחיל המרדף הבלתי פוסק אחרי הפוסט הבא. עוד תמונה יפה, עוד ציטוט מעורר השראה, עוד טיפ קצרצר – וחוזר חלילה. מרגיש כמו ריצת אמוק על גלגל שלא מוביל לשום מקום אמיתי. התוצאות? לרוב דלות, אם בכלל… לייק פה, תגובה שם, אבל האם זה באמת מתורגם ליותר פניות לטיפול או לייעוץ שלכם?

אם אתם מהנהנים בעצב, אתם לא לבד… הרוב המוחלט של המטפלים חווים את המצב הזה! 
עולם הרשתות החברתיות יכול להיות מתסכל במיוחד עבורנו, המטפלים והיועצים הרוחניים, שהמסר שלנו עמוק יותר ודורש יותר מ"שניה וחצי" של תשומת לב. אנחנו רוצים להגיע לגולשים וגולשות שמחפשים, היכולת שלנו לטפל, וההכוונה שאנחנו יכולים להציע.

אז מה אם יש דרך אחרת? דרך נכונה יותר, ממוקדת , שבה התוכן שלכם לא נעלם כלא היה? ברוכים הבאים לעולם של הרשת החברתית פינטרסט (Pintrest)
💡 תחשבו על זה רגע: הפיד של אינסטגרם ופייסבוק הוא זרם אינסופי של עדכונים מחברים, משפחה, מותגים שונים, פ י ר ס ו מ ו ת, ומה שבא לאלגוריתם באותו רגע. טיקטוק מתמקד בסרטונים קצרים ויראליים. לעומת זאת, הפיד של פינטרסט מתנהג יותר כמו מנוע חיפוש ויזואלי. גולשים וגולשות מגיעים לשם במטרה ספציפית – לחפש רעיונות, השראה, פתרונות לבעיות או מוצרים שהם מתעניינים בהם.
ההבדל הזה הוא עצום. גולשים וגולשות בפינטרסט לא סתם גוללים כדי להעביר את הזמן. כשהם מקלידים מילות חיפוש כמו "טיפול ריגשי לילדים", "שיפור שינה טבעי" או "משפטי העצמה", הם מחפשים מידע ופתרונות. זה הופך אותם לקהל הרבה יותר רלוונטי ובעל פוטנציאל גבוה יותר להפוך ללקוחות שלכם.
לחצו לקורס ממוקד שהכנו עבור מטפלים: כיצד להקים עמוד עיסקי בפינטרסט ולהתחיל לקדם את הטיפולים והיעוצים שלכם!
בקורס נלמד ונבין לעומק את היתרונות של פינטרסט (וכיצד אנחנו יכולים להשתמש בהם), נלמד כיצד להשתמש במילות מפתח נכונות בכותרות, בתיאורים ובתגיות של הפינים והלוחות שלכם. בסיום הקורס תוכלו להגדיל משמעותית את הסיכוי שתופיעו לא רק בתוך פינטרסט עצמה, אלא גם בתוצאות החיפוש של גוגל. זה פותח לכם חלון חשיפה עצום לקהל חדש לגמרי שמחפש את מה שאתם מציעים.

יתרון נוסף שיש לפינטרסט הוא שבניגוד לפוסטים החולפים בפייסבוק ואינסטגרם, "פינים" בפינטרסט יכולים להופיע בתוצאות החיפוש שוב ושוב לאורך זמן (אפילו חודשים). הם ממשיכים להביא תנועה לאתר שלכם, לכרטיס הביקור הדיגיטלי או לעמוד יצירת הקשר איתכם. זה כמו לשתול זרע שמשקה את עצמו וממשיך לצמוח.

📌 אבל רגע, פינטרסט זה לא רק תמונות יפות… יש לה את הניואנסים שלה, את הדרכים הייחודיות לגרום לתוכן שלכם להתבלט ולהגיע בדיוק לאנשים הנכונים. בלי להבין את ה"איך", אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים זמן בלי לראות תוצאות משמעותיות.

✅ בדיוק בשביל זה יצרנו את הקורס שלנו. אנחנו רוצים לקחת אתכם יד ביד וללמד אתכם את כל מה שצריך לדעת כדי להפוך את פינטרסט לבמה משגשגת לעסק הטיפולי או הרוחני שלכם. נבין מהם העקרונות של פינטרסט להצלחה, תלמדו כל מה שצריך על מנת להצליח להגיע לקהל לקוחות גדול ואיכותי, איך למצוא את מילות המפתח הנכונות, איך ליצור פינים מושכים ויזואלית, איך לבנות פרופיל עיסקי אופטימלי ואיך לגרום לפינטרסט לעבוד בשבילכם… לחצו לקורס פינטרנט מיוחד למטפלים!

אז הגיע הזמן להפסיק לבזבז אנרגיה על פלטפורמות שלא באמת משרתות את המטרות שלכם. הורידו את הקורס, ותתחילו לבנות כבר היום נוכחות דיגיטלית יציבה ומשפיעה בפינטרסט, לקהל לקוחות גדול ואיכותי.


הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי הצטרפות לאתר המטפלים

בהצלחה!
מאמרים וטיפים נוספים למטפלים:
📌 בניית נוכחות דיגיטלית נכונה למטפלים – השלמה הכרחית לשיווק מפה לאוזן
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי: הכלי המודרני לשיווק מטפלים
📌 שיווק מפה לאוזן – איך עושים את זה נכון בעולם הדיגיטלי?
לכל המאמרים

לבניית כרטיס ביקור דיגיטלי למטפלים לחץ/לחצי הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי הצטרפות לאתר המטפלים

הצטרפו למגזין המטפלים (בחינם) וקבלו:
כלים שיווקיים וטיפים לקידום הקליניקה.
חיבורים ושיתופי פעולה עם מטפלים נוספים.
שיתוף סיפורי הצלחה.
קהילה תומכת והזדמנויות עסקיות.
בונוסים והטבות שיחסכו לכם כסף ועוד… מלאו פרטים להצטרפות 👇

* דואר אלקטרוני:
* שם מלא:
טלפון נייד:
*  אישור קבלת חומרים והטבות:


Back to top button