מה מייחד אתכם כמטפלים ואיך מציגים את זה ללקוחות חדשים?
בקליניקות קטנות, הייחודיות שלכם היא היתרון הגדול שמאפשר לכם להצליח מאוד – אם אתם יודעים להציג אותו בצורה נכונה ללקוחות. במדריך זה תמצאו טיפים שימושיים וברורים לזיהוי הנקודות שמבדלות אתכם, כיצד לנסח אותן בשפה שמחברת אליכם, וכיצד ניתן להציג אותם ללקוחות שמחפשים מטפל/ מטפלת וכמובן – מה הדרך הנכונה להציג אותן בכל נקודת מגע עם הלקוח.
📌 מאמרים, קורסים בחינם, הדרכות והטבות בלעדיות לחברי מועדון המטפלים של אלטרנטיבלי ניתן למצוא כאן
למה חשוב לדעת במה אתם מיוחדים?
כמו שכולנו יודעים – העולם הטיפולי מלא באפשרויות. כאשר אתם יודעים להסביר לעצמכם ולמטופלים שלכם מה הופך אתכם לייחודיים, אתם יוצרים חיבור מהיר ואמון אצל הלקוח. זה מאפשר להבדיל אתכם ממתחרים ולמקד את מי שמחפש טיפול בצורה מקצועית ונעימה, כך שיבחרו בכם.
למה חשוב להבליט את היתרון היחסי מול מוסדות?
כמו שכבר הבנו… היתרון היחסי שלכם הוא הנכס הכי חזק שיש לכם. מוסדות גדולים מציעים טיפול סטנדרטי, מוגבל, אוטומטי ולעיתים קרובות… הטיפול נתפס כמרוחק וקר… אתם, כמטפלים עצמאיים, מציעים יחס וליווי אישי, המשכיות והיכרות מעמיקה, אכפתיות ומחוייבות – וזה בדיוק מה שמטופלים מחפשים!
יתרון מול גופים מוסדיים
במוסדות ציבוריים המטופל מקבל מטפל שהוקצה לו. אצלכם, המטופל משוחח איתכם לפני… אתם מכירים אותו, את הבעיה שהוא מעוניין לפתור, אתם יודעים שאתם יכולים לעזור לו, ובאיזשהו מקום… נוצרת מחוייבות שלכם להצלחה (כי אנחנו יודעים שאתם נותנים את כל הלב – לכל אחד ואחת!)
📌 את ההבדל הזה חובה להבליט בכל מקום שבו אתם פוגשים לקוחות, ובכל מקום שהמידע עליכם מוצג – בפרופיל המקצועי שלכם, בכרטיס הביקור הדיגיטלי ובאתר האינטרנט שלכם.
אוקי… אז איך עושים את זה בפועל?
- זיהוי נקודות חוזקה:
שאלו: במה אני שונה? מה מטופלים אומרים עלי? חפשו חיבור בין ההכשרה, הניסיון והתכונות האישיות שלכם. ואם נהיה מעט בנאלים: למה רציתם להיות מטפלים? מה מניע אתכם ומה מחבר אתכם למקצוע…
- תרגום הייחודיות לשפה פשוטה:
נסחו משפט זהות קצר שיהווה את הליבה של המסר שלכם. לדוגמה: "מלווה נשים אחרי לידה עם מגע עדין ונשימה מודעת".
- הצגה בכל נקודות המגע:
עדכנו את הפרופיל שלכם באינדקסי מטפלים שאתם מופיעים בהם, את אתר האינטרנט ואת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם: הוסיפו המלצות ממטופלים, הציגו תעודות הסמכה ואפשרו יצירת קשר במגוון דרכים. (ראו דוגמאות 👇)
דוגמאות: טל אביב גרוסמן / אסתי אור-ים
בשיחות טלפון, לאחר היכרות בסיסית עם לקוחות, השתמשו במשפט שמסביר במה אתם שונים ויחבר את הלקוחות אליכם.
בעמודים העסקיים שלכם רשתות החברתיות שתפו סיפורי מקרה קצרים ותעודות הסמכה.
טיפ פרקטי: שמרו נוסח קצר במחשב או בנייד כדי להעתיק לשיחה, לווטסאפ או לפרופיל שלכם. זה חוסך זמן ושומר על אחידות המסר.
רוצים להגיע בדיוק למי שמחפש אתכם? הופיעו באופן מקצועי ושלם באינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי. כך הלקוחות יוכלו לקרוא עליכם פרופיל מקצועי שלם ומלא, לקרוא המלצות וחוות דעת, לראות את ההתמחויות שלכם וליצור איתכם קשר בקלות במגוון דרכים.
הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי / הצטרפות לאתר המטפלים
תמיד תזכרו…
פרסום טוב לא צריך לשכנע – הוא צריך להרגיש אמיתי. כשהתוכן מדויק והקשר פשוט – יש סיכוי גבוה שלקוחות פוטנציאליים יפנו אליכם ולא אל מישהו אחר.
אם לא בטוחים איך לעשות את זה, ב-אלטרנטיבלי תוכלו להקים עמוד נחיתה מקצועי, כרטיס ביקור דיגיטלי, ולהופיע באינדקס אמין ומוערך – עם אזור אישי שבו ניתן להציג הכול בצורה נכונה ומקצועית. (ראו קישור 👇)
מאמר מקיף איך מומלץ לכם להופיע ברחבי הרשת. לחצו לקריאה
ומה אם אין לי זמן או ידע לבנות הכל בעצמי?
בדיוק בשביל זה קיימים שירותים יחודיים למטפלים באתר אלטרנטיבלי: הצטרפו לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי או לאתר המטפלים שם תקבלו אזור אישי מלא. לא צריך להבין בטכנולוגיה. אנחנו דואגים להכל: עיצוב, ניסוח, חיבור למערכת פניות, התאמה ויזואלית, אבטחה ועוד…
הקמת אזור אישי באתר המטפלים / באינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי:
הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי / הצטרפות לאתר המטפלים
דוגמאות: טל אביב גרוסמן / אסתי אור-ים
בניית עמוד נחיתה אישי: מציג מי אתם, מה אתם מציעים, איך אפשר לקבל טיפול אונליין ולמה לפנות דווקא אליכם. נבנה תוך ימים, מותאם אישית למטפלים – כולל קישור ישיר לאינדקס מטפלים מקצועי.
לחצו לדוגמאות אתרי תדמית למטפלים
כל השירותים מוצעים במחירים נוחים, הותאמו ונבנו על בסיס ניסיון של למעלה מ־25 שנה בעבודה עם מטפלים. הם עונים בדיוק על השאלות שמטופלים שואלים את עצמם לפני שהם פונים אליכם (אם זה לאחר קבלת המלצה "מפה לאוזן", הגעה מאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי או חיפוש ברשת
📌 קישורים רלוונטיים: הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי / הצטרפות לאתר המטפלים
תמיד תזכרו!
💡 אין דבר חזק יותר מלקוחות מרוצים שממליצים עליכם לחברים שלהם / לבני המשפחה. אבל לפעמים צריך לתת לזה דחיפה קטנה ומאוד חשוב לעשות את זה נכון. הכנסו למאמר שמסביר בדיוק איך עושים את זה בצורה מוצלחת.
💡 חשוב: כדי להפוך את ההמלצות ליעילות יותר, ודאו שיש לכם נוכחות מקוונת שקל למצוא.
💡 רוצים לקבל יותר פניות ולפנות ללקוחות חדשים? הצטרפו לאינדקס מטפלים שבו מקבלים אזור אישי עם פרופיל מקצועי שלם, תמונות מהקליניקה, תעודות מקצועיות, המלצות מלקוחות, הצגת סרטון תדמית (במידה ויש לכם) וקישור ישיר לוואטסאפ שלכם! אז קדימה: הרשמו לאינדקסים מובילים למטפלים כמו "אלטרנטיבלי", "אתר המטפלים" – אלה מקורות יעילים ביותר להביא לקוחות חדשים והם אפקטיביים לטווח בינוני -ארוך!
הצטרפות לאינדקס המטפלים של אלטרנטיבלי הצטרפות לאתר המטפליםבהצלחה!
מאמרים וטיפים נוספים למטפלים:
📌 בניית נוכחות דיגיטלית נכונה למטפלים – השלמה הכרחית לשיווק מפה לאוזן
📌 כרטיס ביקור דיגיטלי: הכלי המודרני לשיווק מטפלים
📌 שיווק מפה לאוזן – איך עושים את זה נכון בעולם הדיגיטלי?
לכל המאמרים
הצטרפו למגזין המטפלים (בחינם) וקבלו:
≡ כלים שיווקיים וטיפים לקידום הקליניקה.
≡ חיבורים ושיתופי פעולה עם מטפלים נוספים.
≡ שיתוף סיפורי הצלחה.
≡ קהילה תומכת והזדמנויות עסקיות.
≡ בונוסים והטבות שיחסכו לכם כסף ועוד… מלאו פרטים להצטרפות 👇