ככה בונים נוכחות משמעותית ברשתות החברתיות
מטפלים רבים מרגישים שהם חייבים "להיות נוכחים ברשת", אבל בפועל… אין להם זמן, השראה או ידע שיווקי. כל פוסט "לוקח שעה", וכל פעם צריך להמציא את הגלגל מחדש. התוצאה: עייפות, תסכול ולעיתים תחושת כישלון שיווקי.
החדשות הטובות? אפשר לבנות שגרה ליצירת תוכן איכותי, שלא תדרוש מכם יותר משעה בשבוע – ותשאיר אתכם נוכחים, רלוונטיים ואפקטיביים. במאמר הזה ניתן לכם מסגרת פשוטה, דוגמאות ורעיונות מעשיים, כולל הדרך להפנות מטופלים למקום הכי נכון כדי שהם יצרו עימכם קשר להיכרות ותחילת טיפול! (זה הדבר המרכזי)
חדש! חדש! חדש! בא לכם לשמוע את המאמר כפודקאסט? לחצו PLAY ושימעו את המאמר בכל מקום
במקום לשבור את הראש כל פעם מחדש – תעבדו עם מסגרת. ברגע שיש תבנית שבועית או חודשית – התוכן נהיה פשוט יותר. (מצורפת לכם טבלה בהמשך המאמר) אפשר גם למחזר תוכן (נסביר בהמשך), להתבסס על עקרונות שחוזרים על עצמם, ולבנות קהל נאמן שמחכה לשמוע מכם.
יש כלל ברזל שקריטי שתקפידו עליו והוא:
מה שעובד! ממשיכים איתו.
מה שלא עובד… עוזבים אותו!
נסביר: חשוב לזכור שבכל מה שקשור לרשתות חברתיות – אין לכם שליטה ואין לכם ידע מוקדם איזה פוסט יצליח ואיזה לא… ולכן, מה שחובה עליכם לעשות זה להעלות מספר פוסטים ולבחון את ההצלחה שלהם. פוסט שהצליח, תשכפלו ותשפרו אותו (מעט) בעוד שפוסטים שלא הניבו תוצאות – פשוט תזנחו אותם! אתם לא תצליחו להבין מה גרם לגולשים לא להיות באינטראקציה איתם, או למה פייסבוק / אינסטגרם או טיקטוק לא הציפו אותם להרבה משתמשים – חבל לכם על הזמן! תראו איזה פוסטים עובדים ותשכפלו אותם (כמובן עם שינויים, כמו שנסביר ונראה בהמשך)…
משימות: בפייסבוק, הצטרפו לקבוצות שבהן נמצא קהל היעד שלכם, לדוגמא:
– אם אתם מטפלים רגשיים אז הצטרפו לקבוצות של אימהות לילדים / נוער, קבוצות העוסקות בהתמודדות עם חרדה ודיכאון.
– אם אתם יועצים / מאמנים להגשמה עצמית הצטרפו לקבוצות העוסקות בצמיחה אישית והתפתחות עצמית, לדוגמא: התפתחות אישית, מיינדפולנס, העצמה אישית, חשיבה חיובית, הסבת מקצוע, התמודדות עם לחץ
– אם אתם מטפלים ברפואה משלימה הצטרפו לקבוצות מטפלים באוזר מגוריכם, הצטרפו לקבוצות שעוסקות בתחום הטיפול שלכם (טיפול בכאבים, כאבים כרוניים, מחלות אוטואימוניות, הרזיה ותזונה, איזון וכיו"צ).
חשוב לזכור: שאתם מצטרפים לקבוצות האלה, המטרה שלכם היא בראש ובראשונה לתרום ערך לקהילה. השתתפו בדיונים, ענו לשאלות, וספקו מידע מועיל. הימנעו מפרסום ישיר ואגרסיבי מיד עם ההצטרפות שלכם. כאשר חברי הקבוצה יכירו במומחיות שלכם ויתנו בכם אמון, הם ייפנו אליכם באופן טבעי. תהיו בטוחים בכך!
בפינטרסט: הכנסו לפינטרסט https://pinterest.com.
אם עדיין אין לכם חשבון… פתחו חשבון (חשוב להפוך את החשבון לחשבון עיסקי, זה בחינם.) והקלידו בתיבת החיפוש מילות חיפוש הקשורות לתחום העיסוק שלכם, כדי להבין ולראות על מה מדובר. למשל:
מטפלים רגשיים הקלידו: טיפול ריגשי
מטפלים ברפואה משלימה הקלידו: צמחי מרפא
מאמנים להעצמה הקלידו: משפטי העצמה
אנחנו בטוחים שהבנתם את הפרנציפ….
חשוב: אם עדיין אין לכם חשבון פעיל בפינטרסט, מומלץ "לשים גז" ולמלא את העמוד העיסקי שלכם בתוכן כדי שהוא יראה מושך….
מומלץ להתחיל בפרסום של 3-4 פוסטים בשבוע, ולבחור מראש את סוגי התוכן. לדוגמה:
אם מתאפשר – הוסיפו סטורי קליל באינסטגרם פעם-פעמיים בשבוע.
הקדישו שעתיים בתחילת החודש לכתיבה ותכנון. ניתן להכין את כל הפוסטים מראש, לתזמן אותם או לשמור כטיוטות. כלים מומלצים:
כמו שכתבנו בהתחלה, שימרו על ה"כלל ברזל": פוסט שעבד טוב פעם אחת – יכול לעבוד שוב! שנו את התמונה, קצצו את הטקסט, שנו כותרת – והפיצו אותו מחדש. יש פוסטים שאפשר לחזור עליהם עם עדכונים פעמים רבות.
זו שאלת השאלות! גם פוסט מצוין – צריך מקום שאליו אפשר להפנות. כאן חשוב להפנות לקישור שיש בו מידע מרוכז, אובייקטיבי ומקצועי. המקום המומלץ והכי נכון הוא: האזור האישי שלכם באינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי.
לחצו לדוגמא כאן
כך מי שנחשף לתוכן יקבל מידע אותנטי עליכם, יקרא חוות דעת, וירגיש בטוח ליצור קשר. אפשר גם לקשר את הפוסט לעמוד הנחיתה או לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם – אם יש לכם כבר…
אין צורך להיות משפיענים כדי לשווק את הקליניקה. מספיקים כמה פוסטים בשבוע – בצורה נעימה, בעלת ערך מוסף ואותנטית. כשהם מקושרים לפרופיל מקצועי – הם כבר יעשו את העבודה.
פרסום טוב לא צריך לשכנע – הוא צריך להרגיש אמיתי. כשהתוכן מדויק והקשר פשוט – יש סיכוי גבוה שלקוחות פוטנציאליים יפנו אליכם ולא אל מישהו אחר.
אם לא בטוחים איך לעשות את זה, ב-אלטרנטיבלי תוכלו להקים עמוד נחיתה מקצועי, כרטיס ביקור דיגיטלי, ולהופיע באינדקס אמין ומוערך – עם אזור אישי שבו ניתן להציג הכול בצורה פשוטה. (ראו קישורים בהמשך)
👍מאמר מקיף איך מומלץ לכם להופיע ברחבי הרשת. לחצו לקריאה
בדיוק בשביל זה קיימים שירותים יחודיים למטפלים באתר אלטרנטיבלי: דף נחיתה מעוצב, מותאם אישית למטפלים, כולל אפשרות לקשר אותו לכרטיס האישי שלך באינדקס – וכל זה במחיר נוח במיוחד. לא צריך להבין בטכנולוגיה. אנחנו דואגים להכל: עיצוב, ניסוח, חיבור למערכת פניות, התאמה ויזואלית, אבטחה ועוד…
יש לך כבר כרטיס ביקור דיגיטלי? אם לא, לחץ/לחצי כאן
דוגמאות לכרטיסי ביקור דיגיטליים: דורית ממן / אביטל מנדל
לחצו לדוגמאות אתרי תדמית למטפלים
📌 קישורים רלוונטיים: הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי / הצטרפות לאתר המטפלים
תמיד תזכרו!
💡 אין דבר חזק יותר מלקוחות מרוצים שממליצים עליכם לחברים שלהם / לבני המשפחה. אבל לפעמים צריך לתת לזה דחיפה קטנה ומאוד חשוב לעשות את זה נכון. הכנסו למאמר שמסביר בדיוק איך עושים את זה בצורה מוצלחת.
💡 חשוב: כדי להפוך את ההמלצות ליעילות יותר, ודאו שיש לכם נוכחות מקוונת שקל למצוא.
💡 רוצים לקבל יותר פניות ולפנות ללקוחות חדשים? הצטרפו לאינדקס מטפלים שבו מקבלים אזור אישי עם פרופיל מקצועי שלם, תמונות מהקליניקה, תעודות מקצועיות, המלצות מלקוחות, הצגת סרטון תדמית (במידה ויש לכם) וקישור ישיר לוואטסאפ שלכם! אז קדימה: הרשמו לאינדקסים מובילים למטפלים כמו "אלטרנטיבלי", "אתר המטפלים" – אלה מקורות יעילים ביותר להביא לקוחות חדשים והם אפקטיביים לטווח בינוני -ארוך!
הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי הצטרפות לאתר המטפליםבהצלחה!
מאמרים וטיפים נוספים למטפלים:
📌 בניית נוכחות דיגיטלית נכונה למטפלים – השלמה הכרחית לשיווק מפה לאוזן
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי: הכלי המודרני לשיווק מטפלים
📌 שיווק מפה לאוזן – איך עושים את זה נכון בעולם הדיגיטלי?
לכל המאמרים
הצטרפו למגזין המטפלים (בחינם) וקבלו:
≡ כלים שיווקיים וטיפים לקידום הקליניקה.
≡ חיבורים ושיתופי פעולה עם מטפלים נוספים.
≡ שיתוף סיפורי הצלחה.
≡ קהילה תומכת והזדמנויות עסקיות.
≡ בונוסים והטבות שיחסכו לכם כסף ועוד… מלאו פרטים להצטרפות 👇
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את חגית שאל - מטפלת רגשית… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את שירלי יאס - מטפלת בעזרת… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את עמית הגואל, מטפלת בשיטת ההולותרפיה… קרא עוד
כמו שכולנו יודעים - תרגול ביתי הוא מרכיב מפתח בכל תהליך טיפולי מוצלח. זה נכון… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את אמיר רוזן OneZone - Breathwork.… קרא עוד
במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי אנחנו שמחים להכיר לכם את גבע איתן, רפלקסולוג הוליסטי מוסמך… קרא עוד