לפעמים מטפלים לא יודעים מה באמת לקוחות צריכים לקרוא עליהם – ומפספסים הזדמנות ליצירת קשר עם מטופלים פוטנציאליים.
במאמר הזה נעבור על 5 אלמנטים שחייבים להיות בכל מקום שבו אתם מופיעים, ונסביר למה הם כל כך חשובים. נציע גם פתרונות נוחים ומדוייקים – במיוחד למי שאין את הזמן או הידע הטכני.
שווה לקרוא עד הסוף 👍
אנחנו בטוחים שאתם מופיעים במגוון מקומות. אם זה ברשתות החברתיות, אתר אינטרנט, באתרי אגודות מקצועיות או בפרסומים שונים. כל הופעה שלכם בעצם… זהו מקום שבו המטופלים פוגשים אתכם או קוראים עליכם לראשונה.
בלי קשר איפה ואיך אתם מופיעים ומנגישים את הטיפולים שלכם – ככל שהמידע עליכם יהיה ברור, אנושי, נגיש אך בעיקר: יכלול את כל המרכיבים שהלקוחות מחפשים, כך יגדלו הסיכויים שיפנו אליכם.
הנה חמשת המרכיבים שממש לא כדאי לכם לוותר עליהם
פתיח: תתחילו בפיסקה בנימה אישית, בלי "מילים גבוהות". פיסקה שמספרת על הדרך הטיפולית שלכם, הבחירה במקצוע והחזון – יוצרת חיבור. המטרה של פיסקה זו היא לא לכתוב את כל הביוגרפיה שלכם (למרות שאנחנו בטוחים שיש המון מה לכתוב), אלא רגע של אנושיות.
זיכרו: המטופלים לא מחפשים רשימת תעודות – הם מחפשים אנשים אמיתיים.
בתוכן תכללו כותרת ברורה ונוגעת: המשפט הראשון צריך להסביר מה אתם עושים – אבל גם לגעת ברגש.
"עוזר לאנשים שמרגישים מוצפים לחזור לנשום" יעבוד הרבה יותר טוב מ"פסיכותרפיסט מוסמך".
לאחר מכן תכללו פסקת הסבר קצרה: זה המקום לספר בקצרה מי אתם, איך אתם עובדים, ולמי הטיפול מתאים. בלי הרבה מלל – רק מה שחשוב. (ראו דוגמאות בהמשך המאמר)
המשפט "מטפלים באיזון גוף-נפש" הוא כללי מדי. מומלץ לדייק: אילו בעיות אתם עוזרים לפתור? עם אילו קהלים אתם עובדים? ככל שתכתבו בשפה שהמטופלים משתמשים בה בעצמם – כך הם ירגישו שהגעתם בדיוק אליהם.
זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל הרבה עמודים כוללים טקסטים יפים בלי דרכי יצירת קשר נוחות. חשוב להציג בבירור: וואטסאפ, טופס פניות שיכולים לפנות אליכם בכל שעה, מספר טלפון, וכמובן שתהיה אפשרות לפנות גם בעילום שם. לפעמים זה עושה את כל ההבדל…
מטופלים חדשים מחפשים אותנטיות. לפעמים משפט קצר מאדם אחר, שמספר איך הרגיש בטיפול, יוצר ביטחון. חשוב לשמור על פרטיות מלאה – וניתן לבקש עדויות בעילום שם (או להציג רק שם פרטי). באינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי ניתן להעלות עדויות כאלה בצורה מאובטחת ויש אישור ידני של התוכן.
תמונה אחת יוצרת תחושה ברגע. אפשר לבחור תמונה שלכם (אם נוח לכם), תמונה של הקליניקה או סביבה מרגיעה. עדיף שתהיה תמונה אותנטית – גם אם היא צולמה בטלפון. תמונה טובה משדרת מקצועיות ונעימות גם יחד.
פרסום טוב לא צריך לשכנע – הוא צריך להרגיש אמיתי. כשהתוכן מדויק, התמונה אנושית והקשר פשוט – יש סיכוי גבוה יותר שהלקוחות הפוטנציאליים יפנו אליכם ולא אל מישהו אחר.
אם לא בטוחים איך לעשות את זה, ב-אלטרנטיבלי תוכלו להקים עמוד נחיתה מקצועי, כרטיס ביקור דיגיטלי, ולהופיע באינדקס אמין ומוערך – עם אזור אישי שבו ניתן להציג הכול בצורה פשוטה. (ראו קישורים בהמשך)
בדיוק בשביל זה קיימים שירותים יחודיים למטפלים באתר אלטרנטיבלי: דף נחיתה מעוצב, מותאם אישית למטפלים, כולל אפשרות לקשר אותו לכרטיס האישי שלך באינדקס – וכל זה במחיר נוח במיוחד. לא צריך להבין בטכנולוגיה. אנחנו דואגים להכל: עיצוב, ניסוח, חיבור למערכת פניות, התאמה ויזואלית, אבטחה ועוד…
יש לך כבר כרטיס ביקור דיגיטלי? אם לא, לחץ/לחצי כאן
דוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטליים: דורית ממן / אביטל מנדל
לחצו לדוגמאות אתרי תדמית למטפלים
📌 קישורים רלוונטיים: הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי / הצטרפות לאתר המטפלים
תמיד תזכרו!
💡 אין דבר חזק יותר מלקוחות מרוצים שממליצים עליכם לחברים שלהם / לבני המשפחה. אבל לפעמים צריך לתת לזה דחיפה קטנה ומאוד חשוב לעשות את זה נכון. הכנסו למאמר שמסביר בדיוק איך עושים את זה בצורה מוצלחת.
💡 חשוב: כדי להפוך את ההמלצות ליעילות יותר, ודאו שיש לכם נוכחות מקוונת שקל למצוא.
💡 רוצים לקבל יותר פניות ולפנות ללקוחות חדשים? הצטרפו לאינדקס מטפלים שבו מקבלים אזור אישי עם פרופיל מקצועי שלם, תמונות מהקליניקה, תעודות מקצועיות, המלצות מלקוחות, הצגת סרטון תדמית (במידה ויש לכם) וקישור ישיר לוואטסאפ שלכם! אז קדימה: הרשמו לאינדקסים מובילים למטפלים כמו "אלטרנטיבלי", "אתר המטפלים" – אלה מקורות יעילים ביותר להביא לקוחות חדשים והם אפקטיביים לטווח בינוני -ארוך!
הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי הצטרפות לאתר המטפליםבהצלחה!
מאמרים וטיפים נוספים למטפלים:
📌 בניית נוכחות דיגיטלית נכונה למטפלים – השלמה הכרחית לשיווק מפה לאוזן
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי: הכלי המודרני לשיווק מטפלים
📌 שיווק מפה לאוזן – איך עושים את זה נכון בעולם הדיגיטלי?
לכל המאמרים
הצטרפו למגזין המטפלים (בחינם) וקבלו:
≡ כלים שיווקיים וטיפים לקידום הקליניקה.
≡ חיבורים ושיתופי פעולה עם מטפלים נוספים.
≡ שיתוף סיפורי הצלחה.
≡ קהילה תומכת והזדמנויות עסקיות.
≡ בונוסים והטבות שיחסכו לכם כסף ועוד… מלאו פרטים להצטרפות 👇
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את חגית שאל - מטפלת רגשית… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את שירלי יאס - מטפלת בעזרת… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את עמית הגואל, מטפלת בשיטת ההולותרפיה… קרא עוד
כמו שכולנו יודעים - תרגול ביתי הוא מרכיב מפתח בכל תהליך טיפולי מוצלח. זה נכון… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את אמיר רוזן OneZone - Breathwork.… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את גבע איתן, רפלקסולוג הוליסטי מוסמך… קרא עוד